Huolestunut potilas

Anonyymi

Heitteille jätettynä potilaana olen erittäin huolestunut kun Pirkanmaan sairaanhoitopiiri on laiminlyönteineen vuosia rakentanut ihmisten ja perheiden pahoinvointia .

46

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälaista hoitoa vaille olet jäänyt?

      • Anonyymi

        Onkohan tämä yksi ja ainoa kirjoittaja joka on pahoittanut mielensä ja kirjoittanut tänne runsaasti avauksia ja kommentteja joissa moititaan PSHP:n toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tämä yksi ja ainoa kirjoittaja joka on pahoittanut mielensä ja kirjoittanut tänne runsaasti avauksia ja kommentteja joissa moititaan PSHP:n toimintaa.

        Saman olen itsekin huomannut ja useammankin kerran kysynyt samaa, mistä hoidoista on jäänyt vaille, mutta en ole koskaan saanut vastausta.


      • Anonyymi

        Jos aloittaja halua kertoa sairauksista tänne palstalle , varmaan on jotain perää , pirkanmaan sairaalanhoitopiirillä on huono maine?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloittaja halua kertoa sairauksista tänne palstalle , varmaan on jotain perää , pirkanmaan sairaalanhoitopiirillä on huono maine?

        Aloittajan väitteelle pitäisi tuoda myös perusteet esiin.


      • Anonyymi

        Täällä ei tarvitse esittää perusteita mutta tarvittaessa niitä löytyy ja paljon , PSHP muistuttaa enemmän rikollisjärjestöä kuin sairaanhoitopiiriä .


      • Anonyymi

        Kuka epäilee että PSHP:stä esitetään näin vakavia väitteitä ilman perusteita ?


      • Anonyymi

        Aloittaja voi olla ainoa henkiin jäänyt PSHP:n uhri .


    • Anonyymi

      Pirkanmaan sairaanhoitopiiri on hautaustoimistojen kultakaivos .

      • Anonyymi

        Ja silti sinäkin olet vielä vuosien jälkeen hengissä heitteille jätettynäkin.


      • Anonyymi

        Hengissä olen minäkin, mutten elossa.
        Jätetty ja pantu, siis heitteille.


    • Anonyymi

      Olin tayk:issa potilaana lääkärit keskenään sopi miten hoidetaan törkeää valehtelua.

      • Anonyymi

        Sinun päätöksesi mukaanko olisi pitänyt hoitaa? Tiedät siis paremman hoitomuodon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun päätöksesi mukaanko olisi pitänyt hoitaa? Tiedät siis paremman hoitomuodon.

        Oletko lääkäri kun tiedät niin hyvin.


    • Anonyymi

      Ymmärrän hoitovirheet mutta TAYS:ssa tuhotaan ihmisiä tahallaan .

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa.


      • Anonyymi

        Kertokaas nyt tarkemmin miten teidät on "tuhottu".


      • Anonyymi

        Laiminlyönteineen lääkäri voi tuhota uhrin tai potilaan oikeusturvan ym. ym. .


    • Anonyymi

      Yhteisunnassamme on tällä hetkellä, katsos paljon "akuutimpia" rahareikiä kuin omien kansalaisten hyvinvinti. miljardeja jo laitettu elätteihin eikä loppua näy. Siis turha ihmetellä miksi omien asiat tässä jamassa. Kaikki muut puolueet pettivät, perussuomalaiset ainoita jotka haluavat hoitaa ensin omien asiat kuntoon. Huomenna äänestetään porukalla persuja, Laura hyvä vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Näin on perussuomalaiset ainioita jotka haluvat Suomalaisten parasta.
        Kommunistit huutaa kurku suorana mensivät vaikka Venäjälle.
        Ei suomessa rahat riitä sairaanhoitoon, tuntuisi että omanmaan kansalaiset olisivat etusijalla.


    • Anonyymi

      TAYS:n lääkärit on yhtä vastuuttomia kuin Pirkanmaan muutkin virkamiehet , tuhoten laiminlyönteineen ihmisiä ja perheitä .

      • Anonyymi

        Vuosia jatkuneiden törkeiden ja selvien virkarikoksien ja laiminlyöntien uhrina tiedän että virkamiehille ei riitä että uhri on tuhottu niillä on aina pakonomainen tarve tuhota koko perhe .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia jatkuneiden törkeiden ja selvien virkarikoksien ja laiminlyöntien uhrina tiedän että virkamiehille ei riitä että uhri on tuhottu niillä on aina pakonomainen tarve tuhota koko perhe .

        Kerro nyt jo viimein miten sinut on tuhottu.


      • Anonyymi

        Kaikki ihmisoikeudet ja lainsuoja ym. ym. .


    • Anonyymi

      Vaikka Pirkanmaalla on paljon ongelmia suurin ongelma on täysin toimintakyvyttömät ja vastuuttomat viranomaiset , tuhoten laiminlyönteineen ihmisiä ja perheitä .

    • Anonyymi

      TAYS:n lääkärit on kuin jossain aineissa kun ne ei välitä eikä ymmärrä mistään mitään .

      • Anonyymi

        Just kävin viikko sitten TAYS:ssä erikoislääkärin vastaanotolla ja sain avun vaivaani. Hoitojani jatketaan syys kesällä jonon pituudesta riippuen.


      • Anonyymi

        Mikä on syys kesä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on syys kesä?

        Kesän loppupuoli, eli elokuun loppu-syyskuun alku.


      • Anonyymi

        Eli siis alkusyksy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis alkusyksy?

        Joo, tai loppukesä, eli syys kesä.


    • Anonyymi

      Nyt sitten kannattaa lotota jos kerran kävi tuuri ja sait apua TAYS:sta , et ilmeisesti asioinnut (surmanloukussa) Z2-talossa .

      • Anonyymi

        Mikä tämä Z2-talo oikein on?
        Olen aikaisemminkin kysynyt, mutta kukaan ei vastaa.
        Voisitko ystävällisesti kertoa?


      • Anonyymi

        Mulla ei ole kuulossa vikaa.


      • Anonyymi

        Ei mullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä Z2-talo oikein on?
        Olen aikaisemminkin kysynyt, mutta kukaan ei vastaa.
        Voisitko ystävällisesti kertoa?

        Se o vissiin se psykiatrinen osasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se o vissiin se psykiatrinen osasto.

        Selittää paljon noita kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittää paljon noita kirjoituksia.

        Taidat luulla vaan selittävän.


      • Anonyymi

        Jos jossain on paskat lääkärit niin Z2-talossa , hyi helvetti .


      • Anonyymi

        Ketä lääkäreitä siellä on?
        Voit kertoa, koska ovat julkista tietoa, koska ovat julkisin varoin ylläpidetyssä laitoksessa töissä.
        Voitko myös kertoa millä tavalla pa*koja ovat? Mitä tekivät tai jättivät tekemättä?


      • Anonyymi

        Z2-talon lääkärien mielivaltaisesta toiminnasta tulee mieleen natsien toiminta .


      • Anonyymi

        Aha.
        Ei olis noin tarkkaan tarvinnut kertoa.


    • Anonyymi

      Leukakirurgia Suomessa jälkeen jäänyt muusta maailmasta. Varsinkin Tays on pahasti jäänyt jälkeen.

    • Anonyymi

      Monella suljetulla osastolla on paljon terveempiä potilaita kuin TAYS:n lääkärit .

    • Anonyymi

      Valvira on antanut ymmärtää että TAYS:lla on oikeus tappaa ihmisiä .

    • Anonyymi

      TAYS:n lääkäreillä on sellainen käsitys että potilailla ei ole aivoja .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe