Olen kuullut on kaupunki tuolla!

Anonyymi

Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."
Ilm 19;9

74

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on tuut paikka, Varsinkin psykiatrian osasto, jonne Teuvo minut vei, kun itse pelkäsin lentäviä mustia kissoja,

      • Anonyymi

        Mihin osastolle jouduit kun enkelit antoivat sinulle selkäsaunan?


    • Anonyymi

      Tärkein Immanuelin taito olisi ollut "veden muuttaminen viiniksi". Harmi että äijä ei antanut ohjetta.

      Oliko jumala mies? Miksi sukupuoli? Ei kai vaan sen aikaisen yhteiskuntajärjestyksen syytä? Miksi äijä, joka oli nukkunut tuhansia miljardeja vuosia, yhtäkkiä "heräsi" ja keksi ryhtyä luomaan maata ja ihmistä?

      Miksi jos luo jonkun, ryhtyy rankaisemaan häntä, vaikka on itse syypää tapahtumaan?

      Miksi ei, vaikka on "kaikkivoipa", ei kykene antamaan anteeksi ja muuttamaan epäonnistuneen ihmisen kelvolliseksi?

      Jos minun pitäisi päättää, asetunko tuon olennon päätösvaltaan (kiivas ja tasapainoton kun on), en antaisi valtakirjaa) miettisin pitkään. Sitä ei antanut "paras enkeli", Lucifer, joka tietäen, että tulee häviämään taistelun herraansa vastaan, valitsi kuitenkin vastataistelun. Tässä esimerkki ihmiselle.

      Tosin mitään taistelua ei tule, sillä ei ole olemassa mitään "taikuria", joka teki sitä tai tätä. Se on vain selitys sille, että ei tiedä, mistä ihminen tuli. Tosin se on huono selitys, sillä heti herää kysymys;

      Mistä se taikuri itse tuli?

    • Anonyymi

      Älä tuota sure, onhan täällä toinenkin herra, joka teki valheesta Veren voimaa!

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle, joka sovitti ristillä synnit!

      • Siinä on se suuri Veren Voiman ihana valhe,

        AamenkiitosSaatana, että sait hänen verensä vuotamaan!


      • Anonyymi

        Onko Teuvo taas laittanut kuvan takapuolestaan?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä on se suuri Veren Voiman ihana valhe,

        AamenkiitosSaatana, että sait hänen verensä vuotamaan!

        No tulihan se Teuvo sieltä halveksimastansa puskasta pois. Kävikö olo jo hankalaksi, vai allergiako vaivasi?
        Pidät siis Jeesuksen sovituskuolemaa valheena??? Käsittämätöntä, miten kauas olet luisunut Jeesuksesta! Sinulle ei siis Jeesuksen sovituskuolema merkitse mitään? Saatanan valhettako vain???


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä on se suuri Veren Voiman ihana valhe,

        AamenkiitosSaatana, että sait hänen verensä vuotamaan!

        Nyt on Teuvo lopullisesti luopunut Jeesuksen ristintyöstä! Kiität vieläpä Saatanaakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on Teuvo lopullisesti luopunut Jeesuksen ristintyöstä! Kiität vieläpä Saatanaakin!

        Teuvolla on saatana-addiktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvolla on saatana-addiktio.

        Sovitus on kristinuskon suurin vale. Muitakin kristinuskon valeita löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitus on kristinuskon suurin vale. Muitakin kristinuskon valeita löytyy.

        Löytyykö sieltä mitään totuuksia???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitus on kristinuskon suurin vale. Muitakin kristinuskon valeita löytyy.

        Tuolla uskomuksella pääset mennen tullen sunilahkoon, jos se vielä saa uuden mahdollisuuden!


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä on se suuri Veren Voiman ihana valhe,

        AamenkiitosSaatana, että sait hänen verensä vuotamaan!

        Kiitos Jeesukselle, että hän sovitti minut Jumalan kanssa, kun hän kuoli syntieni tähden Golgatan ristillä! Suurempaa rakkautta ei voi olla kuin että Jeesus kuoli ystäväinsä puolesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesukselle, että hän sovitti minut Jumalan kanssa, kun hän kuoli syntieni tähden Golgatan ristillä! Suurempaa rakkautta ei voi olla kuin että Jeesus kuoli ystäväinsä puolesta!

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Olen Jeesukselle hyvin kiitollinen jo täällä maan päällä!


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä on se suuri Veren Voiman ihana valhe,

        AamenkiitosSaatana, että sait hänen verensä vuotamaan!

        Oletko noin ymmärtämätön?
        Etkö tosiaankaan ymmärrä, että meidän synnit ne Jeesuksen ristille vei?


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se Teuvo sieltä halveksimastansa puskasta pois. Kävikö olo jo hankalaksi, vai allergiako vaivasi?
        Pidät siis Jeesuksen sovituskuolemaa valheena??? Käsittämätöntä, miten kauas olet luisunut Jeesuksesta! Sinulle ei siis Jeesuksen sovituskuolema merkitse mitään? Saatanan valhettako vain???

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesukselle, että hän sovitti minut Jumalan kanssa, kun hän kuoli syntieni tähden Golgatan ristillä! Suurempaa rakkautta ei voi olla kuin että Jeesus kuoli ystäväinsä puolesta!

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Syystä, että?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitus on kristinuskon suurin vale. Muitakin kristinuskon valeita löytyy.

        Älä viitsi valehdella. Sovitus on ihmisten ainoa mahdollisuus ja toivo. Siksi Jeesus tuli tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syystä, että?

        Jumala valmisti pelastuksen Jeesuksessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla uskomuksella pääset mennen tullen sunilahkoon, jos se vielä saa uuden mahdollisuuden!

        Siis MITÄ?


      • Anonyymi

        Sen hän teki!


    • Anonyymi

      "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      Vaikka kaikki Hartaanselän puskat olisivat veren punaisia.

      Eikö Paavali enää olekaan sinun rakas veljesi:

      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. "

      Taivaan hääpuku on Pyhä Henki, eikä veren tahrimat vaatteet,

      • Anonyymi

        Etkö sinä tosiaankaan kykene ymmärtämään, että Jeesuksen veri EI tahraa, vaan puhdistaa, kuten Johannes, jota et vielä ole demonisoinut, sanoo:
        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
        1 Joh 1:7

        Vasta Jeesuksen puhdistamaan sydämeen voi Pyhä Henki tulla asumaan!


      • Anonyymi

        Teuvo. Pidän sitä Jumalan suurenmoisena johdatuksena, ettet saanut sitä lahkoasi perustettua, kun sinulla on perusasiatkin noin huteralla pohjalla.
        "Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion."
        Jaak 3:1


      • Anonyymi

        Vielä:
        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
        1 Joh 1:9


      • Saatanan elinehto on seurakunnat, joiuta Kristus ei saanut perustettua edes oman kansan keskelle. Hänen jälkeensä tuli Saatanalle heitetty Paavali, jolta niiden perustainen onnistui niin hyvin, että jo vuonna 90 koko maailma täynnä Saatanan synagogia.

        Kyllä on ihmiseltä jo järjen valo täysin sammunut, kun vieläkin kuvittelee, että tällaisen koulutuksen saaneen ihmisen pitäisi pystyä perustamaan Saatanan hallussa olevaan maailmaan seurakuntia:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulumaailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka vahvana loppuun asti, pelastuu."

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Vieläkö siskosi poika yrittää uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo. Pidän sitä Jumalan suurenmoisena johdatuksena, ettet saanut sitä lahkoasi perustettua, kun sinulla on perusasiatkin noin huteralla pohjalla.
        "Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion."
        Jaak 3:1

        Muistaakseni Voitto Ramu oli ennustanut, ettei Teuvo onnistu missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä tosiaankaan kykene ymmärtämään, että Jeesuksen veri EI tahraa, vaan puhdistaa, kuten Johannes, jota et vielä ole demonisoinut, sanoo:
        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
        1 Joh 1:7

        Vasta Jeesuksen puhdistamaan sydämeen voi Pyhä Henki tulla asumaan!

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        "Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        "Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni Voitto Ramu oli ennustanut, ettei Teuvo onnistu missään.

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo. Pidän sitä Jumalan suurenmoisena johdatuksena, ettet saanut sitä lahkoasi perustettua, kun sinulla on perusasiatkin noin huteralla pohjalla.
        "Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion."
        Jaak 3:1

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni Voitto Ramu oli ennustanut, ettei Teuvo onnistu missään.

