"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"
Toivon, että lopetatte verihurmostelun tähän
14
<50
Vastaukset
"Viides enkeli tyhjensi maljansa pedon valtaistuimelle, ja pedon valtakunta pimeni. Ihmiset purivat tuskissaan kielensä verille,mutta herjasivat taivaan Jumalaa tuskansa ja haavojensa tähden.
He eivät kääntyneet, eivät luopuneet pahoista teoistaan."Ei se tähän loppunut, koska Jeesus ei tule heitä koskaan Saatanan synnin orjuudesta ahtaan portin kautta omakseen lunastamamaan, koska hänen Henkeään herjanneillaan on vahvana tukena tuo Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri .
Siksi se pitää olla tälläkin palstalla joka päivänä ensimmäisellä "paalupaikalla":
"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"
Ei murhaajan kohtaloon ole tarvittu apua siskon pojalta, siihen riittää yksi ainoa sana: aivopieru - Pyhän Hengen herjaus - ja tämän lisäksi varmaan 500 muuta, jotka kaikki löytyvät tämän keskustelupaikan historiasta,
"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."
Heillä on sama kohtalo, kuin valitulla kansalla,. jonka Jumala paadutti jo 700 vuotta ennen Poikansa syntymää:
" Paaduta tämän kansan sydän, sulje sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se silmillään näkisi, ei korvillaan kuulisi eikä sydämellään ymmärtäisi -- ettei se kääntyisi ja tulisi terveeksi.
Minä kysyin: -- Kuinka pitkäksi aikaa, Herra? Hän vastasi: -- Siksi kunnes kaupungit ovat autioina, asukkaita vailla ja talot tyhjillään, kunnes tyhjillä pelloilla vallitsee autius."
Tämän jälkeen on edessä viimeinen tuomio.Nytkin on paikallaan yksi ainoa kysymys Jumalalle, kysymys, jonka jokainen Herralta tehtävän saanut on elämänsä aikana kysynyt monta kertaa:
"Herra, kuka uskoo meidän sanomamme?"- Anonyymi
sinun sanomaasi Jumalasta ei kannata uskoa, koska se on ei ole Jumalasta.. En tiedä kuinka kauan jaksatpuhua omiasi, jotka eivät Jumalasta ole.
En uskonutkaan , että se loppuisi, koska Raamatun totuus on ja pysyy:
Ei tätäkään ihmistä voi toistamiseen johdattaa totuuden tielle, koska veri vetää - - -
Siksi tästäkin saa iloita:
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä.
Jumalan Poikaa ei pitäisi jatkuvasti uudelleen ja uudelleen nostaa ristille ja vuodattaa verta uudelleen ja uudelleen ja vieläpä iloita ja juhlia siitä tapahtumasta.
Kyllä yksi kerta 2000 vuotta sitten riittää.
"ei lahkolain"- Anonyymi
Hienosti harhautit taas ei lahkolain, sinua ei mitenkään voi tunnistaa Teuvoksi.
Missä paljon sanoja, sieltä ei valhetta puutu. Kolme todistusta:
Pyhä Henki, Teuvo Suni ja "ei lahkolain" tietävät, ettei Teuvo ole tuolla nimimerkillä tänne ainuttakaan kommenttia kirjoittanut.
Kyllä Saatanan tietäjähenkikin sen tietää, mutta ei sitä palvelijalleen kerro, koska tahtoo ottaa hänestä "kaikki tehot irti", kun näin hyvää palvelijaa ei sillä tällä palstalla ole pitkään aikaan ollut.
Sitä olen turhaan toivonut, että Totuuden Hengellä olisi yhtä paljon keinoja saada ihmisiä totuuden tielle, kuin mitä Saatanalla on keinoja vetää suurta laumaansa pitkin valheen tietä.
Mutta ei ole - ainoastaan tämä yksi keino:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Miksi tämäkin Pyhän Hengen ilmoitus puhuu vain vihasta:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä - - -"
Miksi ei näin:
"Kaikki tulevat rakastamaan teitä - --"Kyllä tämänkin herjaajan liha kokee mahtavia hurmoksia, kun Saatanan Paavalille saneleman opetuksen mukaan saa keskustelusta totuutta poistettua:
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Tämähän ei tarkoita sitä, että Saatana alkaisi ajaa ulos toista Saatanaa, vaan tätä Jumalan ilmoitusta:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.
Totuuden valheeksi ja valheen totuudeksi."Valittujen on vain tyydyttävä seuraamaan, miten jokaisen totuuden siemen päälle tulee Saatanan palvelija heti kylvämään valheen rikkaviljaa:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat,
hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra,
etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut
rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin
häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän
vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee,
minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."Miksi Jeesukselta tuli tällainen toimintaohje:
"En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin."
Se johtuu lyhyesti sanottuna siitä, että Paratiisin "herätyskokouksesta" lähtien kaikki maailman ihmiset - olivatpa pakanoita tai uskovia - syntyvät maailmaan liha herkistettynä Saatanan ihanille valheille. Kuten tällä palstalla Saatanan Jeesuksesta vuodattamalle verelle.
He syntyvä perintönä vanhemmiltaan saadulle synnille - perisynnille.
Josta yksikään ihminen ei pääse irti, ennen kuin vastaa siitä Saatanan kiroamassa ahtaassa portissa:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. "
Toinen yhtä tärkeä pelastumiseen tarvittavan käskyn noudattaminen on tässä:
"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."
Tämä on monille mahdoton käsky noudatettavaksi, kun perisynti vaatii, että perään on mentävä. Jota vielä kiihotetaan ihanilla saarnoilla ja virsillä:
"Myös isämme uskoivat ennen
ja kylvivät, leikkasivat.
Me saarnaamme aikojen mennen
kuin isämme saarnasivat,"
Tässä samassa - rikkaviljapellossa - ovat myös valitut, siihen hetkeen saakka, kun Kristus tulee heidät tulee heidät ahtaanportin kautta lunastamaan vapaaksi Saatanan synnin orjuudesta.Nyt on tapahtunut melkoinen ihme, koska tämä oli täältä poistettu, mutta nyt palautettu.
Tämä jälkeen tein uuden aloituksen:
Teuvo Suni: Miksi verihurmostelu ei loppunut?
Jos se olisi tällä kertaa loppunut muuhun kuin hurmostelijan lopulliseen poismenoon, olisi Raamattuun kirjattu Jeesuksen tuoma totuus osoittautunut valheeksi. Kolmesta syystä.
Tällekin kävi palstan sääntöjen mukaan: Pahus. Sivua ei löytynyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482328Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501910Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865- 321525
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1111508Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831105- 691096
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103891Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877