Kiitän apostoli Johannesta!

Anonyymi

Hänellä oli kirkas ja raitis näkemys siitä, mistä pelastuksesta oli kysymys ja mihin se perustui. Hän korosti vahvasti Jeesuksen sovitustyötä, olihan hän tapahtumapaikalla, Golgatan kummulla, kun Jeesus ristiinnaulittiin.
Silti tarvittiin Pyhän Hengen vaikutus, jotta hänellekin Jeesuksen veren merkitys avautui!
Kiitän siis oikeastaan Jeesusta Johanneksesta!

66

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Golgatan tapahtumien on täytynyt olla järisyttävä kokemus!

• Anonyymi

HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
      Parempi kuolla nauruun kuin naruun!

• Anonyymi

Se on hienoa, kun sinulla on tuo "keskustelutaito".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hienoa, kun sinulla on tuo "keskustelutaito".

No, eikö nauruun kuoleminen muka ole helpompaa, kuin naruun kuoleminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot olevasi kuin Jeesus. Siltä näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olettko sinä aivan sekaisin , missä kohtaa minä olen sanonut olevani joku jeesus, kun en edes usko mokomaan satujen sankariin:-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa sanoa. En ole kokeillut kumpaakaan. Sinulla on ilmeisesti yrityksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole yrityksiä kummassakaan asiassa. Sinun uskonveljesi oli jossain ketjussa kuolemassa nauruun, tiedä sitten onko vielä hengissä, eikä paljon kiinnostakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole yrityksiä kummassakaan asiassa. Sinun uskonveljesi oli jossain ketjussa kuolemassa nauruun, tiedä sitten onko vielä hengissä, eikä paljon kiinnostakaan.

Kuolema ei ole kaiken loppu.

• Anonyymi

Kaikki Ok?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,"

Kiitän Jeesusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitän Jeesusta!

"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."

ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

"Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman Jeesuksen armoa ei olisi pelastumisen mahdollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soitappa kuitenkin ensin pelastuslaitokselle, ne pelastaa sinut kyselemättä veriruskeita syntejäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen! Kiroukset loppuvat vielä eräänä päivänä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armo, ainoa toivo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmissuoritukset ja -saavutukset eivät riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armo, ainoa toivo!

Yrittäkää jotain itsekin, ja lopettakaa se armosta ruikuttaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soitappa kuitenkin ensin pelastuslaitokselle, ne pelastaa sinut kyselemättä veriruskeita syntejäsi.

"Sillä maitoa pusertamalla saa voin, nenää pusertamalla saa veren, ja vihoja pusertamalla saa riidan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä maitoa pusertamalla saa voin, nenää pusertamalla saa veren, ja vihoja pusertamalla saa riidan."

Se on juurikin noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin noin.

Kutakuinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitän Jeesusta!

Aihetta kyllä on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava näky.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä huomattu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi

Samaa kiitän! Amen!

Johanneksen kirjoitukset ovat mielestäni helppolukuisia.
      Jopa Ilmestyskirja, jota väitetään vaikealukuiseksi.

• Anonyymi

Kyllä Sana avautuu vähitellen. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Sana avautuu vähitellen. 😊

Joo, ei pidä hätäillä.

• Anonyymi

Minäkin

• Anonyymi

Suurin KIITOS kuuluu toki Jeesukselle!

• Anonyymi

Aamen ja ikuinen kiitos Jeesukselle!

• Anonyymi

Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!

"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

• Anonyymi

Niinpä!
        "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

"Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."

• Anonyymi

"ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."

• Anonyymi

Johannes olisi Teuvon mukaan verihurmostelija.

• Anonyymi

Johannes onkin monen kristityn suosikki. Rakkauden apostoli!

• Anonyymi

"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."

• Anonyymi

Minä olen tehnyt sapattina, lepopäivänä, töitä, joten minut pitäisi surmata, kuten V.T:tissa käsketään. Otapa Päivi se sääntö luuppisi alle, niin alkaa todella tapahtua ja saa tarvittaessa nauttia hurmeestakin.

• Anonyymi

Pitäisi olla enempi tuollaisia Päivejä, niin ihmiset älyäisi erota kirkosta. Kyllä tällaisten palstojen uskonharhaiseten jutut sataa myös ateistien laariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi olla enempi tuollaisia Päivejä, niin ihmiset älyäisi erota kirkosta. Kyllä tällaisten palstojen uskonharhaiseten jutut sataa myös ateistien laariin.

Kukaan ei pelastu kirkkoon tai mihinkään muuhun laitokseen kuulumalla. Ainoastaan Jeesukselle kuulumalla pelastuu.
        Mikään nimikristillisyys ei myöskään auta.
        Jokainen tekee oman valintansa, haluaako Taivaaseen vai Helvettiin. Kumpaan SINÄ haluat? Mieti sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei pelastu kirkkoon tai mihinkään muuhun laitokseen kuulumalla. Ainoastaan Jeesukselle kuulumalla pelastuu.
        Mikään nimikristillisyys ei myöskään auta.
        Jokainen tekee oman valintansa, haluaako Taivaaseen vai Helvettiin. Kumpaan SINÄ haluat? Mieti sitä.

Sanoppa sinä ensin kumpaan haluat, niin minä tiedän haluta eri osastolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppa sinä ensin kumpaan haluat, niin minä tiedän haluta eri osastolle?

Minä tahdon Taivaaseen Jeesuksen kautta. Sinne EI jumalattomat pääse.

• Suomi on ristitty maa jossa enemmistö uskoo Jeesukseen. Ja me enemmistö kyllä pakoitetaan ateistikommarivähemmistö ruotuun uskomaan Jeesukseen vaikka astalolla petkele!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe