... ennen kuin on sinun vuorosi, jolloin sinut leikataan!
"Sillä ihminen on kuin ruoho, ihmisen kauneus kuin kedon kukka. Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta Herran Sana pysyy iäti."
1. Piet. 1:24,25
Käänny, tee parannus - usko hyvä sanoma...
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Johnny Cash kiteyttää asian tunnetussa laulussaan niin, että voit juosta ja paeta kauankin, mutta ennemmin ta myöhemmin Jumala kaikkivaltias tulee leikkaamaan sinutkin maahan ...kuten ruohonkorren. https://youtu.be/eJlN9jdQFSc
Ei tarvitse juosta mihinkään kuin kuntoilumielessä. Yhtäkään uskontojen miljoonista jumalista ei näy eikä kuulu, leikkaamisesta puhumattakaan.
Ei siinä ole edes mitään järkeä, että kaikkivaltias yliluonnollinen olento hyökkäisi nisäkkään kimppuun. Parempaakin tekemistä sellaisella luulisi olevan.- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ei tarvitse juosta mihinkään kuin kuntoilumielessä. Yhtäkään uskontojen miljoonista jumalista ei näy eikä kuulu, leikkaamisesta puhumattakaan.
Ei siinä ole edes mitään järkeä, että kaikkivaltias yliluonnollinen olento hyökkäisi nisäkkään kimppuun. Parempaakin tekemistä sellaisella luulisi olevan."...leikkaamisesta puhumattakaan."
Erikoista puhetta kun ottaa huomioon miten ihmisiä koko ajan siirtyy kuoleman rajan yli aivan kuin liukuhihnalla... - Anonyymi
"Johnny Cash kiteyttää asian tunnetussa laulussaan niin, että voit juosta ja paeta kauankin, mutta ennemmin ta myöhemmin Jumala kaikkivaltias tulee leikkaamaan sinutkin maahan ...kuten ruohonkorren. "
Johnny Cash puhui kokemuksesta. Myös Markku Koivisto toisti usein lausutta, että "Kyllä Jumala kukkonsa (=pride) kynii". Tämä koskee sekä uskovia että uskottomia. Myös jumalattomille tulee elämässä hetki jolloin kaikki korska (=pride) riisutaan ja jäljellä on vain vapiseva, armoa janoava ihmisraunio. Tähän tilanteeseen Jeesus usein sitten tulee, ottaa kädestä ja lausuu "Älä enää pelkää, minä olen sinun kanssasi!". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...leikkaamisesta puhumattakaan."
Erikoista puhetta kun ottaa huomioon miten ihmisiä koko ajan siirtyy kuoleman rajan yli aivan kuin liukuhihnalla...Muistelen joskus lukeneeni, että kanat teurastetaan ripustamalla ne kaulasta liukuhihnan kiskojen väliin, jolloin eteenpäin vievä hihna kuljettaa ne kaulan katkaisevan terään. Ruumiit putoavat sitten siististi yhteen vaunuun ja päät toiseen.
Samalla tavalla sitä oikeastaan ihminenkin kulkee koko ajan vääjäämättä kohti "tämän maailman loppuaan". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Johnny Cash kiteyttää asian tunnetussa laulussaan niin, että voit juosta ja paeta kauankin, mutta ennemmin ta myöhemmin Jumala kaikkivaltias tulee leikkaamaan sinutkin maahan ...kuten ruohonkorren. "
Johnny Cash puhui kokemuksesta. Myös Markku Koivisto toisti usein lausutta, että "Kyllä Jumala kukkonsa (=pride) kynii". Tämä koskee sekä uskovia että uskottomia. Myös jumalattomille tulee elämässä hetki jolloin kaikki korska (=pride) riisutaan ja jäljellä on vain vapiseva, armoa janoava ihmisraunio. Tähän tilanteeseen Jeesus usein sitten tulee, ottaa kädestä ja lausuu "Älä enää pelkää, minä olen sinun kanssasi!".Eikös tämä Koivisto kyninyt ihan itse kuulijakuntansa rahat liiveihinsä.
Sikäli hän tietty toteutti uskonnon perimmäistä tarkoitusta, yksinkertaisten huijaamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä Koivisto kyninyt ihan itse kuulijakuntansa rahat liiveihinsä.
Sikäli hän tietty toteutti uskonnon perimmäistä tarkoitusta, yksinkertaisten huijaamista.Älä huijaa itseäsi. Kyllä kristinuskon perimmäinen tarkoitus on sielujen pelastuminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä Koivisto kyninyt ihan itse kuulijakuntansa rahat liiveihinsä.
Sikäli hän tietty toteutti uskonnon perimmäistä tarkoitusta, yksinkertaisten huijaamista."Eikös tämä Koivisto kyninyt ihan itse kuulijakuntansa rahat liiveihinsä. "
Ei!
En ole kuullut kenestäkään, joka olisi leikattu eli kastroitu siksi ettei usko.
Oli ylioppilasjuhlat. Ylioppilaalle sanottiin, että nyt on kuoharin aika. Seuraavana päivänä lehdessä luki: ”YLIOPPILAS KUOHITTIIN”.
Ihminen on atomijätettä ja atomijätteenä se lentää myöhemmin ilmeisesti Lyyran tähtikuviota kohti.
- Anonyymi
Uskoisin että olet tässä rehellinen. Näin jumalattomat ihmiset näkee ja kokee itsensä jos rehellisiä uskaltavat olla hetken.
- Anonyymi
Mitä muuta voisitkaan itsestäsi kuvitella, sage.
- Anonyymi
"Sillä ihminen on kuin ruoho, ihmisen kauneus kuin kedon kukka. Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta Herran Sana pysyy iäti."
Näin näemme ihmisen, on sitten hetero tai homo. Siksi meidän uskovien tulee suhtautua evankelioivasti myös homoseksuaaleihin, joihin jatkuvasti törmäämme. Voimme tiedostaa, että hän on kärsivä, rikkinäinen ihminen jonka puolesta tulee rukoilla ja jos hän on valmis, niin kertoa, että Jeesus voi eheyttää ja parantaa kenet tahansa. Itse seksuaalikysymyksiin ei tarvitse puuttua, sillä meidän tulee puuttua vain tähän paljon kärsineeseen ihmiseen myötätunnolla ja avunannolla ja sitten kun hän ITSE on valmis, niin tuomme evankeliumin Sanoman hänelle ja että hänellä on mahdollisuus koska tahansa tehdä parannus ja ottaa vastaan Jumalan armo uskossa Jeesukseen Kristukseen. Tämä on se se uskovien toimintatapa myös homoseksuaalien suhteen. Amen- Anonyymi
Toki tässä maailmassa olisi paljonkin erilaisia tekosyntejä, joita kutakin voisi keskittyä erityisesti korostamaan.
Mutta täällä nyt vain jostain syystä keskitytään jatkuvasti ja paljon tähän homoaiheeseen; se vain hieman ihmetyttää... ja kyllä vähän haittaakin. - Anonyymi
Ei ole paljon muita synnintekijöitä(kö) täällä vaikka syntiä tehään päivittäin? esim. eronneita kun on pappejakin, ei siis enää 'yhden vaimon miehiä' hekään kaikki vaan yhden vaimon miehiä vain kerrallaan, riittäkö se puhtoisuuteen? Heillä on siis saattanut olla ollut montakin vaimoa jo. mut ei se mitää kunhan vaan on hetero, niin se käy, se käy, se kyl vaan käy ja joustavoituu Raamatun jakeet kummasti.
Mut Raamatussa taitaa tarkoittaa tuo "yhden vaimon mies" että tulee olla yksi vaimo läpi elämän..ainakin vaimon kuolemaan asti, vai mitä, sit vasta voi harkita toisen vaimon naimista? - Ole nyt rehellinen sen Raamattusi äärellä
(kui2) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole paljon muita synnintekijöitä(kö) täällä vaikka syntiä tehään päivittäin? esim. eronneita kun on pappejakin, ei siis enää 'yhden vaimon miehiä' hekään kaikki vaan yhden vaimon miehiä vain kerrallaan, riittäkö se puhtoisuuteen? Heillä on siis saattanut olla ollut montakin vaimoa jo. mut ei se mitää kunhan vaan on hetero, niin se käy, se käy, se kyl vaan käy ja joustavoituu Raamatun jakeet kummasti.
Mut Raamatussa taitaa tarkoittaa tuo "yhden vaimon mies" että tulee olla yksi vaimo läpi elämän..ainakin vaimon kuolemaan asti, vai mitä, sit vasta voi harkita toisen vaimon naimista? - Ole nyt rehellinen sen Raamattusi äärellä
(kui2)Niin... vaikkapa tällaiseen kuin hekumoinnin syntiin on erittäin helppoa ikäänkuin vain luiskahtaa täällä netissä, missä kaikenlaiset, jopa selkeästi aivan laittomatkin kuvat ja videot ovat parilla klikkauksella ulottuvilla. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(kui2)Sinullekin on kymmeniä kerroja vastattu mitä Jeesus sanoi avioerosta ja uudelleen naimisiin menosta.
Yritäs nyt muistella tai käytä googlea. Siis olen ollut uskovien piireissä kymmeniä vuosia, eikä siellä mitään homoseksuaalisia kohdattu.
Eli missä kohtaat heitä "jatkuvasti"?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullekin on kymmeniä kerroja vastattu mitä Jeesus sanoi avioerosta ja uudelleen naimisiin menosta.
Yritäs nyt muistella tai käytä googlea.Mitä koitat sanoa. Miksi ei vielä 1900-luvun keskivaiheills tai hieman ennemmin papit suostuneet vihkimään eronneita ei niin missään lafkassa - eli uskontonkunnassa , tuota käytäntöä on aikojen saatossa kummasti löyhennetty
Oliko ne ennen liian kireitä, hä??
Ne Jeesuksen sanomiset varmaan sitte selitetään vähän toisella sävyllä tuossa kohtaa kuin ennen, onko tullu pieneen mieleen. no ei varmaan kun seurakunta..suhtautuu asiaan toisin kuin ennen , niin kyl saa - tuota se on, sokea luottaminen "auktoriteetteihin että kyl ne tietää- siis että mutta sinet välitä siitä mitä oli muutama hassu vuosikymmen takaperin "Raamatun mukaista", kuinka ihminen voi olla noin pieni?? Ihminen joka uskoo ettei mikään noissa muuttua saa?
Ja sitä paitsi, avioeroa ei tahtonut saada niin millään, vaan piti olla kauheat selitykset ja selonteot ennenkö edes irtosi ero. onpa ollu aika jolloin on ollut tosi vaikeaa saada se ero, mistä kaikki johtuu mitä luulet?
Koskahan aikojen saatossa sitten muuttuvat suhtautumiset seksuaalivähemmistöihin, mutta arvaa mitä, uskovat "hartaimmatkin" vuosikymmenten kuluttua ei ole muistavinaan koko jutskaa että ennen, siis nyt, ollaan tiukkiksia asian suhteen. Ei ne ainakaan muka muista sitten enää näitä aikoja vaan ohittavat asian samaan tapaan kuin sinä nyt tuon toisen asian. Ei sittenkään vaikka kuinka kertois tämän ajan suhtautumisesta asiaan, ne ei vain välitä sitten enää miten te nyt olette uskoneet! niin siinä käy..aina on käynyt :)
Mut ei se Jumala suinkaan ole unohtanut mitkä ne säännöt olivat noin 80 v sitten. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä koitat sanoa. Miksi ei vielä 1900-luvun keskivaiheills tai hieman ennemmin papit suostuneet vihkimään eronneita ei niin missään lafkassa - eli uskontonkunnassa , tuota käytäntöä on aikojen saatossa kummasti löyhennetty
Oliko ne ennen liian kireitä, hä??
