Oletko natsi/rasisti

Anonyymi

Suvakkien taikasanat on rasisti ja natsi eli jos olet isänmaallinen ja vastustat maahanmuutoa olet joko natsi tai rasisti.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Avaaja

eiköhän tämäkin avaus katoa nopeasti, sananvapaus on enää vitsi

• Anonyymi

En tietenkään kuten ei kukaan muukaan täysijärkinen. Toisia ihmisiä vihaa ja toisten ihmisten huonoa kohtaloa toivoo vain sairas mieli. Jostain syystä nämä sairaat yksilöt kannattavat venäläismielisiä persuja. Venäjähän on tunnettu Siperian oppilaitoksistaan. Niistä vain harvat ovat palanneet täysin oppineina takaisin lähtöalueelleen.

• Anonyymi

En vihaa mamuja mutta varsinkin muslimien tulisi mennä tarvittaessa pakolaiseksi toiseen muslimi maahan. Ne ei nääs sopeudu tänne vaan haluavat suomalaisten sopeutuvan heidän kulttuuriinsa. Tulevat ainoastaan loisimaan tänne.

• Anonyymi

Ei nuo ole mitenkään yllättäviä sanoja vasemmistoanarkisteille. Heidän mielestä kun olisi parasta, ettei yhteiskuntaa olisi ollenkaan. Siksi he vihaavat esim poliisia ja armeijaa.

• Anonyymi

Anarkeista en tiedä, mutta fiksumpi väki pyrkii kehittämään turvallista yhteiskuntaa. Siinä ei tarvita poliiseja, koska ei ole myöskään keinotekoista tarvetta poliiseille.

Sitten tämä ruudinkeksijä-oikeiston lauma. Pitää tapella ja asetella kaikki vastakkain. Sitten päästään kauppaamaan turvallisuuspalveluja, koska on niin turvatonta.

Aika jännästi politiikan sinivuokot ovat oikeistolaisia, persuja ja kokkareita. Se kertoo jo aika paljon heidän älynlahjoistaan. Oikeiston ihmiset ovat tyhmiä. Valitettava luonnonfakta.

• Anonyymi

Saulikin se pelailee Putinin kans lätkää, onko se väärin tai vaarallista? Uskon, että Saulilla on pelisilmää enemmän kuin niillä, jotka vouhottavat Venäjällä. Nato-maa Turkkikin suunnittelee asejärjestelmien ostoa Venäjältä. Lisäksi Turkki ja Kreikka pitävät toisiaan uhkana, vaikka kuuluvatkin samaan sotilasliittoon.

• Anonyymi

Juu, rasistiksihan noi kehuu, mutta toivon että ylentyisin joskus natsiksi. Olen kyllä ihan tyytyväinen ja ylpeä tästäkin kunniamaininnasta, mutta natsi olisi vielä parempi ja tavoitteena. Ehkä pitäisi tuoda se jotenkin enemmän julki ihmisille, että olen nimenomaan natsi. Sitä ei meinaan ulospäin näy. Vaatteista, ulkoisesta olemuksesta tai mistään.

• Anonyymi

Saa kutsua miksi vaan, mutta toivon entä suomen heikompi-osaiset olisivat etusijalla, ennen kulttuuria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe