Perussuomalaiset teesit

Anonyymi

Irti EU:sta, rajat kiinni, Markka takaisin, Schengelalue kiinni ja viisumivapaus Venäjän kanssa.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten sanotaan, että Suomi Ensin. Alkaa kyllästyttää koko persuilu.

    • Anonyymi

      Aloitus sisältää sen mitä ovat kertoneet olevansa. Joka sitä ei usko on satavarmasti väärässä.

      • Anonyymi

        Teille yllä oleville. Oletteko yksi vai kolme? Aloittajan valehtelu persujen tavoitteista kertoo omasta paniikistanne. Ja jatkovalheenne varmentavat sen. Ette pärjää persuille.
        Ette järjessa ettekä järjen käytössä.


    • Anonyymi

      Jokainen teesikohta sisältää olojemme huonontumisen ja ne kaikki yhdessä ovat katastrofi. Sitä varamasti haluavatkin.

    • Anonyymi

      Kontro meni tekemään virheen ja antoi valhemedialle Venäjälle lausunnon

      Jokainen suomalainen joka antaa sinne lausunnon saa jatkolauseen

      sanoja esitti viisumivapautta venäläisille vakoilijoille
      tämä on tapa venäjällä
      eli pannaan suuhun sanoja
      jotka hyödyttävät putinia SISÄPOLITTISESTI niitä ei ole tarkoitettu ulkomaille

      Erkon media Iltasanomat sotkee vain vaalitilannetta bacman batmanin menelmällä

    • Anonyymi

      Mites Tynkkysen morsian? Häädetäänkö takaisin Afrikkaan?

      • Anonyymi

        Halosen puoliso on myös jäänyt Suomeen, joten kyllä Tynkkysen ulkomaan tuliainen jää myös Suomeen.

        Ennen vain naiset toi ulkomaantuliaisina mustaa magiaa, mutta nyt myös Suomalaiset miehet.
        Musta tuntuu, pitää edelleenkin paikkaansa :)


    • Anonyymi

      Kotron uutisen jälkeen
      siinä samassa Venäjän lehdessä mainittiin myös että Viipuriin on laskeutunut lentävä lautanen
      ja että asiaa selvitetään kirjeenvaihtaja Batman Bäckmanin johdolla

    • Anonyymi

      Hyvät on tavoitteet persuilla. Jussi sanoo että eu:sta on parempi erota jos siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä Suomelle. Heti hänkään ei vaadi eroa, vaan joskus myöhemmin tämä voi tulla eteen. Kuunnelkaa mitä pomo sanoo, älkääkä keksikö omianne.

      • Anonyymi

        Siis jos eu:sta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Haittamaahanmuutto on sellainen haitta, että jo sen takia pitäisi mielestäni erota. Liittovaltioksihan eu väkisin pyrkii, eikä silloin itsenäisyyden rippeitäkään ole. Tätä te suvakit ja punikit tahdotte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos eu:sta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Haittamaahanmuutto on sellainen haitta, että jo sen takia pitäisi mielestäni erota. Liittovaltioksihan eu väkisin pyrkii, eikä silloin itsenäisyyden rippeitäkään ole. Tätä te suvakit ja punikit tahdotte.

        Teillä suvakeilla on taipumus vääristellä persujen sanomisia, keksiä ihan mitä sontaa tahansa. Eräs esimerkki sonnasta on se että persut muka haluaa Venäjän alle. Tämä on sellaista soopaa että pois alta. Minkäs teet kun vasemmistolaiset jotka näin sanovat, ovat siekkarin vallassa.


    • Anonyymi

      Markka takaisin. En ole koskaan antanut Hallitukselle lupaa siirtyä Euroon.
      Minulta vietiin oikeus äänestää Markan kohtalosta.

      Kyllä rajat tulee laittaa kiinni.
      Ei tule yllättäen elätettäväksi kymmeniä tuhansia pakoloisia.

      Venäjän kauppaan tulee satsata ja luopua EU määräämistä pakotteista, jotka kohdistuvat Suomeen kaikkein pahiten.

    • Anonyymi

      Suomen olot paranevat kummasti , kun eroamme EU:n lieasta ja käskyvallasta. Nykyisellään emme ole itsenäinen maa. Suomalaisten ääntä ei ole kuultu kun miljardeja on syydetty haittamaahanmuuttoon, joka on EU:n vuoksi pakko ottaa vastaan. Kaikesta muusta aiheutuneesta haitasta puhumattakaan.
      Viisumivapausasiassa oli kyse siitä, että vain sellaisille henkilöille suodaan viisumivapaus, jotka jollain tavoin hyödyttävät maatamme. Ei suinkaan jokaiselle tänne tunkevalle.
      Perussuomalaiset ovat ainoa maamme hyvää ajava puolue, katsoo sitä miltä kantilta tahansa.

    • Anonyymi

      Olli Kontro vaatii. Suomi takaisin venäläisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe