SOTE-Hirviö luokittelee, kategorioi meidät moneen eri ryhmään.Meidät pisteytetään sairauksiemme mukaan, mikä kelläkin mahtaa olla se/ne diagnoosit, sokeritaudit, seplevaltimotaudit, ihan mitkä vaan.
Suurimman pisteytyksen saa psykoosia sairastava ihminen, ja tätä huudellaan sitten koko SOTE-intrassa, menit sitten ykistyiselle lekurille, julkiselle sektorille tai vaikkapa työpaikka-lääkärille. On ihan häpeän paikka, vaikka ihminen kuinka yrittää kaikkensa, että asiat, väärät diagnoosit vihdoinkin korjattaisiin, oikaistaisiin, vaan ei: turhaan odotat oikeutta tähän yhteiskuntaan.
Esim. itse olen yhden ainoan kerran ollut lääkkeiden (vahvojen, koska osastolla laitetaan aina melkein mammuttimäärät) takia ns. pyskoosissa, mutta skein johtui vain siitä, että lääkkeiden vaikutuksesta alkoio silmiä vetää taakse päin, sisään päin, enkä nähnyt enä'ä eteeni. Tähän lisäksi vielä, että olin tehnyt pitkään raskasta duunia enkä ollut syönyt vähään aikaan hyvin.
Olin täysin pimennossa 2 vk, mutta pelkästään silmien vedon takia, eli voidaan kaiketi sanoa sitä psykoosiksi. Sne jälkeen eimole koskaan tapahtunut noin ja olen ollut aina täysin tässä normaaliteeteissä, realistisessa maailmassa ja realistisissa asioissa. Kuitenkin minut on nyt sitten varmaankin pisteytetty tuon korkeimman pisteytyksen mukaan.
Valetta tuo kaikki, ja tuo kaikki vain mahdollistaa sen, että kellä on suurimmat pisteytkset, heitä ei hoideta somaattisella puolella juuri lainkaan. Köäytännössä tämä on ollut jo käytössä= ei meinaa päästä syöpä-hoitoihin, sydämen vajaatoimintaa ja aivoverenkiertohäiriötä vähätellään eikä pääse tutkimuksiin. Neurologiset tutkimukset ovat kuulemma täysin kiellettyjä minultakin, ilm. ihan yleinen linja.
Tätä kaikkea ja JUORU-kellojen INTRAA, jossa sinut tuomitaan ja murskataan ihmisoikeuksineen, on SOTE-uudistus! IHAN sitä samaa kuin tähänkin asti, NYT vaan olet julkinen niiden pisteytyksiesi kanssa, enemmän kuin hoitoalan INTRASSA!
SOTE-Hirviö
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965