Taitaa olla taas kulttuuriuutinen kun ei ole

Anonyymi

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kulttuuri on saapunut ja rikastunut.

• Anonyymi

Toivottavasti oli joku hyysäriämmä jota yritettiin rikastaa tuskin ne kulttuurilähettiläät rikastettavalta kysele että kannattaako vai ei monikulttuuria.

• Anonyymi

Muina tuntomerkkeinä myös ilmoitettiin hupparin hihoista pilkistäneet hyvin karvaiset ranteet.

• Anonyymi

Yrittivät tehdä persujen vaalityötä

• Anonyymi

Islamistien on hyvä toimia demareissa, koska siellä ei ymmärretä Lähi-idän tilanteesta mitään. Kaikki ennakkovaroitukset tällaisista tyypeistä ovat heille islamofobiaa ja rasismia.

• Naiset voivat kantaa naskalia mukana. Talvella heikkojen jäiden ja kesällä nahkatöiden takia.

• Anonyymi

On anteeksiantamaton, että joudumme elämään jatkuvassa pelossa ja ahdingossa omassa kotimaassamme. Milloin poliitikot joutuvat oikeasti vastuuseen tekemistään virheistä???

• Anonyymi

Äänestäkää PS vielä ehtii.

• Anonyymi

Tämä mamutus on ajanut ainakin minun pikkuisen kotikaupunkini aivan polvilleen. Keskusta autioituu, kukaan ei uskalla alkaa yrittämään, liikkeet sulkevat, mikään ei kannata, kansa on niin köyhää, että vain ruokaa ostetaan. On nyt jo liikaa autettu Somaliaa. Huomio Suomeen ja kantaväestöön. Ei ole ostovoimaa.Suomi on pumpattu tyhjiin.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa ei Kokoomuksen pamppuja kiinnosta pätkääkään kukaan muu kuin oma lähipiiri ja enimmäkseen oma napa, Kokoomuksen edustajat haluavat mamuja siksi että itse tienaavat niiden hoidosta ja samoin kokkareiden lähipiiri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1765
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      99
      1311
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      1004
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      798
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe