"Jumalallisen totuuden mukaan ei yksikään sielu tule pyhitetyksi eikä oikealle tielle saatetuksi oman vaivannäkönsä, oman työnsä, hyvien aikomustensa, jumalisten harjoitusten, kamppailemisen ja ahkeroimisen avulla, sillä jos kerran meidän on parantuminen, niin Hänen haavojensa kautta me tulemme parannetuiksi".
( Niilo Wiklund: Suuri, mutta armoitettu syntinen )
AINOA MAHDOLLISUUS
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin ARMOSTA!
Uskon kautta ja vaikuksesta. - Anonyymi
Kovin ikävä ja brutaali suhtautuminen. Teidän takia piti ihminen tappaa. Häpeäisin itse tuota yli kaiken!
Meidän aivan uskomattomien puolesta Jesse olisi voinut jatkaa performancetaiteilijan kurjan uran loppuun saakka.- Anonyymi
Tämän kaltaiseen kommenttiin ei kannattaisi vastata ollenkaan. Uskosta osattomankaan ei kuitenkaan pitäisi pilkkaamisellaan häväistä Jeesusta Kristusta.
Herjaaminen - vaikka siihen syyllistyvä ei tiedäkään mitä tekee - kohdistuu hänenkin syntiensä sovittajaan, hänen puolestaan kärsineeseen ja kuolleeseen Vapahtajaamme.
On vaikea käsittää miksi jotkut epäuskossaankin kohdistavat Jeesukseen itseensä niin paljon halveksuntaa ja jopa vihaa. Miten Jeesuksen kaltaiseen persoonaan voidaan suhtautua niin negatiivisesti, vaikka ei todella uskottaisikaan hänen olleen muuta kuin puuseppä Nasaretin pienestä kaupunkipahaisesta.
Mitä pahaa kukaan voi kokea Jeesuksen itselleen aiheuttaneen.
Vaan näinhän se meni hänen maallisen elämänsä päivinäkin.
Vielä vääjäämätön kuolema silmiensä edessä toinen ristin ryöväreistä pilkkasi Jeesusta. Toinen heistä nuhteli toveriaan ja kysyi eikö tämä peljännyt edes Jumalaa. Sitten hän sanoi heidän kärsivän rikostensa tähden, mutta "tämä tässä ei ole mitään pahaa tehnyt".
Ja Jeesuksen puoleen kääntyen hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi".
Jeesus katsoi häneen ja sanoi: "Totisesti tänä päivänä sinä olet minun kanssani paratiisissa".
Ristin ryövärin parannus oli hänen kääntymisensä uskossa Jeesuksen Kristuksen puoleen. Hän turvasi syntiensä sovittajaan ja lunastajaansa, Herraansa ja Vapahtajaansa.
s-seutulainen Koska kaikki omat pyhitysyrityksemme, ponnistelumme parannukseksemme omassa voimassamme ( heikkoudessamme! ) ovat vain epäonnistumaan tuomittuja oman vanhurskautemme pönkittämispyrkimyksiä.
niin eikö ainoa mahdollisuutemme todella ole TULLA PARANTAJAN LUOKSE!?
Ja tuo parantaja on Jeesus Kristus, ja vain yksin Hän.
Niinkuin Wiklund kirjoittaa: "sillä jos kerran meidän on parantuminen, niin Hänen haavojensa kautta me tulemme parannetuiksi".
Jeesus Kristus on meidän pyhityksemme ja meidän vanhurskautemme.
Kuten Herra Jeesus itse sanoo - ja sillä Hän tarkoittaa kaikkea, aivan kaikkea, mitä pyrimmekin tekemään ja aikaan saamaan uskovan elämässämme:
"Sillä ilman minua TE ETTE MITÄÄN VOI".
Jumalan armosta me saamme kaikessa uskoa, luottaa ja turvata Jeesukseen Kristukseen.
Hänessä meillä ON KAIKKI. Ilman Häntä ei meillä ole mitään.
Ilman Jeesusta Kristusta me emme mitään voi.- Anonyymi
Saviseutulainen kirjoitti:
Koska kaikki omat pyhitysyrityksemme, ponnistelumme parannukseksemme omassa voimassamme ( heikkoudessamme! ) ovat vain epäonnistumaan tuomittuja oman vanhurskautemme pönkittämispyrkimyksiä.
niin eikö ainoa mahdollisuutemme todella ole TULLA PARANTAJAN LUOKSE!?
Ja tuo parantaja on Jeesus Kristus, ja vain yksin Hän.
Niinkuin Wiklund kirjoittaa: "sillä jos kerran meidän on parantuminen, niin Hänen haavojensa kautta me tulemme parannetuiksi".
Jeesus Kristus on meidän pyhityksemme ja meidän vanhurskautemme.
Kuten Herra Jeesus itse sanoo - ja sillä Hän tarkoittaa kaikkea, aivan kaikkea, mitä pyrimmekin tekemään ja aikaan saamaan uskovan elämässämme:
"Sillä ilman minua TE ETTE MITÄÄN VOI".
Jumalan armosta me saamme kaikessa uskoa, luottaa ja turvata Jeesukseen Kristukseen.
Hänessä meillä ON KAIKKI. Ilman Häntä ei meillä ole mitään.
Ilman Jeesusta Kristusta me emme mitään voi.Uskominen on luonnonoikku, evoluution harha-askel, ehkä jopa umpikuja.
Turha elämäänsä on ripustaa yhteen fiktiivisteen romaanihahmoon.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskominen on luonnonoikku, evoluution harha-askel, ehkä jopa umpikuja.
Turha elämäänsä on ripustaa yhteen fiktiivisteen romaanihahmoon..Jeesuksella ja fiktiivisellä romaanihahmolla on kaksi eroa: Ensiksikin fiktiivinen romaanihahmo ei koskaan tule puhumaan, mutta koska Jeesus on kuolemansa jälkeen noussut ylös ja on tosi Jumala siinä missä Isä Jumala seka Pyhä Henki, pystyy tämä puhumaan tänäkin päivänä ihmisilleen omille uskovilleen.
Jeesus on puhunut minullekin kirjoittajalle muutaman kerran! - Anonyymi
Eikös Harry Potterkin selvinnyt kuolemasta ihan samalla lailla. Tasapeli siis mutta uutena Harry on uskottavampi. Kumpikin taitaa osata lentää jne.
Kannattaa hakea ajoissa apua jos alkaa kuulla ääniä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Harry Potterkin selvinnyt kuolemasta ihan samalla lailla. Tasapeli siis mutta uutena Harry on uskottavampi. Kumpikin taitaa osata lentää jne.
Kannattaa hakea ajoissa apua jos alkaa kuulla ääniä.Jeesus Kristus:
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä"
Jeesus Kristus:
"Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, se elää vaikka olisi kuollut. Ja kuka ikinä elää ja uskoo minuun, se ei koskaan kuole".
Jeesus Kristus:
"Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa"
Jeesus Kristus:
"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani".
s-seutulainen
- Anonyymi
1Joh.2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. Joh.13:15. 1Piet.2:21. Vai onko se näin? Ap.t.2:21. Room.10:13. Jooel.2:32
- Anonyymi
Aika on ette voi sille mitään,
paitsi jos osaatte maadottaa itsenne ja olla myötätuntoinen jopa vihollisillekin.
(Schumannin resonanssi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862