Ajattelin kertoa teille uudesta jutusta joka on kylläkin vanha.
Käyn säännöllisesti SPR ketjun ruokajonossa. Koskaan ei tule kalaa kassiin mukaan. Kysyin asiaa kaupassa myyjältä ja se sanoi että siitä lähtien kun jätepuristimet tuli kuvioihin ei ole kukaan kysynyt mitä menee jätteeksi. Että heillä on toiminta jossa työntekijät itse vie kaiken mitä irti saa. Ja että ne jotka SPR ruokaa hakevat että siellä koskaan edes olisi kalaa. Ne menee parempiin suihin työntekijöille kaupoissa. Kehui minulle että heistä lähes jokainen työntekijä kaupassa on ostanut itselleen jopa useita satojen liittojen pelastamia. He itse sitten jakavat ja myyvät ne pakastetut tuotteet. Meinas että varmasti 100 % työntekijöistä on mukana koska on nuo jätepuristimet eikä kukaan enään voi syystä joten sitä ei valvo kukaan. Nauroi mulle se s ketjun myyjä että voi voi. Ei me edes SPR ketjulle anneta jakoon kuin se mitä eniten on ja halvinta mitä ei itse edes syödä. Että leipää pelkästään menee roskikseen joka päivä yhdestä kaupasta noin sata pussia. Eikä ne mene SPR ketjulle. Meinotteli mulle että pitääkö hänen alkaa mulle köyhälle selventää tätä maailman mallia.
Nyt niinku oikeesti ihmetyttää. Olen kehitysvammainen. Että mitä tuo nainen ja mies kaupassa myyjät tarkoitti minulle tuolla maailman mallilla.
Dyykkaamisesta
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Korjata haluan tuon satojen liittojen pelastamia. Tarkoitin satojen litrojen pakasteita. Joku tyhmä kirjoituksen ymmärtämä tässä. Kun nyt kirjoituksen ymmärtämisestä on kyse niin joku viisas voisikin selventää minulle mitä on meidän ja venäjän ns petturuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096866Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1004537L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa463821TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133220Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281828- 661238
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021205Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551203- 91199
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481160