Julkishallinnon Hirviöt

Anonyymi

Noista psykiatrian lääkäreistä: kun jos ihminn, asianomainen itse lähtee hakemaan korjausta, muutosta vääriin diagnooseihin, hän törmää vain ammatti-valehtelijoihin tuolla alalla. He vain vannovat kaikki aikaisemmat kirjaamiset todeksi, vaikka eivät itse ole koskaan olleet lähelläkään meitä potilaita, silloista hoitohenkilökuntaa eikä yhtään niitä tilanteitakaan.

On turhaa myös potilas-asiamiehen kautta yrittää hoitaa, saada korjatuksi vääriä diagnooseja tai muutakaan väärää hoitomenetelmää. Esim. eräs mielnekiintoinen rahastusmuoto sairaaloissakin on, että ne jotka itse maksavat sairaala-laskunsa, ovat n. neljä kertaa pidempään (eli melkein 2 kk) kuin ne, joiden laksut maksaa yhteiskunta, KELA. Vaikka itse esim. tein osastoilla 16 tuntisia työpäiviä omien projektieni parissa, kirjoitin dokumentteja, sävelsin ja tein teatteri-esitystäni, olin täysin kunnossa ja käyttäydyin eritt. mallikkaasti, niin täysin pimennossa olevat, psykoottiset potilaat koitutettiin aina n. 2 viikon päästä, myös huume-psykoosissa oleva narkkari sai lähteä kahden vk:n kuluttua ja hän palasikin sitten vielä uudestaan bumerangina, kun olin itse sitä yhtä ja samaa kertaa osastolla.

Lasketaan koko hinta, kaikki kustannukset, mitä tulee kys. hoitotaho, psykiatrian ala maksamaan. Hintaan pitää lisätä myös asiakkaiden invalidisoiminen ja aivopesu erilaisiin, hirveimpiin diagnooseihin (heidän pitää aina löytää joku oman alan diagnoosi=heille ei ilm. ole olemassakaan norm. henkilöä tavall. reagoinnilla), sillä suuri osa psykiatrian asiakkaista joutuu enemmän tai vähemmän pois, syrjään työelämästä, kuntoutustuelle vähintään ja siitä sitten epätoivoistehn eläke-putkeen. Kaikki tämä ja heidän palkkakustannuksensa ja ylläpuitokustannukset on laskettava ja julkaistava! Muuten jatkuu aivoton toiminta ja osoitus psykiatrian puolella!

1

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Psykiatrian alalla on myös ammattitaidottomia (oikeasti konkreettisesti) puoskari-lääkäreitä, joille en antaisi edes pieniä sikoja tai muitakaan eläimiä hoidettavaksi, edes teuras-osastolla. Sika-possu-paroilla olisi yht´äkkiä varmaan jokin perhedraama takana, joka olisi aiheuttanut sikojen traumatisoitumisen ja epäkäytöksen (=äkillinen paranoidi paniikkihäiriö/akuutti jakomielitauti sikakarsinassa teuraslinjalla)!

Oikeasti, nuo "ammattilaiset", siis suurin osa vasta erikoistumassa olevia yleislääkäri-juntteja ovat väittäneet ummet ja lammet kohdallani vääriä väittämiä, että kuulen muka ääniä ja elän pahasti jossain harha-maailmassa. SIis ilman todistusaineistoa tai perusteita he saavat väittää ja määrätä ihan mitä huvittaa. Enkä ole ainoa, vaan tällaista kuulee muidenkin ilmopittelevan julkisuudessa!

He ovat kaiken lisäksi määränneet (yksi ja sama aloittelija-lekuri) minulle perusteettomasti kolme kertaa virka-apupyynnön eli pistäneet haun päälle, koska olivat muka huolissaan, kun en päässyt vastaanotolle sovitusti. Ilmoitin heille ja peruin tapaamisen, koska minulla oli kiireitä töiden ja projektieni parissa. minusta tuntui kuin koko Helsingin poliisi olisi usutettu kimppuuni, minua etsimään, en uskaltanut edes kotona nukkua öitäni.

Psykiatrian tahot valehtelevat ja perustettomasti määräävät ummet ja lammet, sitä sun tätä, aina ylilääkäreitä myöten. Eivätkä itse näe, millaisessa huonossa kunnossa ovat heidän aloittelija-lääkärit: rillit huurussa kävellään pitkin osaston seiniä, kun aloittelijana jännittää ja pelottaa se osaamattomuus ja kokemattomuus: hyvä, kun kynäkään edes pysyi kädessä, kun piti ylilääkärin valvonnassa kirjata ylös muistiinpanoja. Tämä sama lekuri muuttui sittemmin paranoidiseksi ja elää kuin thrilleri-salapoliisikirjassa=epäilee sinua siitä ja tästä.

Myös sen lekuri, joka väitti minulla olevan ääni-harhoja: hänen silmänsä olivat aina sirrillään kuin särjellä, jolla järki on katoamassa henkimaailman ihmeellisyyksiin. Ja hänen väittämiensä perusteella näin voi sanoa tapahtuneenkin: hänelle! Myös muu henkilökunta huomasi tämän ja kohteli häntä aika töykeästi, kun ei reppana tajunnut lähteä vetämään duunista, vaan jäi ammattilaseksi harjoittelemaan: eläville ihmisille ikuisia diagnooseja.

Näitä annettuja, määrättyjä diagnooseja ei juuri koskaan lähdetä edes korjaamaan, vaan jälkikäteen tehtyjen korjausvaatimusten jälkeen ylimmät lekurit vaan väittävät, että kys. potilaan terveydentila on muuttunut, siitä entisestä sitten nykyiseksi, toisenlaiseksi!

Julkistan enemmän kuin länsimaihin tämän kaiken tiedon, ammattikunnan puoskarimaisuus ja miten kaikki heillä perustuu enimmäkseen vain luuloon, olettamuksiin, joita heidän ei näköjään tarvitse edes pystyä tai viitsiä todistaa. On hävettävää, että meitä ihmisiä hoitaa noin perusteeton puoskari-natsi-joukko. Sitä kaikkea lahottavaa, aineenvaihdunnan tuhoavaa kemiallista paskaa saisivat itse vetää vuosikausia, jos vaikka sitten viimeistään myöntäisivät tosiasiat eivätkä eläisi siinä vale- ja harhakäsitys-maailmassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      291
      6357
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2009
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1225
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      167
      1141
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe