Koska palomiehellä seisoo
a Tulipalossa
b stalkatessa
c ei koskaan
nokia palstalla viesti poistui 45 min mistä voi päätellä ettei siellä seiso
seisooko palomiehellä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
rästä miestä syytettiin murhasta. Hän puolustautui oikeudessa:
- Kerroin vain vitsin, ja uhri kuoli nauruun.
Tuomari ei tietenkään uskonut miestä. Tuomari vaati kuulla vitsin. Syytetty varoitteli tuomaria:
- Tekin kuolette, jos vain ymmärrätte vitsin.
Hän suostui lopulta. Syytetty meni takahuoneeseen tuomarin ja kahden poliisin kanssa. Kun hän oli kertonut vitsin, kuului oikeussaliin äänekästä naurua. Tuomari kuoli. Viikon kuluttua iltapäivälehdessä oli otsikko: "Kaksi poliisia kuoli nauruun". - Anonyymi
Kun palomies joutui helvettiin se ei huomannut mitään eroa.Siellä se stalkkaa yhtä iloisesti kun täälläkin.Siksihän se sinne joutuikin
- Anonyymi
Mies menee paikalliseen kapakkaan, jossa häntä on vastassa tuttu baarimikko. Mies alkaa kertoa:
— Ambulanssikuski löytää naisen radalta.
— Sähän tiiät et mä asun radan lähellä. Eilen olin käveleen tasoristeyksen kohalla ja huomasin, et kiskoihin oli sidottu kiinni joku nuori mimmi. No, mähän äkkiä vapautin sen, ja siitä sitten jatkettiin meille. Rakasteltiin joka huoneessa, pitkään ja intohimosesti, ja varmaan kaikki maholliset asennot tuli kokeiltuu.
— Olipa sulla hyvä tuuri! Olikse hyvännäkönen?
— En tiiä, en löytäny päätä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057