Pitäisikö suomalaiset ISIS-taistelijat palauttaa Suomeen?

Anonyymi

Vastaa vain Kyllä/Ei.

10

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ne ole taistelijoita , vaan terroristeja. Pysykööt siellä.

• Anonyymi

Kyllä, kun ovat täältä lähteneet niin parempi kun palaavat sinne mistä ovat lähteneet. Ei tartte muitten hoitaa niiden asioita.

• Anonyymi

Lisään vielä edelliseen, että sellainen lakimuutos tehtävä, että kansalaisuuden voi menettää, koskien erityisesti tämän kaltaista terrorismi toimintaa. Nyt kun ollaan Suomen kansalaisia, niin voidaan siihen vedota ja sitä käyttää viimeisenä oljenkortena keplotteluun, että taas saadaan hyvinvointivaltion edut.

• Anonyymi

Ne ei ole meiltä lähetetty ei tarvitse palata, Ei ole mitään YK sotilaita

• Anonyymi

Poliitikot: kyllä

Kansa: ei

• Anonyymi

Sananvapautta rajoitetaan täälläkin, kun kirjoittaa suoraan ja rehellisesti, kommentteja poistetaan, miksiköhän?. Eikö jotkut kestä suoraa "puhetta?"

• Anonyymi

Toivotaan, ettei näitä terroristeja oteta takaisin! Ovat kyllä tienneet mitä ovat tehneet sinne mennessään. Nyt Hesarissakin terroristiäitien vanhemmat valittavat ettei Suomi ole oikeusvaltio. Minun mielestä kansalaisuus ja samalla luottamus menetetty tässä tilanteessa!

• Anonyymi

EI, ei missään tapauksessa.

• Anonyymi

Otetaan vankilaan , mutta ei vapaaksi ja annetaan heidän oppiensa mukaan

• Anonyymi

ei meidän verovaroin tänne elätiksi.ei. tuomitaan siellä maassa maan tavalla.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe