Tämä on niin tätä. https://yle.fi/uutiset/3-10804491
Huonoja uutisia Kajaanista
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiijättäkö muuten miksi Kajjaani kirjoitetaan nykyään enää kahdella j-kirjaimella?
- Anonyymi
Ja missä on tsei- tsei?
- Anonyymi
No kun ne myi yhden Jojensuulle.
- Anonyymi
VR:n olisi pitänyt teettää vaunujen maalausurakka Otanmäessä.
- Anonyymi
Metallialan osaajista on huutava pula, etenkin hihihihihitsareista.
- Anonyymi
Työvoimapulaa pukkaa.
- Anonyymi
Muutama vikko sitten kyseiseltä tehtaalta valitettiin ja uikutettiin tekijöiden puutetta.
On Tämä yhtä Pa****.......
- Anonyymi
Leijonathan oli Skodan isäntämaata Slovakiaa kohtaan hyvinkin hellämielisiä. Voitto otettiin vain 2 -4 lukemilla. Ihan yhtä hyvin olisi voitu mättää kaksinkertainenkin määrä maaleja.
Eihän tällaisesta niin paljon pitäis suuttua, että kokonainen junanvaunutehdas Suomesta lopetetaan kiekkokostona.- Anonyymi
Slovakia on Kian isäntämaa. Skoda kuuluu Tsekeille.
- Anonyymi
No vielä vähemmän syytä loukkaantua. Eihän Leijonat katkaissut hiuskarvaakaan Tsekkien joukkueen päistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893