Hänellä oli kirkas ja raitis näkemys siitä, mistä pelastuksesta oli kysymys ja mihin se perustui. Hän korosti vahvasti Jeesuksen sovitustyötä, olihan hän tapahtumapaikalla, Golgatan kummulla, kun Jeesus ristiinnaulittiin.
Silti tarvittiin Pyhän Hengen vaikutus, jotta hänellekin Jeesuksen veren merkitys avautui!
Kiitän siis oikeastaan Jeesusta Johanneksesta!
Kiitän apostoli Johannesta!
66
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Golgatan tapahtumien on täytynyt olla järisyttävä kokemus!
- Anonyymi
HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Parempi kuolla nauruun kuin naruun!- Anonyymi
Se on hienoa, kun sinulla on tuo "keskustelutaito".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hienoa, kun sinulla on tuo "keskustelutaito".
No, eikö nauruun kuoleminen muka ole helpompaa, kuin naruun kuoleminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot olevasi kuin Jeesus. Siltä näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olettko sinä aivan sekaisin , missä kohtaa minä olen sanonut olevani joku jeesus, kun en edes usko mokomaan satujen sankariin:-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa. En ole kokeillut kumpaakaan. Sinulla on ilmeisesti yrityksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole yrityksiä kummassakaan asiassa. Sinun uskonveljesi oli jossain ketjussa kuolemassa nauruun, tiedä sitten onko vielä hengissä, eikä paljon kiinnostakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole yrityksiä kummassakaan asiassa. Sinun uskonveljesi oli jossain ketjussa kuolemassa nauruun, tiedä sitten onko vielä hengissä, eikä paljon kiinnostakaan.
Kuolema ei ole kaiken loppu.
- Anonyymi
Kaikki Ok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,"
Kiitän Jeesusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitän Jeesusta!
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"
"Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman Jeesuksen armoa ei olisi pelastumisen mahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitappa kuitenkin ensin pelastuslaitokselle, ne pelastaa sinut kyselemättä veriruskeita syntejäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen! Kiroukset loppuvat vielä eräänä päivänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armo, ainoa toivo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuoritukset ja -saavutukset eivät riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armo, ainoa toivo!
Yrittäkää jotain itsekin, ja lopettakaa se armosta ruikuttaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitappa kuitenkin ensin pelastuslaitokselle, ne pelastaa sinut kyselemättä veriruskeita syntejäsi.
"Sillä maitoa pusertamalla saa voin, nenää pusertamalla saa veren, ja vihoja pusertamalla saa riidan."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä maitoa pusertamalla saa voin, nenää pusertamalla saa veren, ja vihoja pusertamalla saa riidan."
Se on juurikin noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin noin.
Kutakuinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitän Jeesusta!
Aihetta kyllä on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava näky.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä huomattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Samaa kiitän! Amen!
Johanneksen kirjoitukset ovat mielestäni helppolukuisia.
Jopa Ilmestyskirja, jota väitetään vaikealukuiseksi.- Anonyymi
Kyllä Sana avautuu vähitellen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Sana avautuu vähitellen. 😊
Joo, ei pidä hätäillä.
- Anonyymi
Minäkin
- Anonyymi
Suurin KIITOS kuuluu toki Jeesukselle!
- Anonyymi
Aamen ja ikuinen kiitos Jeesukselle!
- Anonyymi
Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!
"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."
- Anonyymi
Niinpä!
"Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."
"Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."
- Anonyymi
"ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."
- Anonyymi
Johannes olisi Teuvon mukaan verihurmostelija.
- Anonyymi
Johannes onkin monen kristityn suosikki. Rakkauden apostoli!
- Anonyymi
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."
- Anonyymi
Minä olen tehnyt sapattina, lepopäivänä, töitä, joten minut pitäisi surmata, kuten V.T:tissa käsketään. Otapa Päivi se sääntö luuppisi alle, niin alkaa todella tapahtua ja saa tarvittaessa nauttia hurmeestakin.
- Anonyymi
Pitäisi olla enempi tuollaisia Päivejä, niin ihmiset älyäisi erota kirkosta. Kyllä tällaisten palstojen uskonharhaiseten jutut sataa myös ateistien laariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla enempi tuollaisia Päivejä, niin ihmiset älyäisi erota kirkosta. Kyllä tällaisten palstojen uskonharhaiseten jutut sataa myös ateistien laariin.
Kukaan ei pelastu kirkkoon tai mihinkään muuhun laitokseen kuulumalla. Ainoastaan Jeesukselle kuulumalla pelastuu.
Mikään nimikristillisyys ei myöskään auta.
Jokainen tekee oman valintansa, haluaako Taivaaseen vai Helvettiin. Kumpaan SINÄ haluat? Mieti sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pelastu kirkkoon tai mihinkään muuhun laitokseen kuulumalla. Ainoastaan Jeesukselle kuulumalla pelastuu.
Mikään nimikristillisyys ei myöskään auta.
Jokainen tekee oman valintansa, haluaako Taivaaseen vai Helvettiin. Kumpaan SINÄ haluat? Mieti sitä.Sanoppa sinä ensin kumpaan haluat, niin minä tiedän haluta eri osastolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa sinä ensin kumpaan haluat, niin minä tiedän haluta eri osastolle?
Minä tahdon Taivaaseen Jeesuksen kautta. Sinne EI jumalattomat pääse.
Suomi on ristitty maa jossa enemmistö uskoo Jeesukseen. Ja me enemmistö kyllä pakoitetaan ateistikommarivähemmistö ruotuun uskomaan Jeesukseen vaikka astalolla petkele!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708