Kun Sote kaatui, oli aika yleinen mielipide, että uusi yritys aloitetaan puhtaalta pöydältä ja se valmistellaan parlamentaarisesti.
Nyt ollaan taas samassa tilanteessa, nyt vaan lehmänkauppa toteutui Sipilän ja Rinteen välillä. Suomen politiikka on likaista peliä. Ei mitään ole opittu ja mitkään puheet eivät merkitse mitään. Yhteinen nimittäjä näille kahdelle Sote-yritykselle on Sipilä.
Mitä edes Sipilä tekee siellä sopimassa asioista, kun Suomen kansa osoitti hyvin selvästi hänelle ja Keskustalle ovea oppositioon.
Tämäkin Sote-yritys näyttää tuhoon tuomitulta, niin väärin perustein se on käynnistetty. Taas menee monta vuotta hukkaan ja ihmiset saavat odottaa parempia palveluja hamaan tulevaisuuteen. Mikä tässä maassa auttaa, kun vaalitkaan eivät tee enää oikeutusta kansan tahdolle? Oppositiolle voimia, uskon, että teille tukea tulee riittämään.
Sipilä sössii jo toisen Soten
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203