Ateismia ja ateisteja pilkataan niin paljon, että sen kieltävää lakia tarvitaan ja ankarat rangaistukset sitä rikkovalle kretupellelle!
Kristittyjen uskovaisten pilkkaaminen tulee tehdä laissa luvalliseksi ja palkittavaksi teoksi: rahat pilkkaajille voidaan periä verotuksessa uskovaisilta (uskontovero ja kirkollisvero).
Hyvän tekemisestä tulee palkita kansalaisia ja pahan tekemisestä rangaista. Sen vuoksi nämä lakimuutokset ovat tarpeellisia. Kuka lähtisi ajamaan näitä muutoksia eduskunnassa? Tehdäänkö kansalaisaloite (adressi)?
Ateismin pilkkaamisen kieltävää lakia tarvitaan!
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nytkö olet taas ateisti? Ja sinähän täällä olet haukkumassa ateisteja joten haluat kieltää itsesi? :D
- Anonyymi
Tänään tätä, huomenna tuota. Sitä se dementoituminen teettää.
Olen ollut aina ateisti. En usko Jumalaan tai jumaliin enkä luomiseen. Pidän niitä toki mahdollisena ja sen vuoksi olen agnostikko. Ateisti ei pidä mahdollisen mainittuja asioita, joten en ole ateistien mielestä ateisti. Olen heidän mielestään teisti ja kreationisti. Sanonkin siitä syystä ateisteja tästä lähtien teisteiksi ja kreationisteiksi, koska se on heidän määriltemänsä mukaista.
- Anonyymi
G4G kirjoitti:
Olen ollut aina ateisti. En usko Jumalaan tai jumaliin enkä luomiseen. Pidän niitä toki mahdollisena ja sen vuoksi olen agnostikko. Ateisti ei pidä mahdollisen mainittuja asioita, joten en ole ateistien mielestä ateisti. Olen heidän mielestään teisti ja kreationisti. Sanonkin siitä syystä ateisteja tästä lähtien teisteiksi ja kreationisteiksi, koska se on heidän määriltemänsä mukaista.
Eli tosin sanoen et edelleenkään tiedä mitä sanat ateismi ja agnostikko tarkoittavat.
Anonyymi kirjoitti:
Eli tosin sanoen et edelleenkään tiedä mitä sanat ateismi ja agnostikko tarkoittavat.
Sano mitä vaan tosin mutta se ei minua paljonkaan kiinnosta.
Miten ateisti voidaan tunnistaa?
Ateistin tunnistaa siitä, että hän on vetänyt pyllyn naamalleen ja nuolee anusaukkoa.
Heko heko.- Anonyymi
G4G kirjoitti:
Sano mitä vaan tosin mutta se ei minua paljonkaan kiinnosta.
Miten ateisti voidaan tunnistaa?
Ateistin tunnistaa siitä, että hän on vetänyt pyllyn naamalleen ja nuolee anusaukkoa.
Heko heko.Näytti silti kiinnostavan niin paljon että tulit todistamaan kaiken sanomani ;)
- Anonyymi
Eli sinulla ei ole mitään moraalia vaan halveksit ihmisiä koska ne ei ole sitä mitä päätät ihmisten pitäisi olla.
Ateisteilla ei ole mitään moraalia ja yhteiskunnan laeista ja asetuksista he valitsevat itseään koskeviksi vain ne, jotka sopivat heidän pirtaansa: mm. oikeus vaihtaa sukupuolta ja mennä naimisiin homoseksuaaliseen liittoon, jossa on lupa adoptoida lapsia ja opettaa näitä lapsia homoiksi lapsuudesta lähtien.
- Anonyymi
G4G kirjoitti:
Ateisteilla ei ole mitään moraalia ja yhteiskunnan laeista ja asetuksista he valitsevat itseään koskeviksi vain ne, jotka sopivat heidän pirtaansa: mm. oikeus vaihtaa sukupuolta ja mennä naimisiin homoseksuaaliseen liittoon, jossa on lupa adoptoida lapsia ja opettaa näitä lapsia homoiksi lapsuudesta lähtien.
En puhunut ateisteista. Heikko yritys projisoida.
G4G on pitkäaikainen uskovaistrolli. Toiminut lukuisilla nimimerkeillä etupäässä ateismipalstalla.
Tämä yleiseen tietoon saatettakoon.- Anonyymi
G4G kirjoitti:
Saatettakoon yleiseen tietoon myös se, että olen hauskin ja älykkäin ihminen näillä foorumeilla!
Ehkä omassa mielikuvitus maailmassasi. Todellisuudessa olet vain huono trolli.
- Anonyymi
G4G kirjoitti:
Saatettakoon yleiseen tietoon myös se, että olen hauskin ja älykkäin ihminen näillä foorumeilla!
Olet vakaa nero.
- Anonyymi
Jep. Tuo multinikki trolli on yksi varoittava esimerkki lisää miten se uskovaisuus voi olla vaarallista ja haitallista. Tyypillistä elämää jossain omassa fantasiamaailmassa. Ennenvanhaan heitä kutsuttiin myös kylähulluiksi.
Alkaa jo tottumaan näihin kansakoulupudokkaisiin tällä palstalla, joiden pää on sekoitettu Raamatulla ja maailmankuva pahasti vinoutunut. Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tuo multinikki trolli on yksi varoittava esimerkki lisää miten se uskovaisuus voi olla vaarallista ja haitallista. Tyypillistä elämää jossain omassa fantasiamaailmassa. Ennenvanhaan heitä kutsuttiin myös kylähulluiksi.
Alkaa jo tottumaan näihin kansakoulupudokkaisiin tällä palstalla, joiden pää on sekoitettu Raamatulla ja maailmankuva pahasti vinoutunut.Sinua ärsyttää siis se, että on olemassa joku ihminen, joka ei pidä tieteellistä materialismia ja naturalismia ehdottomana totuutena vaan epäilee sitä.
- Anonyymi
Ei ateismin pilkkaamista tarvitse missään tapauksessa kieltää.
Sitä yrittävät harrastaa vain mieleltään köyhimmät uskikset,joten yritykset ovat itsessään jo naurettavia ja yleensä kalahtavat pilkkaajan omaan nilkkaan.Oikean ateistin mielenrauhaa ne eivät hetkauta lainkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1001525Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva216997- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 7734
- 65721