Isänmaalliset ovat uhka vaalikaduilla

Anonyymi

Isänmaalliset ovat vakava turvallisuusuhka vaalityötä tekeville puoluevapaaehtoisille ja ehdokkaille puolueissa jotka isänmaalliset mieltävät vihollisikseen. Eduskuntavaaleissa tapahtui vaalimainontakopeilla häirintää ja jopa väkivallalla uhkailua, Turussa käytiin käsiksi väkivaltaisesti Vasemmistoliiton vaalityöntekijään. Tilanne Suomessa on mennyt siihen, että kiihkomieliset isänmaalliset yrittävät estää vapaan demokratian toteutumisen uhkailemalla väkivallalla ei-isänmaallisia puolueita joilla on vasemmistolaisempi tai vihreämpi poliittinen linja kuin isänmaallisten Persuilla.
Maalittamisesta, uhkailusta, some-häirinnästä ja jopa ehdokkaiden perheiden ja lasten uhkaamisesta on tullut Suomessa arkipäivää, isänmaalliset luulevat, että mitä tahansa saa sanoa ja tehdä. Tällaisessa ilmapiirissä on vaikea tehdä vapaata vaalityötä ja toteuttaa demokratiaa. Vaalikadulla poliisi suojelee vasemmistoa ja vihreitä isänmaallisilta.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomus haluaa Tappaa kaikki isänmaalliset, muutoin ei euvostoliitto toteudu.

• Anonyymi

Kokoomuksesta on tullut suurin uhka Suomen turvallisuudelle.

• Anonyymi

Suomen Armeija on kokoomuksen väkivaltaosaston hallinnassa.

• Anonyymi

Toistuuko sama väkivalta-aalto kokoomuksella kuin vuonna 1918. ?

• Anonyymi

Jo satavuotta kokoomus on latautunut uuteen väkivallanaikakauteen. Kohta se tulee.

• Anonyymi

Minä kyllä pidän näitä persuja hyvin kaukana oikeista isänmaallisista. Ei isänmaallisuus ole rasismia, muukalaisvihaa, Suomen sulkemista pois känsainvälisestä yhteistyöstä, venäjämielisyyttä siinä mielessä kuin persujen piirissä näyttää esiintyvän, yhteistyötä epädemokraattisten ulkomaisten tai kotimaisten organisaatioiden kanssa jne jne.

Ei, isänmaallisuus on minun mielessäni positiivinen asia

• Anonyymi

On loukkaavaa nimittää oikeistopopulisteja ja Venäjän myötäjuoksijoita "isänmaallisiksi". Ylikansallisempaa ja epäisänmaallisempaa porukkaa saa hakea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe