"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."
Ilmestyskirja 12:11
Johannes sen tiesi!
47
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Jeesus, että sovitit myös minun syntini Golgatan ristillä!
- Anonyymi
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
- Anonyymi
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"
- Anonyymi
Minäkin todistan:
Hän sanoi minulle armahtaessaan:
"Sinun jalkasi saavat kahlata veressä, koirasi saavat latkia kyllikseen vihollisten verta."- Anonyymi
Pidä koiristasi hyvää huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä koiristasi hyvää huolta.
Koirat on mukavia.
- Anonyymi
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat on mukavia.
"Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."
- Anonyymi
"Sillä maitoa pusertamalla saa voin, nenää pusertamalla saa veren, ja vihoja pusertamalla saa riidan."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."
Jumala on jo tehnyt oman osuutensa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on jo tehnyt oman osuutensa!
Minäkin olen oman osuuteni tehnyt, kun sain Teuvon pois palstalta.
En ole enää pelkuri, vaan mahtavassa Veren voimassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen oman osuuteni tehnyt, kun sain Teuvon pois palstalta.
En ole enää pelkuri, vaan mahtavassa Veren voimassa.Niinkö Teuvo? Ajoit itsesi pois palstalta? Niin, se on totta, teit sen vihamielisyydelläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen! Jeesus on toivomme iankaikkiseen elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Vapahtaja!
- Anonyymi
"Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa."
- Anonyymi
Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä nyt on?
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
"ja hän julisti Jumalan valtakuntaa ja opetti Herran Jeesuksen Kristuksen tuntemista kaikella rohkeudella, kenenkään estämättä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja hän julisti Jumalan valtakuntaa ja opetti Herran Jeesuksen Kristuksen tuntemista kaikella rohkeudella, kenenkään estämättä."
- Anonyymi
- Anonyymi
"Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Jeesus puhdistaa syntisen ja pelastaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."
Jumalattomilla ei ole Puolustajaa.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."
Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,
- Anonyymi
Jeesus on Häneen turvaavan henkilökohtainen Vapahtaja!
- Anonyymi
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”
- Anonyymi
"Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,"
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."
- Anonyymi
Mooses Lasarettilainen tiesi vielä paremmin.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694452TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153523Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3281886Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241776Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681507
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468