Moikka!!!
Millaista palvelua olette saanet Raision Vehossa?
Oletteko olleet tyytyväisiä vai pettyneitä?
T: Japi
Raision Veho?
23
5095
Vastaukset
- kylläkin
olen saanut täysin hyvää palvelua.
Varaosat h-autopuolelta sujuu ammattitaidolla, auton identiteetti tarkistetaan valmistenumeron perusteella, sitten tilaus, ja aina nopeasti kerralla oikeat osat.
Samoin raskaalla puolella, se mitä olen harvakseltaan joutunut käymään. Reilua ja kursailematonta.
Mutta "japi", jos odotat ällöttävää "silkkihansikas" palvelua ja että Sinut tulisi heti huomata, niin kysyn vain miksi?
Itse kun menen ko liikkeeseen, en nyhverönä odota jonkun selvännäkijän tulevan luokseni, vaan menen asiaankuuluvalle "luukulle" ja kerron asiani.
Ei tämän vaikeampaa.
Siis vastaus kysymykseesi: Olen saanut asiallista ja hyvää palvelua enkä ole pettynyt.
En kyllä tiedä, mistä pitäisi pettyä? - Hyvinkin
Olen ostanut Raision Vehosta nyt kuusi autoa viimeisen neljän vuoden aikana eikä ole kyllä mitään valittamista palvelusta. Myöskin huollot ja takuukorjaukset on hoitunut joustavasti.
- Asiakas
Huollon puolella palvelu on pelannut ja aikataulut sekä kustannusarviot pitäneet.
Automyynnin puolella tulee vierailtua viiden vuoden välein, eikä sieltäkään ole pettymyksiä tullut. - 220cdi
Olen kyllä käyttänyt kyseisen firman palveluita, ja en ainakaan vielä ole yhtään pettynyt, kaikki on toiminut juuri niinkuin on pitänyt.
- Pekka
Eikös Raisiossa ole Veho Turku?
- Reso
Joo, hiljattain valmistuneen remontin jälkeen puljun nimi on jälleen Veho Turku, vaikka sijaitseekin edelleen Raisiossa.
- sieltä kerran
jonkun Citikka Saxon. Auto oli ihan yes, samoin palvelu. Vaikutti ihan normaalilta autokaupalta.
Vaihdoin auton pois, tarvitsin suuremman, Vehosta ja Citikasta jäi ihan hyvä maku.- uuno
Juu..lehdissä oli isot ilmoitukset että Veho Turku on avattu.Suuri nimiremontti on siis tapahtunut,Muuten en usko että remontissa on kellään kädet tahriintuneet.
Että turha enää haikailla Veho Raisioon...
Juu,,tonne kaikki vaan edullisia autoja ostamaan,mäkin vaihtelen puolivuosittain tuolla ja halpaa on !! - kaikki on
uuno kirjoitti:
Juu..lehdissä oli isot ilmoitukset että Veho Turku on avattu.Suuri nimiremontti on siis tapahtunut,Muuten en usko että remontissa on kellään kädet tahriintuneet.
Että turha enää haikailla Veho Raisioon...
Juu,,tonne kaikki vaan edullisia autoja ostamaan,mäkin vaihtelen puolivuosittain tuolla ja halpaa on !!halpaa, jos vain rahaa on.
- totean
kaikki on kirjoitti:
halpaa, jos vain rahaa on.
täysin peeaaa siellä vierailekaan,muuta kuin nettisivuilla haaveilemassa.
- veholle ei kiire
totean kirjoitti:
täysin peeaaa siellä vierailekaan,muuta kuin nettisivuilla haaveilemassa.
ok tietenkin hintava kuten nuo merkkipajat yleensä.
- Finland2017
Enpä haluaisi provosoida, mutta enpä tiedä. Tulin töistä ehkä vähän likaiset vaatteet päällä perjantai iltapäivällä, olin kiinnostunut A-sarjan mersusta, koska tehdään suomessa. Tarkoitus ostaa itselle ja vaimolle uudet autot ilman vaihtoautoa käteisellä.
Liikkeen ehkä nuorin myyjä tuli, kun olin noin 10 min potkinut renkaita. Muita asiakkaita en nähnyt ja pari muuta myyjää räpläsi kopeissaan kännykkää. No kyselin tältä nuorukaiselta, voitko esitellä autoa ja olin kiinnostunut, miten esim. takapenkit saa irti nopeasti ja tämä juippi vastasi ettei tiedä ja ilmoitti, että olen ensinmäinen joka tälläistä kysyy. Vaistosin, ettei myyjä tosiaankaan ollut innostunut ja lähdin ehkä 10 min päästä pois, kun jotenkin oli niin väkinäistä.
Selvitin mersun myyntiä muualla ja tämän perusteella en suosittele Raision Vehoa. Toki varmaan sielläkin liikkeessä on myyjiä jotka haluavat myydä, mutta itselle nyt sattui tälläinen. - Finlandia2017
...mietin palautetta, koska se olisi asiallista, mutta kyllä sekin on niin, että vaikka ei ole varannut aikaa netistä, puhelimesta...jne. Niin ainakin minusta kannattaa myyjän käydä kysymässä asiakkaalta haluaako esittelyn tai kun asiakas tullut liikkeeseen, niin kysyy onko mahdollista tulla muuna ajankohtana, minusta.
- 2017pohjoiskorea
Öh? Täh?
Ensin sanot, että liikkeen myyjä tuli kymmenessä minuutissa sinua palvellakseen ja nyt taas ihmettelet että palvelua olisi suotavaa tarjota?!?
Siis täh? Sait myyjäkontaktin jopa olematta itse edes aktiivinen asian suhteen "kun olin noin 10 min potkinut renkaita" ja kuitenkin valitat? Toki olisi suotavaa, että "tämä juippi" opettelisi uusimmankin tuotteensa ominaisuuksia vaikka kotiläksynä jos ei Mercedes ole koulutustilaisuutta järjestänyt, mutta silti: Sait palvelua, älä pillitä! - Finlandia2017
>Sait palvelua, älä pillitä!
Näkökulma tuokin, mutta on niinkin käynyt, että esimerkiksi nykyisen auton ostaessa myyjä tuli paikalle kutsumatta ja kysyi miten voin palvella, esitteli auton ja sovittiin aika, jolloin tullaan vaimon kanssa uudelleen. Tilanteet vaihtelee ja kirjoitin myös, että myyjiäkin on erilaisia, jopa saman liikkeen sisällä! - Finlandia2017
...jatkoa, kukin reakoi tavallaan, mutta itse äänestän jaloilla, mihin omat ropposet vien!
- 0293
Tämä ei nyt liity Raision Vehoon, mutta Vehoon kuitenkin.
Kävin kesällä katsomassa juuri liikkeeseen tullutta uutta
E-Mersua, W213.
Kysäisin lähellä olleelta pojankoltiaiselta, että miten tämä
uusi malli eroaa entisestä muuta kuin hieman ulkonäön
osuudelta.
Poika alkoi tarjota esitteitä luettavakseni.
Sanoin, että olen tottunut siihen, että nimenomaan myyjä
tuntee tuotteensa.
Usein myös sanotaan, muka hyvänäkin syynä, että olet
ensimmäinen joka kysyy. Sitä paitsi esittämäni kysymys
oli mitä luonnollisin - mitä uutta?
Kun menee nykyisin autokauppaan onkin syytä ensin
tutustua malliin verkossa, myyjistä harvoin on apua.
Harva kuitenkin ostaa 60T€ autoa lukemalla esitteitä.- Annakko_arvaan
Sinulla on edelleenkin se uusi auto ostamatta?
- 0293
Oikeassa olet, mutta laskin kaikki autoni, niitä on vuosien
varrella ollut 17 kpl.
Autoja minulla on ollut vuodesta 1976 eli n. 40 vuotta.
Autojen keski-iäksi tulee siis 2,35 v.
Nyt eläkkeellä ollessa tulot eivät enää ole samat, joten autoa
ei ole mahdollista vaihtaa ennen kuin katsastus tulee eteen,
mutta aikaisemmin myös ajokilometrit tulivat täyteen alle
kolmen vuoden - n. 160Tkm.
Nyt on MB E200 CDI W211 -09 - linjan viimeisiä - uudesta saakka
ollut ja 160Tkm.
Välirahapyynnöt ovat vielä sitä luokkaa, ettei vielä kannata vaihtaa.
Lisäksi voi olla, että tämä jää viimeiseksi autoksi, eikä se harmita
ollenkaan.- Mitä_mieltä
olet autosta? Onko järkevä ostos vai kannattaisiko harkita W212-mallia. Kyseeseen tulisi E300 CDI, E320 CDI tai E350 CDI, eli joka tapauksessa diesel, vuosi-/korimallista riippuen. Mitä on uusittu noihin kilometreihin mennessä? Vaivaako ruoste vielä? Alustan kunto eli tulivarret, nivelet, puslat ja helat? Luulen että täällä on muitakin kiinnostuneita tuon ikäluokan autosta silloin kun sellaisen omistava kertoo. Täällähän tuntuvat enimmäkseen selittelevän ne joilla on tuskin edes ajokorttia vielä.
- 0293
Voin heti sanoa, että olen ollut tyytyväinen ostokseeni.
Ruosteesta en tiedä mitään, sillä auto on saanut osakseen valmistajan
määräämät vuosittaiset huollot ns. merkkiliikkeessä, eikä minulle ainakaan
ole kerrottu mistään ovien ruosteongelmista joista näillä palstoilla joskus
puhutaan.
Raskaan etupään niveliä on joutunut näillä kilometreillä vaihtamaan.
Niitä pidän kuitenkin ns. kulutusosina, jotka menevät vaihtoon autossa kuin
autossa.
Iskarit olen vaihtanut sekä eteen että taakse, taakse tosin ilman että katsastuksessa olisi pyydetty. Jarrut on uusittu lukemalla 125.000 ja nesteet vaihdettu joka toinen vuosi. Muuta en ole teettänyt.
Jos minulta kysyt, niin ilman muuta W212, sillä W211 alkaa joka paikassa olla ns.
vanha, mutta niitä pitäisi saada halvemmalla.
2,1 litraset moottorit eivät näissä molemmissa ole samat, vaikka tehot ovat. En tiedä miten noissa isommissa, joista puhut.
Niin lopuksi, en huoltojen välillä ole öljytikkua juurikaan viitsinyt nostaa, joskus tosin juuri ennen huoltoa, mutta pinta ei edes viivojen puolivälissä, (25.000 km).
Olen siinä käsityksessä, että minun kannattaa nyt vain ajaa ja huollattaa säännöllisesti. - eiturunvehoonenääikinä
Myyntipuoli varmaan kunnossa mutta huolto täyttä kusettamista ainakin minun kohdallani. Tahallaan tehdään asia asiakkaalle niin hankalaksi että lopulta asiakas tuntee että olisi vain helpompi maksaa koko homma pois. Toimii varmaan 90% ajasta mutta ei tällä kertaa.. Vinkkinä että jos yritetään kusettaa niin kannattaa olla isoihin pamppuihin yhteydessä. Tässä tapauksessa saksaan asti.
- ZJJJ
Minä olen se nimim. 0293 joka edellä on kirjoittanut.
Olen myös muilla nimimerkeillä (314) kirjoittanut Viron huoltokokemuksistani vuosien varrella.
Sama auto on alla edelleen, vaikka sen ns. parasta ennen päivä (200T) meni jo kesällä ohitse.
Korjaamista ei juurikaan ole ollut. Nyt tosin sähköinen oikea ulkopeili temppuilee - ei sulkeudu oikealla tavalla eikä avaudu aivan siihen asentoon jossa sen kuuluisi olla. Voi tietenkin myös olla, että siihen on joku kanssa-autoilija tangeerannut ja toimintahäiriö johtuu siitä.
Saksalaisesta verkkokaupasta saisin kokonaan uuden peilin moottoreineen n. € 160,-.
Mitä ilmeisemmin joudun sen tilaamaan ja hoitamaan itse korjaamisen jollain "pienkorjaamolla", koska muuten tulee liian kalliiksi.
Voi myös olla, että on pakko ajaa 200T lisää, koska hyvityshinnat ehjästä vuosittain merkkihuolletusta ja muutenkin hyvänäpidetystä autosta ovat niin naurettavia.
Alkuperäinen kysymys koski Raisio Vehoa. Pääkaupunkiseudulla minua on Vehossa
palveltu hyvin, vaikka enimmäkseen olen kysynyt neuvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306