Oikeuslaitos ei vanno enää käsi raamatulla niin mitäs tehdään.
Eikö minua tuomitakkaan kuolemaan jumalan pilkasta, mitäs tämä tallainen
tarkoittaa, eikö pyhää henkeä ole olemassa.
koska minä pääsen oikeuteen pyhän hengen pilkasta
19
83
Vastaukset
- Anonyymi
Eroa mistä tahansa uskonnosta
Lähettämällä lomake
https://maistraatti.fi/Documents/Lomakkeet/Kotikunta- ja väestötiedot/VRK 1.70 fien.pdf
tai
sähköisesti
https://maistraatti.fi/fi/Palvelut/kotikunta_ja_vaestotiedot/Uskonnolliseen-yhdyskuntaan-liittyminen-ja-eroaminen/ Ei maailma tunen.
- Anonyymi
Minä olen kuollut, mitäs nyt tehdään.
- Anonyymi
paju4 kirjoitti:
itselle vai maailmalle kuolut.
Kuollutta ei saa takaisin niin mitäs tehdään.
Anonyymi kirjoitti:
Kuollutta ei saa takaisin niin mitäs tehdään.
Se on elämän raja jonka yli kun menee,paluuta ei ole tähän maailmaan,on alkanut ijäisyys,toissessa elämässa tai kuolemassa.
- Anonyymi
paju4 kirjoitti:
Se on elämän raja jonka yli kun menee,paluuta ei ole tähän maailmaan,on alkanut ijäisyys,toissessa elämässa tai kuolemassa.
Mitä jos osa on kuollut esim. käsi puuttuu.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos osa on kuollut esim. käsi puuttuu.
Jos kätse viettelee hakka se pois,parempi on pelastua käsipuolen kuin molemmakädet tallella mennä helvettiin.
- Anonyymi
paju4 kirjoitti:
Jos kätse viettelee hakka se pois,parempi on pelastua käsipuolen kuin molemmakädet tallella mennä helvettiin.
Phineas Gage eli sitten outona taivaassa.
paju4 kirjoitti:
Eikös Taivaassa saa sen käden takaisin, jos selviää pääsykokeista?
Kuurojahan Taivaassa ei olekaan, jos pitää paikkansa että usko tulee kuulemisesta.
Tai jos se olikin niin, että Usko tulee pelkästä kuulemisesta. 🤔RepeRuutikallo kirjoitti:
Eikös Taivaassa saa sen käden takaisin, jos selviää pääsykokeista?
Kuurojahan Taivaassa ei olekaan, jos pitää paikkansa että usko tulee kuulemisesta.
Tai jos se olikin niin, että Usko tulee pelkästä kuulemisesta. 🤔Ei selviä pääsykokeen kautta,jää pois elämään kijrasta.
- Anonyymi
Mars Hill Church: Jumalan työ. Osa 1. Meidän todistuksemme.
Asia on varmasti tärkeä, ei olennaisinta. Voisitko täsmentää, miten sinä olet pilkannut Pyhää Henkeä?
- Anonyymi
Sano ihmeessä mikä on pyhä henki, kun en ole sellaista tavannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano ihmeessä mikä on pyhä henki, kun en ole sellaista tavannut.
Aurinko on Jumala, Jeesus on auringon säteet ja Pyhähenki on kirkkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se jeesus sitä uv -säteilyä ja montako luksia se pyhä henki on.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan Aurinko on elollinen olento, jota Jumala voi käskeä.
- Anonyymi
Viimeisellä tuomiolla tietysti. Silloin ei enää ehdi tehdä parannusta, mikä on aika ikävä juttu.
- Anonyymi
Voit satuilla uskovaisille, mutta minä olen jo kuollut.
Mitään Egyptiläisiltä kopioitua kuolemanjälkeistä oikeusistuinta ei ole.
Katoat vain kuollessasi, olet kuin vanha tietokonepeli sitä ei tallenneta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252534Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512217Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle111497Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491353- 971328
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621131Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911106Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035