Emma Kari ja muut vihreiden kansanedustajat käyttävät kosmetiikkaa ja harrastavat lomamatkoja lentämällä. Nuo luonnon tuhoajat saarnaavat, että yksityisautoilu on lopetettava. Vähä-älyinen valheaivopesulle herkkä nuoriso äänestää juuri noita läpi mädäntyneita sutkeja valtaan, jotka haluavat tehdä syrjäseuduilla asuvien ihmisten elämästä helvettiä saadaksen jatkaa itse lentolomailuja ja luonno tuhoamista vapaasti kuten tähänkin asti.
Miksi vihreät meikkaavat ja lentävät lomille?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
käyttävät myös eläintestattuja lääkkeitä aina kun on tarvis mutta vastustavat muiden oikeuksia saada turvallisesti testattuja lääkkeitä
- Anonyymi
Eli jos joku ei kirjaimellisesti noudata omia periaatteitaan niin pitäisi vaieta?
Sillä logiigalla aika harvalla olisi mitään oikeutta sanoa yhtään mitään.
Moni suomalaien vastustaa tiukasti maahanmuuttoa, mutta hädän hetkellä ne samat ihmiset itse lähtisivät anomaan paikkaa toisista maista.
Luultavasti aloittajakin tekee jotain turhaa ilmastoa kuormittavaa...- Anonyymi
Minä vastustan haittamaahanmuuttoa, mutta en maahanmuuttoa. Jos joutuisin toiseen maahan en olisi haittamaahanmuuttaja, vaan uuden maan lakeja noudattava ja kulttuuriin sopeutuva maahanmuuttaja.
Etkö halua ymmärtää vai et vain osaa?
Kyllä poliitikon tekopyhyys on yksi vastenmielisimmistä asioista. - Anonyymi
Kyse on siitä että vihreät vaativat rajoittamaan muiden elämää ja näille välttämättömiä asioita ilmastonsuojelun nimissä, jotta itse voisivat tuhota ilmastoa mielin määrin.
Aloittajana en vaadi muiden elämän kurjistamista ja kiusaamista luonnonsuojelun nimissä, jotta saisisn itse saastuttaa ja tuhota luontoa muidenkin edestä.
....Missä olit silloin kun järkeä jaettiin?
- Anonyymi
aloittaja on TÄYSIN oikeassa. tämä vihreiden tyyli elää ja puhua maailman pelastamisesta on törkeän tekopyhää. heitä ei saisi päästää päättäville paikoille koska ei heillä ole oikeaa käsitystä maaseudun elämästä. pentti linkola taisi olla ensimmäinen ja myös viimeinen vihreä joka elää niin kuin puhuu.
- Anonyymi
Linkola kyllä lenteli ahkerasti etelän lämpöön lomille?
- Anonyymi
Emma Karin isä on rikollinen, joka istuu vankilassa.
- Anonyymi
tämä viherpiipertäjien ajama susia täynnä oleva suomi on huolestuttava. ei heidän tarvitse lähettää pieniä koululaisia talviaamuisin metsäiselle koulutielle. venäjän rajan takaa on tullut hälyttäviä viestejä suurista susilaumoista jotka ovat käyttäytyneet ihmisiä kohtaan röyhkeän pelottomasti.
- Anonyymi
Sudet ovat kyllä varsin harmittomia sekä lapsille että aikuisille etenkin verrattuna siihen toiseen laumaan jota vihreät tähän maahan haalivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sudet ovat kyllä varsin harmittomia sekä lapsille että aikuisille etenkin verrattuna siihen toiseen laumaan jota vihreät tähän maahan haalivat.
Susi on todella vaarallinen esimerkiksi metsästyskoiralle.
- Anonyymi
Nämä piiperöt ajavat myös niitä toisenlaisia susia tänne, joiden uhreiksi lapset jo joutuneet.
- Anonyymi
Vihreä on susi tavis suomalaiselle.
Itse perkeleitä ja kokkareiden kavereita. - Anonyymi
Onko sen vanhemmat serkuksia vai minkä takia sillä on jonkinlainen kehityshäiriö suussa ja hampaiden välissä iso rako?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1601831Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82991