..että NHL seurat haukkaa p*skaa suurimman osan noista kohdal ketä ne poimii
mm-kisoista .. no, aluks varmaan lyhympi sopimus mut silti
olosuhteethan muuttuu radikaalisti kun ollut täsmäkohdistettu erikoispitkä leiritys ja etulyöntiasema jotenkin
sitten siirtyy takaisin ilman tasoituksia
eihä tämäkä oliwer kaski, 2 syöttöpistettä vaa teki, ei osaa maaleja tehdä, eessä vaa pyörii..
detroit haukkas kyl sontaa ku .. mut oliwer kelpaa vuoden megahillot toki, ..
hehe veikkaanpa..
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noh - tulee tuosta kovia pelimiehiä kuitenkin. Osa NHL:äänkin, joten ehkä sitäkin kannattaa puolin toisin kokeilla. Kai sitäkin pelaajat miettii, milloin on sitten hyvä aika lähteä, jos lähtevät.
Dollarihymyt saavat pelaajat täältä kuitenkin käytännössä ilmaiseksi. Eikä hinta MM-tittelin myötä paljon nouse. Melkein enemmän siinä suomalaisille ja eurooppalaisille seuroille paskaa tulee, jos sopimuksia puretaan ja pitäisi löytää korvaajia nopeasti. - Anonyymi
>> eihä tämäkä oliwer kaski, 2 syöttöpistettä vaa teki,
Valmentaja Jalosella oli oma sokea hetkensä siinä kohtaa, kun laittoi kisojen ainoan suomalaisen rankkarin laukojaksi Porista tulleen Oliwer Kasken.
Sen näki jo aikaisemmin että Oliwerilla ei ole kisamuumit kotona, kun otti aivan naurettavia ja tarpeettomia jäähyjä. Olisi voinut laittaa laukojaksi kenet muun tahansa, mutta eti tätä SM-liigan laukojasankaria.
Miksei Kaapo Kakko muka tullut yhtään mieleen? Suoraan patjaanhan tämä Oliwer sitten laukoi.- Anonyymi
niin, sitähä ne kanadalaisetkin ihmetteli kovasti, että semmoisen pelaajan mitä missään joukkue rakenteessa ei koskaan laiteta rankkaria vetämään?
no eri ukolla suomi olis 1-4 voittanut ja jos tyhjä maali olis osunut vielä joku, jopa 1-5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828