Ne Jeesuksen sanomiset varmaan sitte selitetään vähän toisella sävyllä tuossa kohtaa kuin ennen, onko tullu pieneen mieleen. no ei varmaan kun seurakunta..suhtautuu asiaan toisin kuin ennen , niin kyl saa - tuota se on, sokea luottaminen "auktoriteetteihin että kyl ne tietää- siis että mutta sinet välitä siitä mitä oli muutama hassu vuosikymmen takaperin "Raamatun mukaista", kuinka ihminen voi olla noin pieni?? Ihminen joka uskoo ettei mikään noissa muuttua saa?
Ja sitä paitsi, avioeroa ei tahtonut saada niin millään, vaan piti olla kauheat selitykset ja selonteot ennenkö edes irtosi ero. onpa ollu aika jolloin on ollut tosi vaikeaa saada se ero, mistä kaikki johtuu mitä luulet?
Koskahan aikojen saatossa sitten muuttuvat suhtautumiset seksuaalivähemmistöihin, mutta arvaa mitä, uskovat "hartaimmatkin" vuosikymmenten kuluttua ei ole muistavinaan koko jutskaa että ennen, siis nyt, ollaan tiukkiksia asian suhteen. Ei ne ainakaan muka muista sitten enää näitä aikoja vaan ohittavat asian samaan tapaan kuin sinä nyt tuon toisen asian. Ei sittenkään vaikka kuinka kertois tämän ajan suhtautumisesta asiaan, ne ei vain välitä sitten enää miten te nyt olette uskoneet! niin siinä käy..aina on käynyt :)
Mut ei se Jumala suinkaan ole unohtanut mitkä ne säännöt olivat noin 80 v sitten. :)ps.
https://www.kotimaa24.fi/blogit/eronneiden-vihkiminen-kirkon-edellisena-avioliitto-ongelmana/
Tuoltakin voi lukea avioeron ongelmatiikasta kirkossa,se ei ole siis aina ollut suinkaan itsestään selviö että erota kyl saa. Ei ole saanut!
"Hyvä sanoma" ei kuululu joiltakin uskovilta hyväksi sanomaksi vaan määrättyjen ihmisten sorroksi ja tuomitsemiseksi ilman valtuuksia.
sage8 kirjoitti:
Mikset kirjoita usko.vaisen nimimerkin alla?
Samasta syystä kuin et sinäkään.
Mutta jos olet mies etkä hiiri, perustelet syytöksiäsi.
En ole tehnyt niin paljon syntiä kuin Jeesus, en ole haukkunut fariseuksia tai juutalaisia yleensä. En ole ollut pahennukseksi.
Joten mitä parannusta pitäisi tehdä?
Kävelen omilla jaloilla ja katoan kun aika tulee, eikä pelota yhtään. Jos on kokenut synnytyksen, ei kuoleminen sen kivuliaampaa voi olla.
Jos olen toiminut kristittyjen Isää ja poikaa vastaan, niin eikö se ole luonnollista, enhän naisena kuulu ollenkaan siihen tarustoon. Olen noita- muita.- Anonyymi
Joh 1. kirje
8.Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
2 luku
Jeesus Kristus on syntisten puolustaja ja sovittaja 1, 2. Joka sanoo tuntevansa Jeesuksen, sen tulee noudattaa hänen käskyjään, varsinkin rakkauden käskyä 3 – 11. Apostoli varoittaa maailman rakkaudesta 12 – 17 ja antikristuksista 18 – 25 sekä kehoittaa pysymään Kristuksessa 26 – 29.
1 Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.
2 Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
7 Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, jonka te olette kuulleet.
8 Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa.
9 Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä.
10 Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta.
11 Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.
13 Minä kirjoitan teille, isät, sillä te olette oppineet tuntemaan hänet, joka alusta on ollut. Minä kirjoitan teille, nuorukaiset, sillä te olette voittaneet sen, joka on paha. Minä olen kirjoittanut teille, lapsukaiset, sillä te olette oppineet tuntemaan Isän.
14 Minä olen kirjoittanut teille, isät, sillä te olette oppineet tuntemaan hänet, joka alusta on ollut. Minä olen kirjoittanut teille, nuorukaiset, sillä te olette väkevät, ja Jumalan sana pysyy teissä, ja te olette voittaneet sen, joka on paha.
15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
16 Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.
17 Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
19 Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.
20 Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto.
21 En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta.
22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
24 Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
25 Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.
26 Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
28 Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.
29 Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.
3 luku
Jumalan lapset tietävät Jeesuksen ilmestyessä tulevansa hänen kaltaisikseen 1, 2; sen tähden he puhdistavat itsensä eivätkä tee syntiä 3 – 6. Perkeleen lapset tekevät syntiä, he eivät tee vanhurskautta eivätkä rakasta veljiä 7 – 10. Usko ja veljellinen rakkaus ovat Jeesuksen pääkäskyt 11 – 24.
1 Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumala
Olen aikuinen, en lapsi ja rakastan maailmaa, eritoten luontoa, tietysti, koska se ilmentää Luomistyötä ja maailma on ihmeellinen.
Joka ei sitä näe, elää pimeydessä.
Kaupunkeja en rakasta, kuolisin ikävään, ja allergisena saasteisiin, pakokaasuihin ja asfalttipölyihin, jos joutuisin kaupunkiin asumaan.
Iloitseminen luonnosta voi olla lapsenomaista, eli puhdasta iloa, mutta ole silti aikuinen."Perkeleen lapset tekevät syntiä, he eivät tee vanhurskautta eivätkä rakasta veljiä 7 – 10. Usko ja veljellinen rakkaus ovat Jeesuksen pääkäskyt 11 – 24. "
Minun isä voi olla perkele, en tuntenut häntä juurikaan, joten en osaa sanoa. En silti vihaa siskojani ja veljiäni. Osa heistä voi vihata minua, mutta minä en kuitenkaan vihaa heitä."10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä. "
" teemme hänet valhettelijaksi. "
Tuon olette ottaneet Koraanista. Mutta kertokaa sitten missä on minun valheeni.- Anonyymi
Oletko selvillä siitä, että me emme ole kirjoittaneet, emmekä edes kääntäneet Raamattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko selvillä siitä, että me emme ole kirjoittaneet, emmekä edes kääntäneet Raamattua?
Ei kukaan teistä niin ole väittänytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan teistä niin ole väittänytkään.
"Tuon olette ottaneet Koraanista."?
- Anonyymi
Nimpparionnittelut kaikille, arvollisillekin. Kateus kukkii, ei vaan tuota hedelmää.
Jeesus ei ole tutkijoiden mukaan sanonut puoltakaan mitään hänen sanomakseen on Raamatussa pantu.
- Anonyymi
Elikö joku noista tutkijoista 2000 vuotta sitten?
- Anonyymi
Lähi-idässä samoilla seuduilla on kehitelty monta versiota samasta uskonnosta eri suuntauksineen; ensin juutalaisuus, sitten kristillisyys, myöhemmin islam=DAESH
Anonyymi kirjoitti:
Lähi-idässä samoilla seuduilla on kehitelty monta versiota samasta uskonnosta eri suuntauksineen; ensin juutalaisuus, sitten kristillisyys, myöhemmin islam=DAESH
Kyllä, versioita on paljon kaikista uskonnoista eikä kukaan tiedä mikä on totta.
- Anonyymi
Uskonto on kaiken pahan alku ja juuri.
- Anonyymi
Saatana loi uskonnot jotta saisi ihmiset toistensa kimppuun.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822