Törkeä juttu

On sitten oikein eurovaaliehdokkaana tuollainen eläinten kaltoinkohtelija! Tuollaisia ei kyllä pitäisi valita yhtään mihinkään ja toivottavasti ei kukaan edes äänestä sitä!
Suvaitseva Rinnekkin pitää noita rikkomuksia vain nuoruuden hölmöilynä, vaikka ovat tuollaisia karmeita tekoja :( Nuoruuden hölmöyksiä voi olla kännissä nurkille pissiminen ja mopon virittelyt, mutta ei kissojen julmat tapot!

113

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sunflower

Hitonmoinen urpo toi jätkä, viitti lasketella luikuria että on puhdas pulmunen. Sanon vaan että kerran eläinrääkkääjä, aina eläinrääkkääjä. Näpistelynki tajuais muttei tota:(

• Sanos muuta! Oli niin karmeeta luettavaa tuo koko juttu.
        Tuomiot on kyllä niin syvältä. Tuollaset pitäis panna linnaan istumaan pitkäks aikaa! :/

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Sanos muuta! Oli niin karmeeta luettavaa tuo koko juttu.
        Tuomiot on kyllä niin syvältä. Tuollaset pitäis panna linnaan istumaan pitkäks aikaa! :/

Eikä ollut tällä kertaa perussuomalainen. Rupeehan näitä vasureitakin löytymään.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä ollut tällä kertaa perussuomalainen. Rupeehan näitä vasureitakin löytymään.

Niin löytyy, mutta niitä silotellaan.
        Jokaisen jutun yhteydessä tuodaan kyllä PS esiin.
        Mä oon aatellu tuota Hakkaraisen pahoinpitely/ seksuaalirikossyytettä. Siinähän humaltunut ihminen kaulailee naista ja yrittää pusun antaa. Jotenkin tuo syyte pahoinpitelystä on jotenkin aika isosti sanottu, ku eihän siinä ollut mitään tietoista pahoinpitelyä. Ennemmin vain humaltuneen ihmisen liian kovakouraista kaulailua.
        Tuollasta on varmaan aikoinaan käyny monellekkin tuolla kapakoissa. Jos minäkin olisin vetäny herneet nenuun aikoinaan, niin kyllä olis massia tullut.

En nyt tietenkään puolusta väkisin pussaamista sinänsä, mut kyllähän tuollasta sattuu kaljotellessa. Miehet aikoinaan taputteli naisia peffoille ja naiset samoin hipelöi miehiä. Ei siitä numeroa tehty...

• tinttu-liina

Tälle yhdelle jonka viesti häipyi, niin onko muka laillista murtautua toisen ihmisen rakennukseen ja tappaa siellä sisällä olevat kissat??? On niin törkeää, että mä meinaan ihan haljeta raivosta! ://

• Ihan tässä repesi...

Miehille testauksessa ehkäisygeeli, joka hierotaan hartioille päivittäin. Pysyyköhän se siinä, ettei pimatsu himoissaan pysty nuoleskelemaan sitä pois... :]

• Anonyymi

Sunflower

Hitossa en tuommoiseen luottaisi, saati että alkaisin nuolemaan jätkien hartioita. Jotaki finnejä ja mustapäitä siellä ois kuiteski:(

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Hitossa en tuommoiseen luottaisi, saati että alkaisin nuolemaan jätkien hartioita. Jotaki finnejä ja mustapäitä siellä ois kuiteski:(

No et sä semmosia aattele kesken kaiken ;))

Kyllä nii nauratti toi sun vastaus :))

Sitä mietin, että miks joku ulkopuolisesti laitettu geeli? Miksei suun kautta otettava pilleri... Joutuuhan naisetki vetelemään kaikenmaailman bilsuja..

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No et sä semmosia aattele kesken kaiken ;))

Kyllä nii nauratti toi sun vastaus :))

Sitä mietin, että miks joku ulkopuolisesti laitettu geeli? Miksei suun kautta otettava pilleri... Joutuuhan naisetki vetelemään kaikenmaailman bilsuja..

Sunflower

Kaippa siksi kun noi bilsut vie halut.

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Kaippa siksi kun noi bilsut vie halut.

Niiii...siis miehen aivoilla jos yrittää ajatella, niin mitäs nainen haluilla tekee, kun eihän niillä tarvi seistä mikään :[
        Kunhan siinä makaa, että karju saa mitä tahtoo...

• Onneton Suomi hävis pelinsä :/

• Anonyymi

Sunflower

Ite en kattelis lätkää ees sohvatuoliin köytettynä, saati formuloita tai jalkapalloa. Hitto kun tää muija inhosi lukio liikuntaa, ne maikat oli suoraan (sanonko mistä):/

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Ite en kattelis lätkää ees sohvatuoliin köytettynä, saati formuloita tai jalkapalloa. Hitto kun tää muija inhosi lukio liikuntaa, ne maikat oli suoraan (sanonko mistä):/

No en minäkää koululiikunnasta tykänny, mut kyllä mä MM-lätkää katon ja formuloita. Tykkään nii kamalasti Räikkösestä :)
        Ja katon mä talvella ampumahiihtoa, ku siinä on Mäkäräinen :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No en minäkää koululiikunnasta tykänny, mut kyllä mä MM-lätkää katon ja formuloita. Tykkään nii kamalasti Räikkösestä :)
        Ja katon mä talvella ampumahiihtoa, ku siinä on Mäkäräinen :)

Sunflower

Ite lintsasin ja tapoin aikaa pukuhuoneessa. V***umaisinta oli ku maikka kaivoi telinevoimistelu kamppeet liikuntasaliin, ei hitto vieköön. Pitää olla hiton ääliö jos luulee että 17 vuotiaista muijista tulee telinevoimisteloita:(

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Ite lintsasin ja tapoin aikaa pukuhuoneessa. V***umaisinta oli ku maikka kaivoi telinevoimistelu kamppeet liikuntasaliin, ei hitto vieköön. Pitää olla hiton ääliö jos luulee että 17 vuotiaista muijista tulee telinevoimisteloita:(

Mä en uskaltanu lintsata. Sen vaan muistan, että noi telinejutut oli karmeita :( Sit se semmonen elukan näkönen pötkylä (en muista nimeä) mut sen yli ois pitäny pomppia :[ (kirjotin eka, että pimppia :)))) Nii..arvaa vaa, että pääsinkö.. hyvä ettei alakerta ollu paskana niitte yritysten jälkeen. Kyllä oli seuraavana päivänä kipeä koko kroppa, ku semmonen yhtäkkinen rääkkäys oli tehty :(

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mä en uskaltanu lintsata. Sen vaan muistan, että noi telinejutut oli karmeita :( Sit se semmonen elukan näkönen pötkylä (en muista nimeä) mut sen yli ois pitäny pomppia :[ (kirjotin eka, että pimppia :)))) Nii..arvaa vaa, että pääsinkö.. hyvä ettei alakerta ollu paskana niitte yritysten jälkeen. Kyllä oli seuraavana päivänä kipeä koko kroppa, ku semmonen yhtäkkinen rääkkäys oli tehty :(

Sunflower

Ite lintsasin uinnista, hiihdosta, tanssimisesta ja just tosta telinevoikasta, jos oli vaan hajua että mitä on tulossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Ite lintsasin uinnista, hiihdosta, tanssimisesta ja just tosta telinevoikasta, jos oli vaan hajua että mitä on tulossa.

Mä tykkäsin luistelusta. Hiihtoki meni jotenkuten.
        Eniten yleensä koulussa inhosin pesäpalloa... Pissi sukassa seistä ja pelätä, ettei pallo vaa tule mua kohti :|

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mä tykkäsin luistelusta. Hiihtoki meni jotenkuten.
        Eniten yleensä koulussa inhosin pesäpalloa... Pissi sukassa seistä ja pelätä, ettei pallo vaa tule mua kohti :|

Sunflower

No ite en ees päässy vielä noihin v***umaisiin joukkuepeleihin, hitto ku mut valittiin aina viimeiseks:/

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No ite en ees päässy vielä noihin v***umaisiin joukkuepeleihin, hitto ku mut valittiin aina viimeiseks:/

No ei se meikäläinenkään ekana ollu valinnassa... Jos tärisee kentällä ja pelkää pallontuloa, nii onko mikään ihme :))) Aina oli huojentunu, ku se piina päätty.

• Anonyymi

Mitähän realistin taustoista löytyisi jos sitä tutkitaisiin?

• Noo..jos miettii näitä juttuja täällä, niin semmonen tapaus voisi olla menneisyydestä, että kissa ajoi ressun puuhun itkemään ;)

• Anonyymi

Reijo oli herkkä poika pienenä. Hän oli myös koulukiusattu ja armeijassa Keuruulla häntä alistettiin sekä simputettiin. Nämä traumat eivät parantuneet ja hän on nyt mikä on. Terveisin sukulainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Reijo oli herkkä poika pienenä. Hän oli myös koulukiusattu ja armeijassa Keuruulla häntä alistettiin sekä simputettiin. Nämä traumat eivät parantuneet ja hän on nyt mikä on. Terveisin sukulainen.

Ressu on siis syyntakeeton uhri... Voi reppanaa :))

• Anonyymi

Tässä on SDP:n arvopohja, joten pulinat pois...

• On se kumma, että kun nämä muut tekee vaikka mitä kauheuksia, niin päätä silitetään vain siksi, että inisee pienen anteeksipyynnön ja esittää katuvaa
        Yksi heittäytyy uhriksi, kun sai mediassa kakkaa niskaan.

Luin ihmisten myötämielisiä kirjoituksia, kun ovat niin otettuja anteeksipyynnöstä ja siitä, että itse kertoi kissatapoista ja muista rötöksistä. No tietysti oli pakko kertoa, kun ilmi olis tullu muutenkin. En ymmärrä näitä päähän taputtelijoita... Multa ei kyllä eläintenrääkkääjät saa ikinä sympatiaa!

• Tulipa tässä mieleen, että olis kiva ku vanhat rekatut tulis kertomaan kuulumisia :)
      Onko hengis? Menny naimisiin? Potkinu persuuksille? Muuttanu maasta? Ym. semmosta mitä ny normielämään kuuluu :)

• Anonyymi

Eikös yksi virallinen pari ole syntynyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Noo.. toi on jo vanha juttu :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Noo.. toi on jo vanha juttu :)

Tokko täällä muut ovat saaneet tyhjää kummempaa aikaiseksi. Realisti se vaan kaivaa kuoppaansa. Oli se jotakin kun turkoosi neito ja Kitichen olivat tukkanuottasilla, nyt on muisto vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tokko täällä muut ovat saaneet tyhjää kummempaa aikaiseksi. Realisti se vaan kaivaa kuoppaansa. Oli se jotakin kun turkoosi neito ja Kitichen olivat tukkanuottasilla, nyt on muisto vaan.

Nii.. Kyllä sitä kaipaa sitä vanhaa aikaa, ku oli vipinää ja säpinää. Nyt täällä ei ole enää ketään :(
        No minä oon vanhoista ainoa, joka täällä hölisen :)

Kai ihmiset ovat löytäneet jotain muuta tekemistä ja ovat menettäneet mielenkiintonsa tänne kirjoitella. Tietysti paljon vaikuttaa se, kun Ariel ei enää täällä käy. Suurin osahan kävi täällä vaan hänen takiaan.

No mä toivon vaan, että kaikilla on asiat hyvin. Vaikka olen välillä kiukkusesti kirjoittanutkin joillekki, nii mä haluan kuitenkin muistaa ne hyvät ajat mitä oli.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Nii.. Kyllä sitä kaipaa sitä vanhaa aikaa, ku oli vipinää ja säpinää. Nyt täällä ei ole enää ketään :(
        No minä oon vanhoista ainoa, joka täällä hölisen :)

Kai ihmiset ovat löytäneet jotain muuta tekemistä ja ovat menettäneet mielenkiintonsa tänne kirjoitella. Tietysti paljon vaikuttaa se, kun Ariel ei enää täällä käy. Suurin osahan kävi täällä vaan hänen takiaan.

No mä toivon vaan, että kaikilla on asiat hyvin. Vaikka olen välillä kiukkusesti kirjoittanutkin joillekki, nii mä haluan kuitenkin muistaa ne hyvät ajat mitä oli.

Sunflower

Hitossa ois mahtavaa olla ees päivä tuommoinen muija jonka perässä roikutaan. Sais maistaa makeeta elämää:)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Hitossa ois mahtavaa olla ees päivä tuommoinen muija jonka perässä roikutaan. Sais maistaa makeeta elämää:)

Nii... no sitä on tyydyttävä siihen mitä on saanu :}

Tulipa mieleen, että jos oikeesti ois päivän lumoava kaunotar, nii mä etsisin äkkiä sen päivän aikana jonku rikkaan ukon ja hurmaisin sen niin, että se laittas nimmarin paperiin, jossa se luovuttaa mulle puolet omaisuudestaan.. hah..minä nerokas nainen ;))

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Nii... no sitä on tyydyttävä siihen mitä on saanu :}

Tulipa mieleen, että jos oikeesti ois päivän lumoava kaunotar, nii mä etsisin äkkiä sen päivän aikana jonku rikkaan ukon ja hurmaisin sen niin, että se laittas nimmarin paperiin, jossa se luovuttaa mulle puolet omaisuudestaan.. hah..minä nerokas nainen ;))

Sunflower

No taviksena mennään, eipä tartte potkia ihailijoita kauemmaks;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No taviksena mennään, eipä tartte potkia ihailijoita kauemmaks;)

Niinpä..Siinäs näet, että aina löytyy positiivisiakin asioita ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heppu pyörittää useampaa naista samanaikaisesti, ovat toinen toistaan tyhmempiä kun eivät huomaa että heppu on pelimies.

• Anonyymi kirjoitti:

Heppu pyörittää useampaa naista samanaikaisesti, ovat toinen toistaan tyhmempiä kun eivät huomaa että heppu on pelimies.

No kerroppas mulle, että onko toi sun oma kuvitelmas, ku en usko, että tunnet häntä...

• Anonyymi

Etkös kuulu/kuulunut samaan rinkiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, mä oon rakastunu Kevin Lankiseen ♡♡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi:D

• Anonyymi kirjoitti:

Taisitte upota ite :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaampa että mielitietty on laitettu vaihtoon? Eikös Iltapäivälehdetkin mainosta kypsien naisten petitaitoja;)

• Anonyymi kirjoitti:

Veikkaampa että mielitietty on laitettu vaihtoon? Eikös Iltapäivälehdetkin mainosta kypsien naisten petitaitoja;)

Mistä te vedätte noita juttuja? :)

Ootte te sinnikkäitä..

Kypsät naiset on muutes kaikessa hyviä, koska harjoitusaikaa on ollut riittävästi kaikkeen ;)))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No itteeni ei kiinnostanut tippaakaan. Jätkästä näki heti alkuun että mikä on miehiään. Semmoinen naistennaurattaja, vaihtoon menee entinen ku parempaa muijaa tulee eteen. Sori tästä mutta sanoinpa vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No itteeni ei kiinnostanut tippaakaan. Jätkästä näki heti alkuun että mikä on miehiään. Semmoinen naistennaurattaja, vaihtoon menee entinen ku parempaa muijaa tulee eteen. Sori tästä mutta sanoinpa vaan.

Eikö miehet nauranu ollenkaan tontun jutuille? ;))

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Eikö miehet nauranu ollenkaan tontun jutuille? ;))

Miten viitsit puolustella tuota naistennaurattajaa? Miten kävi anteeksipyynnön jonka esitit, kylmästi torppasi.
        Kuinka tyhmiä naiset voi olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten viitsit puolustella tuota naistennaurattajaa? Miten kävi anteeksipyynnön jonka esitit, kylmästi torppasi.
        Kuinka tyhmiä naiset voi olla?

Raivon partaalta muututaan höveliksi? Eikös se ole välien lämpiämisen merkki?;) Pyrstökästä neitoa tässä käy sääliksi, kympillä viilataan nuorta ihmistä linssiin:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raivon partaalta muututaan höveliksi? Eikös se ole välien lämpiämisen merkki?;) Pyrstökästä neitoa tässä käy sääliksi, kympillä viilataan nuorta ihmistä linssiin:(

Ketään ei viilata linssiin! Toi jannu on yrittänyt jättää sitä konstilla jos toisellakin, mutta pimatsu roikkuu niinku purkka kengänpohjassa. Pulinat pois ja jatkakaa elämää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei viilata linssiin! Toi jannu on yrittänyt jättää sitä konstilla jos toisellakin, mutta pimatsu roikkuu niinku purkka kengänpohjassa. Pulinat pois ja jatkakaa elämää!

Vähän faktoja pöytään, eli mistä tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi joka käänteessä puolustaminen paljasti, vaitiolo tietyissä kohtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Toi joka käänteessä puolustaminen paljasti, vaitiolo tietyissä kohtaa.

No mä oon vaan oikeudenmukainen. En mä nähny esimerkiks tonttua mitenkään ns. naistennaurattajana. Tultiin vaan kaikki hyvin toimeen. Ei minun mielestäni iskenyt täällä naisia, vaan ennemminkin häntä iskettiin.

Anteeksi en saanut, mutta jokaisella on oikeus katsoa asioita omalta kannaltaan niinku parhaaks näkee.

Mä oon tehny sitä ja tätä ja mulle on tehty sitä ja tätä tässä elämäni aikana. Kaikki mikä ei tapa, se vahvistaa :)

Just tuli radiosta mun lempparibiisi Anna Puun Kultareunukset. Siinä on sanoma, joka pitää paikkansa monienkin ihmisten kohdalla.

• Anonyymi

Kaipaatteko muita vai ettekö kaipaa? Vähän sekavaa menoa mielestäni.. Kysyitte rekattuja, ja minä sanoin terkkuja ja ettei minua ole kaivattu.. Vastasitte että kirjoitatte vaikka teitä ei kaivatttaisi.. Ööh..?

Itseäni jäi ihmetyttämään tilanne.. Halusitte muuta juttelua kuin esim
        Aiemmin kysyin kuulumisia, joka oli tylsä aihe.. Ja päätin jäädä täältä pois..

Kuitenkin nyt on kyselty kuulumisia ja taas puhuttu parisuhteesta... ??

Anteeksi nyt avautuminen.. En voi olla ihmettelemättä... Älkää suuttuko, mutta tulee mielikuva että minut haluttiin pois? Ja toki jatkan poissaoloa, jos sitä toivotte.

Kittiechihu

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on oikeasti maailman ihanin, söpöin, huomaavaisin ja täydellisin mies. Siis sellainen, että mun tekisi mieli pakahtua onnesta ja rakkaudesta... ♡♡(♥‿♥✿)♡♡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaatteko muita vai ettekö kaipaa? Vähän sekavaa menoa mielestäni.. Kysyitte rekattuja, ja minä sanoin terkkuja ja ettei minua ole kaivattu.. Vastasitte että kirjoitatte vaikka teitä ei kaivatttaisi.. Ööh..?

Anteeksi nyt avautuminen.. En voi olla ihmettelemättä... Älkää suuttuko, mutta tulee mielikuva että minut haluttiin pois? Ja toki jatkan poissaoloa, jos sitä toivotte.

Kittiechihu

Sunflower

No ite kirjoitan ku vaan siltä tuntuu, ei tartte kenenkään erikseen kaivata tms. Aina vaan ei viitti:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kittiechihu

Mä en vaa jaksais enää tämmöstä..

Punainen mattoko tänne pitää levittää?

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mä en vaa jaksais enää tämmöstä..

Punainen mattoko tänne pitää levittää?

Ja höpö höpö!

Kittiechihu

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Mulla on oikeasti maailman ihanin, söpöin, huomaavaisin ja täydellisin mies. Siis sellainen, että mun tekisi mieli pakahtua onnesta ja rakkaudesta... ♡♡(♥‿♥✿)♡♡

Kadehdittava sälli joka sai sut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja höpö höpö!

Kittiechihu

No mitä sä sitten odotat?
        Ei täällä kenenkään kirjoittamisesta hihkuta. Jokainen kirjoittaa jos kirjoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kadehdittava sälli joka sai sut.

Ai miksi? Siksikö, että sai superkauniin naisen?
        Mitä jos sä olisit saanut hänet ja kemiat ei toimiskaan?
        Kyllä sullekki jossain on joku eukko..voi olla taviksen näköinen, mutta yhteiselo voi olla yhtä juhlaa.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No mä oon vaan oikeudenmukainen. En mä nähny esimerkiks tonttua mitenkään ns. naistennaurattajana. Tultiin vaan kaikki hyvin toimeen. Ei minun mielestäni iskenyt täällä naisia, vaan ennemminkin häntä iskettiin.

Anteeksi en saanut, mutta jokaisella on oikeus katsoa asioita omalta kannaltaan niinku parhaaks näkee.

Mä oon tehny sitä ja tätä ja mulle on tehty sitä ja tätä tässä elämäni aikana. Kaikki mikä ei tapa, se vahvistaa :)

Just tuli radiosta mun lempparibiisi Anna Puun Kultareunukset. Siinä on sanoma, joka pitää paikkansa monienkin ihmisten kohdalla.

Kuinka tyhmiä naiset voi todella olla! Eikös tuo gubbe ole naimisissa oleva äijä? Turkoopimu ylistää täydelliseksi ja huomaavaiseksi?

Onko vaimoaan pettävä äijä todella täydellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka tyhmiä naiset voi todella olla! Eikös tuo gubbe ole naimisissa oleva äijä? Turkoopimu ylistää täydelliseksi ja huomaavaiseksi?

Taisi turkoosipimu ylistää tosielämän siippaansa partaheppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi turkoosipimu ylistää tosielämän siippaansa partaheppua.

Juuri siitä partahepusta kyse.

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset tyhmiä? No juu..kyllä mä ainakin myönnän olleeni tän elämäni aikana useinkin tyhmä :[
        Se on kuiteski lohtuna, että kaikesta oppii :)

Kyllä miehetkin ton tyhmyyden taitaa...Harva vaan uskaltaa myöntää sitä :))

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai miksi? Siksikö, että sai superkauniin naisen?
        Mitä jos sä olisit saanut hänet ja kemiat ei toimiskaan?
        Kyllä sullekki jossain on joku eukko..voi olla taviksen näköinen, mutta yhteiselo voi olla yhtä juhlaa.

No nauttisin kuulla tuollaista tekstiä nätistä suusta, onko paha?

• Anonyymi kirjoitti:

No nauttisin kuulla tuollaista tekstiä nätistä suusta, onko paha?

Sitä tavataan sanoa, ettei luoja ole kieltänyt (onneksi) haaveilemasta.

Mä oon vaan usein miettinyt sitä, että toivottavasti te nuoret ymmärrätte elää, ettekä jää haaveilemaan mahdottomia. Elämä menee kuitenkin nopeaa tahtia eteenpäin. Vuodet vierii nopeasti ja ikää tulee kaikille samaan tahtiin. Parikymppinen on yhtäkkiä kolmekymppinen ja hupsista vaan, niin sitten sitä ollaankin jo viisissäkympissä.

Eläkää siis täyspainoista elämää ku nuoria olette. Älkää ajatelko, että sen kumppanin täytyy olla jotenkin yliluonnollisen kaunis. Loppujen lopuksi sillä ulkonäöllä ei enää ole merkitystä, ku jonkun kanssa synkkaa niin hyvin, että haluaa elää toisen kanssa.
        Avoimin mielin siis nuoret herrat... :)

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15673982/kesan-kukkasia-ja-valoa-kaupunkilaisille-)

Tämmöistä löytyy tuolta:
        'Tarkoitin että kyselitte kuulumisia, siis kaipaatte. Sanotte välillä, ei meitäkään kaivata, ei haittaa.. Mutta välillä taas Tonttu kaipasi sunfloweria ja sunflower yhtä rekatuista miehistä.

Ja kun minä tein aikanaan avauksen ja huhuilin kuulumisia, niin se oli kuulemma tylsää ja pitäisi enemmän keskustella eri aiheista..

Minun mielestäni teidän kaipaillut ei minun avaustani kummempia ole. Juu, teet avauksia, mutta höpöttelette myös. Miksi minun jutut sitten piti tyrmätä? En ole kaivannut punaista mattoa tai ilkeitä ja tylyjä kommentteja.. Kyllä tuntuu siltä että mitä yritän selittää, niin lisää haukkuja..

Tässä nyt mielipiteitä, ymmärtäkää tai älkää. Mutta tuli paha mieli ja sillä sipuli. Anteeksi jos on tunteet.

Kittiechihu'

• Anonyymi

Tää biisi tehtiin susta kaunokainen;)

https://www.youtube.com/watch?v=uGneAd4h4Yw

Nm. 'Tiedät kyllä kuka';)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15673982/kesan-kukkasia-ja-valoa-kaupunkilaisille-)

Tämmöistä löytyy tuolta:
        'Tarkoitin että kyselitte kuulumisia, siis kaipaatte. Sanotte välillä, ei meitäkään kaivata, ei haittaa.. Mutta välillä taas Tonttu kaipasi sunfloweria ja sunflower yhtä rekatuista miehistä.

Ja kun minä tein aikanaan avauksen ja huhuilin kuulumisia, niin se oli kuulemma tylsää ja pitäisi enemmän keskustella eri aiheista..

Minun mielestäni teidän kaipaillut ei minun avaustani kummempia ole. Juu, teet avauksia, mutta höpöttelette myös. Miksi minun jutut sitten piti tyrmätä? En ole kaivannut punaista mattoa tai ilkeitä ja tylyjä kommentteja.. Kyllä tuntuu siltä että mitä yritän selittää, niin lisää haukkuja..

Tässä nyt mielipiteitä, ymmärtäkää tai älkää. Mutta tuli paha mieli ja sillä sipuli. Anteeksi jos on tunteet.

Kittiechihu'

No olipa pommi!!

• Anonyymi

Milloin turkoosipimu on mennyt vaihtoon? Mitä hemmettiä on tapahtunut??

• Anonyymi

Varmaankin vain tavallinen arvopohjademari .

...äänestäkää nyt vielä tämä europarlamenttiin . Sehän tästä nyt enää puuttuu...

• Toivottavasti ei kukaan äänestä, mut mitä noita kannustavia viestejä oon lukenu, niin kyllä noita löytyy. Pitää vaan toivoa, ettei valita.

• Anonyymi

No näin , että ihan demari ja Näkkäläjärvi.

Nythän EI ole kysymys pelkästään siitä mitä tämä demarinaisten kultapoju RistoReipas on tehnyt viisitoista - ja kaksikymmentävuotiaana , vaan tosiasia on myös se että hän on VALEHDELLUT ihan tuoreeltaan omalle puolueelleen antaessaan vakuutuksen taustoistaan , kun hänet SDP ehdolle eurovaaleihin hyväksyi.

Tässä lehden näkemystä asiaan , ole hyvä ja kerro meille aina asioista perillä oleva ILTASANOMAT:

"Tällaisen vakuutuksen Näkkäläjärvi antoi taustoistaan – Sdp ei puutu valehteluun: ”Äänestäjien asia arvioida”

Mikkel Näkkäläjärvi kokee voivansa jatkaa ehdokkaana eurovaaleissa.

Mikkel Näkkäläjärvi allekirjoitti paperin, jossa vakuuttaa kertoneensa mahdollisista rikostuomioista.
      SDP ei ryhdy minkäänlaisiin toimenpiteisiin rikostuomioistaan valehdelleen eurovaaliehdokkaan tapauksessa.

STT kertoi tänään eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärven valehdelleen puolueelleen rikostaustastaan. Ehdokkaaksi asettuessaan hän vakuutti kertoneensa puolueelle mahdollisista rikostuomioista, vaikkei ollutkaan näin tehnyt.

Mitä tästä oikein seuraa, vai seuraako mitään?

– Ei puolueen puolelta. On äänestäjien asia on arvioida, millainen painoarvo tällaisilla nuoruuden synneillä on. Meidän puolelta ei ole seuraamuksia, järjestöpäällikkö Jenny Suominen sanoo.

Äänestäjien arvioitavaksi jää kaksikin asiaa: itse rikokset ja se, että Näkkäläjärvi valehteli puolueelleen."

-- Haluavatko demariäänestäjät tosiaan heidän edusmiehekseen tällaisen kaverin ?

• Nii joo, tosiaankin myös valehteli. Samoin valehteli se toinen tyyppi.

Epärehellisyys jo kertoo, että nämä tyypit on vääriä ihmisiä hoitamaan kansalaisten asioita.
        Ihmetyttää kyllä tuo puoluekki, että eivät näe totuutta tai sitten eivät halua myöntää.

• Olipa niin makeaa, ku Leijonat voitti noi itserakkaat ruotsalaiset!! :)) JESSS!!

• Anonyymi

En ole täällä käynyt, kun ei ole huvittanut ja ei ole kaivattu. Mutta, moi kaikille kuitenkin! Hyvin voin ja olen nyt Klassa käymässä.

T. Kittiechihu

• No eipä täällä koskaan isommasti ole meikäläistäkään kaivattu..päinvastoin, mut mitäpä siitä :) Jos tietyt pystyis päättämään, niin harva pystyis enää kirjoittamaan.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No eipä täällä koskaan isommasti ole meikäläistäkään kaivattu..päinvastoin, mut mitäpä siitä :) Jos tietyt pystyis päättämään, niin harva pystyis enää kirjoittamaan.

Sunflower

Ite en koe että tarvii ees kaivata. Porukat tulee jos on tullakseen:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Sunflower

No Artsia tietty kaipaa (punastuu;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No on tullu välillä huudeltua porukkaa, ku ois kiva kuulla kuulumisia.

Kirjotin joskus vuosia sit yhen porukan kans muualla, ja siel paljon myöhemminki kävi aina joku kyselemässä miten menee.
        Yhden kanssa pidetään vieläki yhteyttä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No Artsia tietty kaipaa (punastuu;)

Ei ole Artsiakaa enää näkyny. Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No on tullu välillä huudeltua porukkaa, ku ois kiva kuulla kuulumisia.

Kirjotin joskus vuosia sit yhen porukan kans muualla, ja siel paljon myöhemminki kävi aina joku kyselemässä miten menee.
        Yhden kanssa pidetään vieläki yhteyttä :)

Sunflower

Meinasin vaan että ite en loukkaannu vaikkei kaivatakkaan. Kirjoitan ku siltä tuntuu:)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei ole Artsiakaa enää näkyny. Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin.

