Onko muut huomannut, että yksityisellä lääkärit ovat epäpäteviä? Minulla 3 eri käyntiä, eri lääkärit. Kaikki olleet hönöjä; puhuvat potilaan päälle, eivät kuuntele, toistavat/kysyvät jo käydyt uudestaan, tai muistavat väärin ("sulla ei ollu jäykkäkouristusra" ja minä olin jo vastannut aiemmin). Puhe lähtee asiasta toiseen ja kolmanteen ja taas palataan ensinmäiseen. Höseltävät ja ovat jotenkin levottomia?
Lastenlääkäri ei tunnistanut lapsen oireita, otatti labrat ym (kunhan saa kaikki rahat irti). Ei löytynyt syytä. Sain tietää ei-lääkäri tutulta, että kyse oli vauvarokosta.
Itsellä kaks kunnallista peruslääkäriä diagnosoinut saman ihosairauden labrakokein ja kliinisesti. Menin yksityiselle ihotautilääkärille, kun oireet ei helpottanu saadulla läälleellä. Tämä väitti, että ihottuma johtuu kun pesen liikaa, ei sairautta... Anteeks? Eikä uskonut kun sanoin et tämä on _labrassa_ tutkittu, ei siis peruslääkärin omaan päätökseen.
Sit hammaslääkäri kysyi ekana huoneessa miks tultiin, kun lapsella hammastapaturma päiväkodissa, josta ohjasivat lääkäriin. Vähättelyä, "no katotaan nyt ja _kai_ se röntgenkin otettava". Virnuilua, "ei tarvi jatkossa tulla tämmösten takia". Tunsin itseni nöyryytetyksi hänen puheistaan (hankala tähän nyt kaikkee kirjoittaa).
Yksityisellä magneettikuva. Yksityinen teki läheteen yo-sairaalaan tarkempiin tutkimuksiin otetut kuvat levyllä mukasn. Sairaalan radiologista sanottiin; yksityisen radiologin lausunto puutteellinen, kuvat epätarkat eikä selkeää kuvaa kaikista rakenteista, heidän laiteen laatu kuulemma surkea(LUE: halpa p*ska!). Kuvat siis otettiin sit uusiks sairaalassa _kunnon_ laitteilla. Lausuntoon tuli useampi muutos ja löytyi mitä yksityisen kuvissa ei.
Käsittämättömän ihme porukkaa. Ihmekös tuo, kun ovat toiminimellä, itse itsensä pomoja. Kukaan ei valvo heidän työtään. Virhediagnooseja! Epäpäteviä, vaikka muka erikos. Olenko ainut, joka kunnallisella saanut moitteetonta palvelua, mutta nämä harvat yksityiset olleet surkeita. Eikö he pääse/uskalla kunnalliseen, jossa toimintaa valvotaan?
En aion rahojani viedä enää yksityiselle. Mielummin jonotan vuoroani, kuin lähden epäpätevien arvioitavaksi, ja rahastettavaksi.
Olenko ainut, jolla vain ikäviä kokemuksia?
Yksityisellä surkeat lääkärit
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626