Henkalla ratkaisu itämeren puhdistamiseksi

Anonyymi

Moi.

mullapa on ratkaisu itämeren puhdistamiseksi ja se ei kustanna paljon mitään.
samalla tarjoan ratkaisua muovijäte lautan helppoon siivoukseen.

kyse on siis itämerestä ja ratkaisuna olisi 2 vaihtoehtoa eri variaatiota samasta ideasta.

ensiksikkinn tarvitaan metaania. koralliriutat elävät metaanista.
jos saadaan itämeren pohjaan jatkuvaa metaania niin siellä alkaa autonominen bakteerien prosessi puhdistamaan vettä ja syntyy koralleja jotka myös puhdistavat vettä hyvin tehokkaasti.

ajatus siis olisi että saadaan metaanilla syntymään ja kasvamaan itämereen koralleja.

näin puhdistusmenetelmä olisi autonominen.

tässä on sitten 2 eri variaatiota.

ensimmäinen että porataan reikiä meren pohjaan kohtiin joiden kautta saadaan metaani virrat tulemaan porattuja reikiä pitkin pintaan. näin meillä elkaisi omatoiminen korallien kasvaminen.
ongelma on vain se että nämä poratut reiiät umpeutuu pian koska niihin kasvaa ensiksi se koralli ja se sitten tukkii reiät.

eli pitää jatkuvasti porailla uusia reikiä.

tooinen vaihtoehto on se että laitetaan paljon letkuja joita pitkin itse pumpataan mereen metaania ja tällä saadaan korallit syntymään.

sikäli tässä menetelmässä voisi olla myös pinnassa metaanin kerääjä.

ehkä kummassakin metodissa pinnassa voisi olla metaanin keräjät joten voisimme uusiokäyttää purkautuvan metaanin.

nämä menetelmät toimii joka paikassa ympäri maapalloa. jopa meidän suo alueilla joissa on pohjavettä niin myös siellä toiminta on kelvollista.

tämä toiminta on kelvollista ja halpaa missä kohtaa maapalloa hyvänsä.

sitten se ratkaisu muovilauttojen puhdistamiseksi.

ammutaan liekinheittimellä veden alla palavaa metaania kohti muoveja ja ne palaa ja bakterisoituvat bio kelpaavaksi jätteeksi ja ravinteeksi mereen.

tämän asiantuntijoita on ne henkilöt jotka tietää miten koralliriutat toimivat ja miten metaani siihen liittyy ja miten nämä tekijät pitävät vedet puhtaina ja kirkkaan värisinä.

meidän suomen vesistöt on tummia koska meillä ei ole pulppuavia metaani kätköjä ja siten koralleja mutta mahdollisuudet kirkastaa kaikki suomen vedet olisi mulla tässä ideana nyt teille tarjolla.

se myös puhdistaisi ja lisäisi suomen pohjaveden laatua siten paljon että suomi voisi pumpata pohjavettä koko maapallon kattavaan myyntiin mielin määrin ilman mitään rajaa.

kunhan ette muovipulloissa myy sitten sitä vettä.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        281
        2926
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        57
        2326
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        348
        2007
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        115
        1733
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        112
        1681
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        212
        1375
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1317
      8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        68
        1253
      9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        58
        1232
      10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        77
        1181
      Aihe