Sunflower

Meni tietty puihin ku yritin iskeä;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Meni tietty puihin ku yritin iskeä;)

Meinaakko? :))
        Eikös kumminki miehet ole vähä otettuja, ku pimut juoksee perässä ;)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Meinaakko? :))
        Eikös kumminki miehet ole vähä otettuja, ku pimut juoksee perässä ;)

Sunflower

No ku oli niinkuin k**i sukassa kun koitin tehdä itteeni tykö;) Kai se tietty pystyi olemaan kokematonki;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No ku oli niinkuin k**i sukassa kun koitin tehdä itteeni tykö;) Kai se tietty pystyi olemaan kokematonki;)

Ööh..tarkotatko, että Artsi kokematon..vai mitä tarkotit??

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ööh..tarkotatko, että Artsi kokematon..vai mitä tarkotit??

Sunflower

Just sitä meinasin:) Tuumailin itekseni että se tulee heti mainostamaan poikuuttaan ku vähän härnään mutta hiljaista on:(

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Just sitä meinasin:) Tuumailin itekseni että se tulee heti mainostamaan poikuuttaan ku vähän härnään mutta hiljaista on:(

Eikös miehille ole meriitti kertoa kuinka monta on kaadettu? :))
        Vähän niinku kalavale...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Eikös miehille ole meriitti kertoa kuinka monta on kaadettu? :))
        Vähän niinku kalavale...

Sunflower

No itteeni ei kyllä nappaa joka reijän tonkijat:/

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No itteeni ei kyllä nappaa joka reijän tonkijat:/

:)))))

Kyllä semmoset joka reiän ritarit kannattaa jättää huomiotta. Niitä on semmosia hameveikkoja, jotka toimii vaan heppinsä kautta. Yleensä semmoset tyypit on tyhjäpäitä.

• Mitä mieltä te ihmiset olette näistä Isisin naisista, ku nyt haluavat tulla takas?
      Järkkyä toi, että niitä on 13 ja vain kolme on kantasuomalaisia!

• Anonyymi

Sunflower

Ihmettelen noita kolmea että ovatko nupistaan vinksahtaneita?:(

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Ihmettelen noita kolmea että ovatko nupistaan vinksahtaneita?:(

Sanos muuta.. :( Mä en ymmärrä, että lapsiaan vievät tollasiin paikkoihin :(

• Anonyymi

Sunflower

Pliisun näköinen toi kuvake ilman kukkaa:( Miksi hitossa poistit? Oli niin nätti.

• Meinaakko sitä viimeistä? Siinä oli vihreetä ja pieni orvokki..
        Jotenki ku olin aina pitäny punasta kukkaa, nii toi vihree juttu ei tuntunu omalta. Täytyis varmaa väkertää jotain punasta siihen, ku on mun yks lemppariväreistä :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Meinaakko sitä viimeistä? Siinä oli vihreetä ja pieni orvokki..
        Jotenki ku olin aina pitäny punasta kukkaa, nii toi vihree juttu ei tuntunu omalta. Täytyis varmaa väkertää jotain punasta siihen, ku on mun yks lemppariväreistä :)

Sunflower

Sitä meinasin, oli kivan näköinen:) Laitappa takaisin, pakkoko sitä sun on katella;)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Sitä meinasin, oli kivan näköinen:) Laitappa takaisin, pakkoko sitä sun on katella;)

Mulla on yks ruusukuva. Testaan sitä, ja jos se ei passaa, nii joudun tyytymään siihe vihreeseen :]

On yllättävän vaikeeta saada kuvaa laitettua tuohon täplään.

• No nyt on ruusu paikoillaan, mut enpä tiiä...Näyttää ihan "siltä" :)))))))

Olkoot ny tuo :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No nyt on ruusu paikoillaan, mut enpä tiiä...Näyttää ihan "siltä" :)))))))

Olkoot ny tuo :)

Sunflower

Pidä toi! On kyllä hieno ku on tuommoinen mehevän värinen:)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Pidä toi! On kyllä hieno ku on tuommoinen mehevän värinen:)

Mehevän värinen p****a :)))

Juuh..meen nurkkaan häpiämään juttujani :P

• Hitto, että Leijonat meinas aiheuttaa mulle sydärin :[
      :))))

• Anonyymi

Turkoosille neitoselle kova ilta kun maanmiehet hävisivät:( Eipä silti, kutkuttava finaali luvassa!

• Anonyymi kirjoitti:

Turkoosille neitoselle kova ilta kun maanmiehet hävisivät:( Eipä silti, kutkuttava finaali luvassa!

Nii no, mut nyk. kotimaa voitti, joten siinä on vähän laastaria :)

Huomenna tosiaan finaali..Mitenkähän mun pumppu kestää vielä senkin koettelemuksen :}
        Noi loppuminuutit äskeisessä pelissä sai melkeen pökräämään..

• Anonyymi

Sunflower

Itelle ei lätkä merkkaa mitään, tympii vaan toi jatkuva hypetys. Viikkotolkulla kaivellaan noista jätkistä lapsuudenkuvia sun muuta:(

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Itelle ei lätkä merkkaa mitään, tympii vaan toi jatkuva hypetys. Viikkotolkulla kaivellaan noista jätkistä lapsuudenkuvia sun muuta:(

Mä kyllä kuumenen heti, ku MM-kisat alkaa. Luen iltapäivälehdistäki kaikki mahdolliset jutut...ja varsinki ku Suomi voittaa :)
        Eilen oli kyllä niin makea voitto, että se ei unohdu koskaan.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mä kyllä kuumenen heti, ku MM-kisat alkaa. Luen iltapäivälehdistäki kaikki mahdolliset jutut...ja varsinki ku Suomi voittaa :)
        Eilen oli kyllä niin makea voitto, että se ei unohdu koskaan.

Sunflower

No itellä nousee ihokarvat pystyyn ku kuuleekaan sanan kiekko. Eksä oli hitonmoinen urheilufanaatikko. Laitoin whatsapissa menemään viestejä että 'on ollu ikävä, mitä tehtäis illalla.' Tähän jätkä laittaa takas, että hemmetti ku oli mahtava maali ja formuloissa Räikkönen sitä ja tätä. Hitto ku en tajunnu heti:(

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No itellä nousee ihokarvat pystyyn ku kuuleekaan sanan kiekko. Eksä oli hitonmoinen urheilufanaatikko. Laitoin whatsapissa menemään viestejä että 'on ollu ikävä, mitä tehtäis illalla.' Tähän jätkä laittaa takas, että hemmetti ku oli mahtava maali ja formuloissa Räikkönen sitä ja tätä. Hitto ku en tajunnu heti:(

Sun kannattaa erottaa noi kaks asiaa toisistaan eli urheilu ja törppö äijä.
        Aika monet miehet tykkää formuloista ja jääkiekosta. Jos sun tuleva valittus tykkää noista, nii sun ei saa antaa tuon huonon muiston pilata sitä. Jos toi äijä olis ollu fiksu, niin se olis vastannu toisin. On siis vain sen urpon syy kaikki, ei formuloiden eikä jääkiekon.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Sun kannattaa erottaa noi kaks asiaa toisistaan eli urheilu ja törppö äijä.
        Aika monet miehet tykkää formuloista ja jääkiekosta. Jos sun tuleva valittus tykkää noista, nii sun ei saa antaa tuon huonon muiston pilata sitä. Jos toi äijä olis ollu fiksu, niin se olis vastannu toisin. On siis vain sen urpon syy kaikki, ei formuloiden eikä jääkiekon.

Sunflower

No en viitti ottaa enää minkään alan fanaatikkoa, pitää olla kiinnostus suht normaaleissa rajoissa:)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No en viitti ottaa enää minkään alan fanaatikkoa, pitää olla kiinnostus suht normaaleissa rajoissa:)

No miehet aikamoisella kiihkolla kattelee urheilua, mutta kyllä ne jäähtyy nopeesti useimmiten. Onhan niitä miehiä jotka ei kato ollenkaa urheilujuttuja. Mä en tiiä mistä johtuu, mut mun mielestä semmoset miehet ei ole miehiä...tai on ne munattomia miehiä :)

• Tulee taas liukuhihnalla noita punkkijuttuja, että eipä enää tee mieli kävellä ku asfaltilla. Menee ilo mun metsäpoluista, ku joutuu noita iljetyksiä aattelemaan :(

• Anonyymi

Hemmot, ettekö huomaa, että me karskisti käyttäytyvät miehet pärjäämme elämässä ja saamme ääniä äänestyksissä? Karskius tekee luotettavan vaikutuksen.Naiset tykkää!

• No tuossa tapauksessa ku kissanrääkkääjää äänestää, niin ei ole ku nupissa vikaa.

Jotku oikeen murhaajat saa vankiloihin naisilta rakkauskirjeitä. Nuo akat ei kyllä käy täysillä rattailla!

• Telkussa on juttua näistä isisvaimoista. Yksi heistä sanoi, että haluaa palata suomeen, mutta niin ettei joudu vastuuseen eli vankilaan. Lapset pitäis kans saada pitää.
      Jos aattelis, että itse olis siellä, niin ei siinä kyllä miettis tuollasia. Mulle olis pääasia, että pääsee kotimaahan ja saa muksut turvaan.

• Anonyymi

Mutta aina kun näen kokkolan poliisin transporter t5 vaikkapa Vitsarin Shellin pihassa,siis tarkoitan kun käyn siinä kahvia pahvimukista juomassa,että hui kauhea nyt nuo supervoimakkaat kokkolan poliisit minut kyllä pidättävät ja kampittavat maahan :( oikein pelottaa edes ajatella ja vielä kun nämä urhoolliset poliisit uskaltavat tulla päälle vaikkapa 4 tai jopa 6 miehen voimalla sonnustautuneena kiväärein ja luotiliivein ja teleskooppipatukoillaan niin minulla tulee ihan tuplat housuun! Ja en kyllä uskalla ajaa edes 1kmh ylinopeutta sillä heillä on transporter t5 paketti-autoissaan nämä uudenaikaiset lasertutkat jotka tallentavat liikennettä silloinkin kun he veronmaksajien piikkiin juovat kahvia ja maistelevat herkullista pullaa:) Suomi on sitten ihana maa:) Hyvää kesää nyt kaikille teille

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8670
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2479
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2297
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2182
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1757
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1550
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      7
      1050
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      5
      1034
    Aihe