Suvakkien taikasanat on rasisti ja natsi eli jos olet isänmaallinen ja vastustat maahanmuutoa olet joko natsi tai rasisti.
Oletko natsi/rasisti
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Avaaja
eiköhän tämäkin avaus katoa nopeasti, sananvapaus on enää vitsi - Anonyymi
En tietenkään kuten ei kukaan muukaan täysijärkinen. Toisia ihmisiä vihaa ja toisten ihmisten huonoa kohtaloa toivoo vain sairas mieli. Jostain syystä nämä sairaat yksilöt kannattavat venäläismielisiä persuja. Venäjähän on tunnettu Siperian oppilaitoksistaan. Niistä vain harvat ovat palanneet täysin oppineina takaisin lähtöalueelleen.
- Anonyymi
En vihaa mamuja mutta varsinkin muslimien tulisi mennä tarvittaessa pakolaiseksi toiseen muslimi maahan. Ne ei nääs sopeudu tänne vaan haluavat suomalaisten sopeutuvan heidän kulttuuriinsa. Tulevat ainoastaan loisimaan tänne.
- Anonyymi
Ei nuo ole mitenkään yllättäviä sanoja vasemmistoanarkisteille. Heidän mielestä kun olisi parasta, ettei yhteiskuntaa olisi ollenkaan. Siksi he vihaavat esim poliisia ja armeijaa.
- Anonyymi
Anarkeista en tiedä, mutta fiksumpi väki pyrkii kehittämään turvallista yhteiskuntaa. Siinä ei tarvita poliiseja, koska ei ole myöskään keinotekoista tarvetta poliiseille.
Sitten tämä ruudinkeksijä-oikeiston lauma. Pitää tapella ja asetella kaikki vastakkain. Sitten päästään kauppaamaan turvallisuuspalveluja, koska on niin turvatonta.
Aika jännästi politiikan sinivuokot ovat oikeistolaisia, persuja ja kokkareita. Se kertoo jo aika paljon heidän älynlahjoistaan. Oikeiston ihmiset ovat tyhmiä. Valitettava luonnonfakta.
- Anonyymi
Saulikin se pelailee Putinin kans lätkää, onko se väärin tai vaarallista? Uskon, että Saulilla on pelisilmää enemmän kuin niillä, jotka vouhottavat Venäjällä. Nato-maa Turkkikin suunnittelee asejärjestelmien ostoa Venäjältä. Lisäksi Turkki ja Kreikka pitävät toisiaan uhkana, vaikka kuuluvatkin samaan sotilasliittoon.
- Anonyymi
Juu, rasistiksihan noi kehuu, mutta toivon että ylentyisin joskus natsiksi. Olen kyllä ihan tyytyväinen ja ylpeä tästäkin kunniamaininnasta, mutta natsi olisi vielä parempi ja tavoitteena. Ehkä pitäisi tuoda se jotenkin enemmän julki ihmisille, että olen nimenomaan natsi. Sitä ei meinaan ulospäin näy. Vaatteista, ulkoisesta olemuksesta tai mistään.
- Anonyymi
Saa kutsua miksi vaan, mutta toivon entä suomen heikompi-osaiset olisivat etusijalla, ennen kulttuuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117