Isänmaalliset ovat vakava turvallisuusuhka vaalityötä tekeville puoluevapaaehtoisille ja ehdokkaille puolueissa jotka isänmaalliset mieltävät vihollisikseen. Eduskuntavaaleissa tapahtui vaalimainontakopeilla häirintää ja jopa väkivallalla uhkailua, Turussa käytiin käsiksi väkivaltaisesti Vasemmistoliiton vaalityöntekijään. Tilanne Suomessa on mennyt siihen, että kiihkomieliset isänmaalliset yrittävät estää vapaan demokratian toteutumisen uhkailemalla väkivallalla ei-isänmaallisia puolueita joilla on vasemmistolaisempi tai vihreämpi poliittinen linja kuin isänmaallisten Persuilla.
Maalittamisesta, uhkailusta, some-häirinnästä ja jopa ehdokkaiden perheiden ja lasten uhkaamisesta on tullut Suomessa arkipäivää, isänmaalliset luulevat, että mitä tahansa saa sanoa ja tehdä. Tällaisessa ilmapiirissä on vaikea tehdä vapaata vaalityötä ja toteuttaa demokratiaa. Vaalikadulla poliisi suojelee vasemmistoa ja vihreitä isänmaallisilta.
Isänmaalliset ovat uhka vaalikaduilla
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus haluaa Tappaa kaikki isänmaalliset, muutoin ei euvostoliitto toteudu.
- Anonyymi
Kokoomuksesta on tullut suurin uhka Suomen turvallisuudelle.
- Anonyymi
Suomen Armeija on kokoomuksen väkivaltaosaston hallinnassa.
- Anonyymi
Toistuuko sama väkivalta-aalto kokoomuksella kuin vuonna 1918. ?
- Anonyymi
Jo satavuotta kokoomus on latautunut uuteen väkivallanaikakauteen. Kohta se tulee.
- Anonyymi
Minä kyllä pidän näitä persuja hyvin kaukana oikeista isänmaallisista. Ei isänmaallisuus ole rasismia, muukalaisvihaa, Suomen sulkemista pois känsainvälisestä yhteistyöstä, venäjämielisyyttä siinä mielessä kuin persujen piirissä näyttää esiintyvän, yhteistyötä epädemokraattisten ulkomaisten tai kotimaisten organisaatioiden kanssa jne jne.
Ei, isänmaallisuus on minun mielessäni positiivinen asia - Anonyymi
On loukkaavaa nimittää oikeistopopulisteja ja Venäjän myötäjuoksijoita "isänmaallisiksi". Ylikansallisempaa ja epäisänmaallisempaa porukkaa saa hakea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181