Jeesuksen ennustuksen mukaisesti kaikki muut opetuslapset luopuivat hänestä, paitsi hänen rakkain opetuslapsi Johannes, joka sai kokea normaaliin kuoleman, ja siksi Pyhä Henki ehti näyttää hänelle koko ihmiskunnan rajun lopun. Se on kerrottu Ilmestyskirjassa. Johannes sai elää pitkän elämän, jollaista ei Jeesukselle maan päällä suotu.
Koska Saatana on saanut valheillaan koko ihmiskunnan hallintaansa ja omakseen. Eikä Jeesuskaan saanut edes omaa kansaansa vapaaksi sen synnin orjuudesta, perisynnistä, oli Jumalan pakko tehdä sopimus Saatanan kanssa.
Saatana saa pitää omanaan kaikki muut, mutta sen on pakko päästää vapaaksi kaikki ne ihmiset, jotka Jumala on omikseen valinnut, kun Jeesus tulee heitä sieltä omakseen ostamamaan, koska on ennakkoon jo lunastusmaksun maksanut.
"Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."
Perisynnin seurauksena myös valitut syntyvät maailmaan lihassaan halu Saatanan ihanille valheille. Niin oli minullakin halua aviorikokseen. Mutta koska minut oli jo äitini kohdussa valittu pelastukseen, oli minunkin koettava tuo ahtaan portin taistelu ja tuska.
Vain siinä portissa on Jeesuksen veri puhdistaa. Ei Saatanan palvelijan raamattulausehokemissa.
Ja silloinkin 31.1.1988 taivaassa laulettiin.
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.
Olet tehnyt heistä kuningassuvun, meidän Jumalamme pappeja; he tulevat hallitsemaan maan päällä. "
Sitä aikaa ei kuitenkaan tullut, sen todisti Jeesus:
Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija.
Kumpi on suurempi, se, joka on aterialla, vai se, joka palvelee häntä? Eikö se, joka on aterialla?
Mutta minä olen teidän keskellänne niin kuin se, joka palvelee.
"Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.”
Tämän sopimuksen maallinen versio oli totta tässäkin maassa. Sitä kutsutiin YYA-sopimukseksi.
Miksi Jumala antoi Saatanan tappaa rakkaan Poikansa?
30
<50
Vastaukset
Heti perään kysyn;
Miksi Suomi24 antaa Saatanan poistaa tämänkin aloituksen?- Anonyymi
Maltahan, tein vasta nyt poisyopyynnön.
Anonyymi kirjoitti:
Maltahan, tein vasta nyt poisyopyynnön.
Tarkoititko: tein vasta nyt poisyöpyynnön?
Olet jo tuhansia kertoja herjannut tätäkin Jeesuksen käsky vastaan, joten tee epian:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle:
'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
- Anonyymi
Jostain syystä maailma torjuu kaikkea sosiaalisuutta vastaan, ehkäistessään esim syrjäytymistä ymym. Jumalan suunnitelma on täydellinen vastakohta kaikkea uskontoa vastaan, ja alkoi kauan sitten.
Siksi hän ei asukaan noissa ihmiskäsin tehdyissä juamalnhjuoneissa, joita jo Jeesus kutsui Rosvojen luoliksi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15001962/rosvojen-luolastotTeuvoSuni kirjoitti:
Siksi hän ei asukaan noissa ihmiskäsin tehdyissä juamalnhjuoneissa, joita jo Jeesus kutsui Rosvojen luoliksi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15001962/rosvojen-luolastotSiksi hän ei asukaan noissa ihmiskäsin tehdyissä jumalanhuoneissa, joita jo Jeesus kutsui Rosvojen luoliksi.
- Anonyymi
Olen huomannut, että palstan väärämieliset jahtaavat ja ruoskivat sinua Teuvo täällä palstalla.
Jumala on kuitenkin sinun "kilpi ja suojus", joka kestää kaikki pahan palvelijoiden herjat ja kiusaamiset. Olet siunattu.Oikein olet huomannut.
Mutta oletko sinä huomannut sen ettet kuulukaan näiden kaikkien muiden joukkoon:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu":
"Älä pelkää, pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."- Anonyymi
"Vahvistu, vahvistu" sananpaikka nousi mieleeni.
Rohkeasti vaan eteenpäin. Minkä Jumala on antanut, sitä ei ihminen voi sinulta poisottaa. Vaikka täällä viestejä pyytävätkin poistamaan. Siunauksia eivät sinulta pois vie. Anonyymi kirjoitti:
"Vahvistu, vahvistu" sananpaikka nousi mieleeni.
Rohkeasti vaan eteenpäin. Minkä Jumala on antanut, sitä ei ihminen voi sinulta poisottaa. Vaikka täällä viestejä pyytävätkin poistamaan. Siunauksia eivät sinulta pois vie.Sen on kyllä saanut oppia tuntemaan, miten hyvin Jeesuksen ennustukset hän valittuja kohtaan käyvät toteen.
Häntä olivat omaiset ottamassa huostaansa ja minua viemässä mielisairaalaan. Vain siitä syystä, että Jumala ei puhu papeille.
Kaikkein vaikeinta on kestää tämä oman kodin vihollinen.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sen on kyllä saanut oppia tuntemaan, miten hyvin Jeesuksen ennustukset hän valittuja kohtaan käyvät toteen.
Häntä olivat omaiset ottamassa huostaansa ja minua viemässä mielisairaalaan. Vain siitä syystä, että Jumala ei puhu papeille.
Kaikkein vaikeinta on kestää tämä oman kodin vihollinen.Ole kiitollinen että sinulla on Ritva joka katsoo perääsi.
Huonosti katsoi, kun päästi minut livahtamaan ahtaasta portista Jeesuksen puhdistettavaksi.
Avovaimosi hoiti sinun kohdalla homman kotiin, joten ahdas portti jäi kokematta.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Huonosti katsoi, kun päästi minut livahtamaan ahtaasta portista Jeesuksen puhdistettavaksi.
Avovaimosi hoiti sinun kohdalla homman kotiin, joten ahdas portti jäi kokematta.Vaihda tietäjähenkesi ja kiitä Jumalaa kädet kyynärpäitä myöten ristissä että on pannut Ritvan kaitsemaan sinua.
- Anonyymi
Johannes uhrattiin porvari akan toivomuksesta ei siis kuollut luonnollisesti!
Johannes Kastaja uhratiin tuolla rituaalilla.
Apostoli Johannes sai kokea normaalin kuoleman.
Hän hoiti Kristuksen todistajan tehtävän niin tunnollisesti, että Efeson seurakunnan johtajaksi Paavalin opeilla valittu Diotrefes ei voinut muuta kuin passittaa Johanneksen vankeuteen, kun tämä meni seurakunnan johtajaa nuhtelemaan:
" Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.
Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita.
Eikä hänelle sekään riitä.
Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta."
"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
- Anonyymi
Loiko jumala saatanan humalassa?
Ei näin mahtavaa tämän maailman jumalaa, Jumalakaan olisi pystynyt humalassa luomaan:
Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"
"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."
Kuulutko sinäkin noiden kumartajien joukkoon?- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei näin mahtavaa tämän maailman jumalaa, Jumalakaan olisi pystynyt humalassa luomaan:
Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"
"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."
Kuulutko sinäkin noiden kumartajien joukkoon?Puhut kryptisemmin kuin raamattu on kirjoitettu eikä tuosta oikein saanut mitään muuta tolkkua kuin että uskovaiset ovat demonisoineet käärmeen.
Anonyymi kirjoitti:
Puhut kryptisemmin kuin raamattu on kirjoitettu eikä tuosta oikein saanut mitään muuta tolkkua kuin että uskovaiset ovat demonisoineet käärmeen.
Profeetat eivät saa totuutta kirjoituksista, vaan;
" Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni. "
Juuri tämän takia seuraa tämä:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
"Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!"
"Juutalaiset ovat surmanneet sekä Herran Jeesuksen että profeetat, ja he ovat vainonneet meitäkin. He ovat Jumalan mieltä vastaan ja kaikkien ihmisten vihollisia. "
Koska en tiedä, miten nopeasti Saatana jälleen tämän poistaa, niin ne jotka sietävät totuutta, voitte käydä sitä täältä lukemassa:
https://www.facebook.com/teuvo.suni- Anonyymi
1Kor.15:47 Biblia (1776) Ensimäinen ihminen oli maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta, Kirjoitetaan: Ensimmäinen. Joh.3:13,31
Et kuitenkaan ymmärtänyt tämän tarkoitusta?
Minäkin olin elämäni 50 ensimmäistä vuotta maasta ja maallinen. Mutta 31.1.1988 lähtien Pyhän Hengen kanssa tällainen:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."
Tämän ihmispelon poistaminen minusta oli kyllä Jumalan suurimpia ihmetekoja elämässäni.
Sillä aviottoman lapsena köyhästä kodista maailmalle 15 vuotiaana poikana olin todella arka. Mutta kaikille ystävällinen, koska sillä yritin peitellä syntistä syntymääni.
Uskon, että tämä on yhteinen piirre kaikille Jumalan valituille. Näin Hesekielillekin, jonka kirjan äärestä Pyhä Henki tämän tehtävän minulle aikoinaan antoi:
Hän sanoi: "Ihminen, nouse. Minä tahdon puhua sinulle."
Hänen puhuessaan minuun tuli henki, se nosti minut seisomaan, ja minä kuulin hänen puhuvan minulle.
Hän sanoi: "Ihminen, minä lähetän sinut israelilaisten luo, noiden kapinallisten pariin, jotka ovat nousseet minua vastaan. Alusta alkaen he ja heidän isänsä ovat olleet minulle uskottomia. Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän.
Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.' Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.
Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa. Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.
Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia.
Mutta sinä, ihminen, kuuntele mitä sinulle sanon. Älä niskoittele, niin kuin tämä niskuroiva kansa. Avaa suusi ja syö, mitä sinulle annan."
Minä näin, kuinka minua kohti ojentui käsi, ja kädessä oli kirjakäärö.
Se avattiin minun eteeni, ja minä näin, että se oli kirjoitettu täyteen molemmin puolin: valituksia ja huokauksia, huutoa ja tuskaa."
Yhtä suurella innolla aloin minäkin tuota Jumalan kirjakääröä lukea, kun näin mustalla seinällä kultakirjaimin kirjoitetut sanat:
RAAMATTU ON TOTTAJeesus sanoo vielä tänäänkin:
"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."
Antikristus matkii;
"Kun m inun vereni vuotaa te saatte siitä voimaa, ja olette tämän Voiman todistajia."- Anonyymi
Teuvo teki kirjan, joita minäkin sain laatikollisen, ja kaikki olen repinyt ja polttanut.
Mutta lupsuksistaan huolimatta ei tehnyt toista.
Sen pituinen se.
HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Parempi kuolla nauruun kuin naruun!
Vaikka toisaalta narussa roikkuessa viittani isot lupsut heiluisivat kauniimmin. Tämän oli hoitomies hoitanut osastolle no 11
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693