ääniharavat EU vaaleissa Hesarin ja muiden mukaan.

Anonyymi

Hesarin toivomat ja viimehetkellä äänestykseen vaikuttaminen. Olethan sinäkin meidän voittajien joukossa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006111426.html

Nuorisovaalien tulokset on jo julki:
https://www.alli.fi/uutiset/katso-kenet-nuoret-valitsivat-europarlamenttiin-nuorisovaaleissa-annettiin-yli

Vihr 15.5%
PS 13.1%
Keskusta 11.1%
Kokoomus 9.3%
SDP. 8.2%
Suomen Kansa Ensin 7.9%
RKP 7.2%
Kristillisdemokraatit 6.0%
Vasemmistoliitto 4.8%
Seitsämän tähden liike 4.2%
Pirattipuolue 3.6%
Suomen kommunistinen puolue 3.0%
Muut (Junes). 6.2%

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt lähden äänestämään Junesta, 270.

• Kaksi viimeistä kappaletta, joista ensimm alkaa sana MUTTA ovat tärkeimmät. Koska siinä on syy, miksi media hengittäää koko ajan PS:n niskaan. Pelko!

EPP, johon kuuluvat esim. Merkel, Juncker ja Macron ja Suomen kokoomuksen sekä kristillisdemokraattien edustajat. EPP edustaa Merkel- ja liittovaltiohenkistä niin sanottua maltillista keskustaoikeistolaisuutta, joka on profiloitunut kansallismielisyydenvastaiseksi EU-henkisyydeksi.

Euroopan parlamentin sosialistit ja demokraatit, S&D, johon kuuluvat Suomen SDP:n edustajat. Tämä ryhmittymä on ajanut liittovaltiohenkistä eurososialismia.

EPP ja S&D ovat tähän asti olleet merkittävimmät ryhmittymät, jotka ovat voineet suunnata EU:n kehitystä oman yhteisen federalistisen makunsa mukaan. Mutta nyt vuoden 2019 eurovaaleissa näille puolueille mitä ilmeisimmin tulee vahva takaisku siten, että ne eivät enää yksin kykene sanelemaan EU:n tulevaisuutta.

ALDE, johon kuuluvat Suomen keskustan ja RKP:n europarlamentaarikot. ALDE:n linjana on ollut täysiverisen liittovaltiohenkisyys.

Vihreät, Greens, johon kuuluvat Suomen vihreät edustajat. Tämä ryhmittymä on ajanut punavihreää radikalismia kautta linjan, kuten myös Euroopan yhtyneen vasemmiston konfederaatioryhmä, Pohjoismaiden vihreä vasemmisto, GUE/NGL, jonka vasemmistoradikaaleihin riveihin lukeutuvat Suomen vasemmistoliiton edustajat.

ECR, johon ovat kuuluneet Suomen perussuomalaiset. ECR:n linjana on ollut euroskeptinen perinteinen konservatismi.

### MUTTA mitä ilmeisimmin ECR-ryhmä hajoaa vaalien seurauksena, koska brittikonservatiiviedustajat lähtevät Brexitin myötä pois ja toisaalta siksi, koska vaalien jälkeen syntynee uusi suuri ja useimpia europarlamentin kansalliskonservatiivisia edustajia yhdistävä ryhmä, josta saattaa parhaassa tapauksessa tulla jopa parlamentin toiseksi suurin ryhmä.

Mikäli tällainen kansalliskonservatiivinen ja isänmaiden Eurooppaa sekä Euroopan kristillistä kulttuuriperinnettä voimakkaasti puolustava ja ajava suuri ryhmittymä – jossa Suomen perussuomalaiset ovat mukana - Italian Matteo Salvinin johdolla syntyy, on sillä oleva merkittävä vaikutus koko EU:n ja sen mukana Suomen tulevaisuuteen, koska europarlamentti kykenee vaikuttamaan muun muassa Unionin perussopimuksiinkin. ###

https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/1317/mista_vuoden_2019_europarlamenttivaaleissa_on_kyse

• Ymmärrän, että sinua häiritsee länsimaiset, kristilliset arvot, koska ne eivät edusta sen väestöosan arvopohjaa, joiden tarkoitus on islamisoida Eurooppa.

• Anonyymi

Se on ihan ok, jos joku puolustaa. Itse kristityistä ei siihen ole.
        Itse olen Ortodoksi ja en halua mitään talmudin, tai koraanin oppeja tavallisten ihmisten harmiksi.

• Ymmärrän, että lainaus herättää monissa vasemmistolaisissa, ns kunnon duunareissa, hämmentäviä ajatuksia, kun ne osuvat silmään:

"Vihreät/Greens, johon kuuluvat Suomen vihreät edustajat. Tämä ryhmittymä on ajanut PUNAVIHREÄÄ RADIKALISMIA kautta linjan, kuten myös Euroopan yhtyneen vasemmiston konfederaatioryhmä, Pohjoismaiden vihreä vasemmisto, GUE/NGL, jonka VASEMMISTORADIKAALEIHIN riveihin lukeutuvat Suomen VASEMMISTOLIITON edustajat."

• Anonyymi

Järkyttävää, nuoret olisivat äänestäneet Husu Husseinin europarlamenttiin, onko ne sakaisin

• Anonyymi

Milloin voi äänestää Biologista maailmankatsomusta?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe