Onko lähiajan kokemuksia, esim noin viimeisen vuoden ajalta, miten hyvin Cellbes toimii. Niillä näyttäisi olevan esim mekkoja paljon, nykyisin ei enää löydä yhtään mitään kaupoista. En ole ostanut aiemmin verkkokaupasta vaatteita, koska mielestäni vaatteita pitää päästä kokeilemaan. Kammoan jo etukäteen sitä palautusrumbaa, mikä voi olla edessä.
Kuvassa vaate voi näyttää hyvältä, mutta todellisuus voi olla toinen. Jos tilaan kokoa 36/38 olevan, niin se voi olla pieni. Jos tilaan 40/42, niin se on taatusti suuri eli sitä en tilaa missään tapauksessa. Mutta entäpä sen mahdollisesti liian pienen tai huonosti päällä istuvan palautus?
Vanhemmissa keskusteluissa Cellbesiä moitittiin toimitusten hitaudesta, olemattomasta asiakaspalvelusta ja siitä, ettei palautetuista saa rahoja takaisin. Mikä on tilanne nykyisin?
Cellbes lähiajan kokemuksia
Anonyymi
3
3844
Vastaukset
Katso mittataulukosta,cellbes on ruotsalainen ,tilasin just 1kk sitten ,kaikki ok,sisko on myös tilannut onnistuneesti.
- Anonyymi
Hyvin on pelittänyt ja mielestäni kootkin on kohdallaan. Olen tilannut useamman kerran, kun hinnatkin on kohdillaan.
- Anonyymi
Hyvä kauppa, suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390