        Oikein ennusti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein ennusti!

        Siis mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Kerran on kaikki hyvin!


      • Anonyymi

        Etkö sinä tiedä, että Jeesus Kristus kärsi ja kuoli ristillä sinun syntiesi vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran on kaikki hyvin!

        Niinkö? Minulla on kaikki hyvin jo tällä hetkellä. Olen nimittäin oman onneni seppä,
        ei siinä mitään satujeesuksia tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Minulla on kaikki hyvin jo tällä hetkellä. Olen nimittäin oman onneni seppä,
        ei siinä mitään satujeesuksia tarvita.

        Kyllä onnen hetkiä täälläkin on, mutta Taivaan kodissa kaikki tulee olemaan täydellistä.


    • Anonyymi

      Karitsa on hyvää ihan millä aterialla tahansa, oikein laitettuna tietenkin.
      Raamattu - tuo muinainen nigerialaiskirje. Hörhöt haksahtaa huijaukseen.

      • Anonyymi

        "Raamattu - tuo muinainen nigerialaiskirje. Hörhöt haksahtaa huijaukseen."
        Onneksi nuo huijaukset on niin tökerösti laadittuja,
        että ne on helppo tunnistaa.


    • Oletko kuullut mitään tästä:

      Tämän kaiken ja paljon muuta on saanut aikaan yksi ainoa raamattukotelomies, joka ennen palstan Anonyymivallankumousta esiintyi kymmenillä eri nimimerkeillä ja viimeksi vielä Kukkahattutädin rakastajana:

      Ihanaa, kohta on suviseurat!
      Ettei yksikään
      Hänet haavoistansa tunnen
      Tulinen järvi
      Pitkäperjantaina
      Omaksi kadotuksekseen!
      Ihana asia, pelastusJeesuksessa!
      Jeesuksen veren voima
      Synnit anteeksi!
      Jumala sovitti ihmisen!
      Jeesus armahtaa
      Taivaassa ylistetään Karitsaa!
      Jeesuksen oma turvaudu Jeesukseen!
      Ihmiset tulevat korventumaan!
      Jeesus pelastaa, Perkele tuhoaa!
      Hirvittävät päivät ovat vielä edessä!
      Ristin hulluus pelastaa helvetiltä!
      Kuka joutuu kadotukseen?
      Teuvo, näkyykö Jeesuksellasi arpia?
      Usko Jeesukseen!
      Uskovilla LOISTAVA tulevaisuus!
      Kiitos Jeesukselle
      Autuuden perusta
      Jeesus oli hyvä ja teki hyvää
      Ei kadotustuomiota Jeesuksessa
      Veretön evankeliumi ei pelasta
      Pahojen ihmisten pahuuden alakierre
      Teuvo lupasi poistua
      Jumalan armo omiansa kohtaan
      Teuvo puskassa
      Kyllä Saatana ymmärtää valehtelijaa ja herjaajaa
      Jeesuksen veri puhdistaa
      Jeesus on ihana
      Helvetistä ja tulijärvestä
      Jeesus on ainoa pelastaja
      Teuvo uhoaa vihamiestensä kuolleen
      Voitto Karitsan veren kautta!
      Jeesuksen veren kautta pelastuu!
      Teuvolle pientä infoa
      Saatana ei ymmärrä Jeesuksen veren merkitystä!
      Raamatun kuvaus viimeisten aikojen ihmisistä
      Raamatussa kerrotaan
      Jeesus on hyvä paimen!
      Kuka voi erottaa Kristuksen rakkaudesta?
      Turvapaikka
      Kaikista erinomaisinta on se
      Provokatiivisin
      Minä olen niin onnellinen
      Uskonnolliset ihmiset eivät ymmärrä
      Jeesus sovitti synnit Golgatan ristillä
      Jeesus sanoo, kuka pelastuu
      Tunnusta syntisi ja puhdistu
      Kiitos Paavalille
      Jeesuksen veri kelpaa Jumalalle
      Jeesus kuoli syntieni tähden
      Tämäkin Sanan lupaus on edelleenkin voimassa
      Jumala antaa aikaa parannuksen tekoon
      Parasta elämässä on
      Herra Jeesus tuntee omansa.

      • Anonyymi

        Teuvo, takapuolikuvassasi ei näy enkelien selkäsaunan jälkiä enää. Osaatko sinäkin photoshopata?


      • Anonyymi

        Teuvo. Onko sinun elämäsi tarkoitus tosiaankin vihanpito?
        Eikö olisi jo aika tehdä sovinto Devoitin kanssa?
        Tuo teidän touhunne on todella typerän ja naurettavan näköistä. Ei uskoisi, että olette jo aikuisia miehiä.


      • Anonyymi

        Sinä siis haluat elää katkeruudessa hautaan asti?


      • Anonyymi

        Elämä on täynnä valintoja.
        Sinä olet päättänyt, valinnut elää katkeruudessa ja vihassa,
        Se EI ole Jumalan tahto.
        Miksi tahdot elää Jumalan tahdon vastaisesti?


      • Anonyymi

        Hyviä kirjoituksia Pyhässä Hengessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis haluat elää katkeruudessa hautaan asti?

        Niin on Teuvo valinnut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on Teuvo valinnut!

        Se onkin gongreettineg valinta. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis haluat elää katkeruudessa hautaan asti?

        Niinpä taisi.


    • Anonyymi

      Kuka tuntee tämän miehen, joka ennen Anonyymivallankumousta esiintyi kymmenillä eri nimimerkeillä ja viimeksi vietä Kukkahattutädin rakastajana.

      Tunnetko sinä sen miehen, joka 1984 asusti samoissa Hartaanselän maisemissa, ja jolle Pyhä Henki antoi tehtäväksi toimittaa tämän ilmoituksen Oulun piispalle, Ruukin seurakunnan kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

      "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojanriitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla:

      TUOMITAAN; OMITAAN JUMALAN VALTAKUNTA JA KRISTUKSEN SOVITUSVERIKIN, ja unohdetaan mitä pyhä Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista.

      Raamattu sanoo myöskin: "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

      • Anonyymi

        Hyvin on sekavaa. Taitaa olla jonkin sisäpiirin salaviestittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on sekavaa. Taitaa olla jonkin sisäpiirin salaviestittelyä.

        Sanotaan nyt vielä se hieno "siveyssana": esoteerista. Sitä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan nyt vielä se hieno "siveyssana": esoteerista. Sitä se on.

        Suomennettuna ja palstaan sovellettuna: Devoitin ja Teuvon keskinäistä ja loputonta "välienselvittelyä". He vahingoittavat tällä sadomasokistisella torallaan vain itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomennettuna ja palstaan sovellettuna: Devoitin ja Teuvon keskinäistä ja loputonta "välienselvittelyä". He vahingoittavat tällä sadomasokistisella torallaan vain itseään.

        Mielestäni vastakkain on Raamatun totuus vs Teuvon valheet. Tuskinpa Devoit yksinään on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vastakkain on Raamatun totuus vs Teuvon valheet. Tuskinpa Devoit yksinään on?

        "Tuskinpa Devoit yksinään on?"
        Ei yksi hännystelijä kesää tee:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuskinpa Devoit yksinään on?"
        Ei yksi hännystelijä kesää tee:-)

        Sopii vain ihmetellä mikä tämä "hännystelijä" on miehiään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuskinpa Devoit yksinään on?"
        Ei yksi hännystelijä kesää tee:-)

        Juurikin noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vastakkain on Raamatun totuus vs Teuvon valheet. Tuskinpa Devoit yksinään on?

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni vastakkain on Raamatun totuus vs Teuvon valheet. Tuskinpa Devoit yksinään on?

        No joo, komppaahan sitä, se yksi kaltaisensa uskonveli.


    • Anonyymi

      och sade: "Amen. Lovet och priset och visheten och tacksägelsen och äran och makten och starkheten tillhöra vår Gud i evigheternas evigheter. Amen."

    • Anonyymi

      Jeesukseen uskovan ihana päämäärä!

    • Anonyymi

      Kaunis laulu!

    • Anonyymi

      ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”

    • Anonyymi

      Sinne on matkani määrä! 🎶

    • Anonyymi

      Sinne menen minä!

    • Anonyymi

      ”Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.”

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe