Lainataanko hävittäjärahat?

Anonyymi

Onko jo tiedossa miten Suomi rahoittaa 10 miljardin hävittäjähankkeen?. Tulevaisuudessa myös harjoitushävittäjät pitää uusia.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi tätäkin hukkainvestointia. Suomen kenraalit ei kerkiä sanomaan "kissa", kun Venäjän ohjukset ovat tuhonneet Suomen strategiset keskukset..............valkoinen lippu tarttis vain ostaa,

      Ja silti jotkut meinaavat, että alokkaiden tulisi osata hiihtää kuin ´39!!!!

      • Anonyymi

        Meinaatko, ettei Suomea edes kannata puolustaa, koska Venäjä on sotilaallisesti niin ylivoimainen?

        Kumma kuitenkin, ettei Venäjä ole kyennyt voittamaan Ukrainaakaan, vaikka Ukrainan puolustusvoimat ovat selvästi heikommat kuin Suomen. Viisi vuotta sotaa on käyty. Y Venäjä ei ole käyttänyt niitä ylivoimaisia ohjuksiaan. Ei myöskään Georgiassa eikä muuallakaan missä se on naapuriensakumppuun hyökännyt.
        Miksi Suomi olisi tässä poikkeus, jota vastaan niitä ohjuksia käytettäisiin sumeilematta?

        Eipä Suomen ja Neuvostoliiton armeijat olleet vuonna 1939 yhtään tasaväkisemmät. Ei, vaan Neuvostoliitolla oli tuolloinkin murskaava materiaalinen ylivoima, mutta ei silti onnistunut miehittämään Suomea parissa viikossa kuten suunnitelma oli. En tiedä montako kertaa tuolloiset kenraalit ehtivät sanoa ’kissan’.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, ettei Suomea edes kannata puolustaa, koska Venäjä on sotilaallisesti niin ylivoimainen?

        Kumma kuitenkin, ettei Venäjä ole kyennyt voittamaan Ukrainaakaan, vaikka Ukrainan puolustusvoimat ovat selvästi heikommat kuin Suomen. Viisi vuotta sotaa on käyty. Y Venäjä ei ole käyttänyt niitä ylivoimaisia ohjuksiaan. Ei myöskään Georgiassa eikä muuallakaan missä se on naapuriensakumppuun hyökännyt.
        Miksi Suomi olisi tässä poikkeus, jota vastaan niitä ohjuksia käytettäisiin sumeilematta?

        Eipä Suomen ja Neuvostoliiton armeijat olleet vuonna 1939 yhtään tasaväkisemmät. Ei, vaan Neuvostoliitolla oli tuolloinkin murskaava materiaalinen ylivoima, mutta ei silti onnistunut miehittämään Suomea parissa viikossa kuten suunnitelma oli. En tiedä montako kertaa tuolloiset kenraalit ehtivät sanoa ’kissan’.

        Tuo on juurikin se harha , että nykytilannetta peilataan talvisodan torjuntavoittoja vastaan - ei mitään saumaa. Maailma on ihan eri.
        Tietääkseni Venäjä ei käy totaalista sotaa Ukrainaa vastaan??!
        Georgiassahan Venäjä tuuppasi vain ylivoimallaan shalikashvilit takaisin omalle puolelleen, ei kummempia.

        Enkä ole kyllä mikään "venäjämielinen", mutta faktat on tiedostettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on juurikin se harha , että nykytilannetta peilataan talvisodan torjuntavoittoja vastaan - ei mitään saumaa. Maailma on ihan eri.
        Tietääkseni Venäjä ei käy totaalista sotaa Ukrainaa vastaan??!
        Georgiassahan Venäjä tuuppasi vain ylivoimallaan shalikashvilit takaisin omalle puolelleen, ei kummempia.

        Enkä ole kyllä mikään "venäjämielinen", mutta faktat on tiedostettava.

        VIELÄKÖ TUOTA TYHMÄÄ' PROPAKANDAA JOTKUT HUPATTAVAT. Kyllä ne samat faktat oli ennen talvisotaakin olemassa, ja gremlin piti yrittää vääristää totuutta, väittämällä, että " no se talvisota oli vain rajakahakkaseikkailu", vaikka koko muu maailma nauroi neuvostoliitolle.
        Sinä katot vain numeroita, ja unohdat täysin, mitä yhtenäinen kansa saa aikaan, kun tarvitaan. Vihreät maamme petturit kyllä luikkivat kuin rottalauma karkuun, KUN NE PYSSYT PAUKKUU NIIN KOVASTI, ETTÄ PELOTTAA.


    • Anonyymi

      Ne ostetaan ilman käsirahaa 72 kk sopparilla.

    • Anonyymi

      sotakoneet on sairas sijoitus. pienet 4-kopterit 100 kpl riittää sodan himoisille, leikkikööt nillä.

      maailma ei sotimalla parane, se on TOTUUS. tätä ei vain edes suomen PÄÄTTÄJÄT halua tunnustaa, koska sodat tuhoineen on nyt ja kauan ollut pelkkää monitahoista ÖKY-BISNESTÄ,johon liittyy mm. 100%:sti PAKKOMAKSU MAMUTUS. PÄÄTTÄJÄT sotii,mutta SINÄ maksat. tätäkö haluat ?

      päättäjät ovat sairaasti PER-CEES-TÄ, se on todellinen totuus. he ei osaa ja/tai halua sopia asioita,koska pakkomielteinen tappaminen ja valtavat tuhot pyörii heillä päässä yötä pvää.

      tämä on FAKTAA.

    • Anonyymi

      Eikö maassa ole mitään muuta ongelmaa,kuin sotatilan etsintä ? KUKA tänne on tulossa ?
      EIKÖ OLE 10 miljardille MITÄÄN muuta JÄRJELLISTÄ, sisäistä ja todellista käyttöä ?

      tosiasia on,jos itä hyökkää tänne, siinä ei kauan nokka tohise , kun asia hoidettu.

      *ainoa oikea tapa hoitaa "sota-asiaa", on jatkuvat sopimusneuvottelut ihan kaikista asioista.

      **toinen tapa on euroopan yhteiset joukot ja koneet, ei jokaiselle omia. suuri uhka on kaikille turha tuska,jota nyt ei ole ja neuvotellen ei koskaan tule.

      nykyleikki on uskomattoman sivistymätön tapa,vaikka kuinka muka kouluja käydään ja "viisastutaan"...ja paskan mariat,pahemmaksi vaan menee.

    • Anonyymi

      Koneen myyjä varmaan rahoittaa hankinnan.

    • Anonyymi

      Tehhään ite omat hävittäjät, vaikka 5000 konetta, ja torjuntaohjus tehtaita niin maan perusteellisesti joka paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe