olen laittanut merkille viime päivinä että jos asioin kaupassa ja maksan kortilla niin hetken kuluttua tulee kännykkään viestiä ja kysely mitä pidit asioinnista vaikka k-kaupassa. Nyt alkaa oikeesti v--uttaa toi pakko mainostaminen ja kysely. Miten pääsen tosta touhusta eroon???????
mitä prklettä toi tarkottaa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö laittaa navigointi pois päältä? ittelle tullut kans noita kyselyitä asiointikokemuksista.
- Anonyymi
Navigointi, Bluetooth ja WiFi ainakin pois päältä. Kai joku mainosten estokin jossain on. Vaihda kauppaa.
- Anonyymi
Mulla ainakin puhelimen sijainti näyttää ulkomaille vaikka olen suomessa.
- Anonyymi
Minulle tuli jo viime vuonna ensimmäisen kerran. Aina kun käy uudessa liikkeessä eka kerran, tulee vastaava kysely. Olen vetänyt sen yli vastaamatta.
Samoin viime vuonna tuli paikannus (tiluksen nimi), jossa seisoin sillä hetkellä. Varautukaa samaan. Ne (Google-konserni etc.) kyttää, ne kyttää ... - Anonyymi
CIA valvoo: missä, minne ja milloin sekä tiedot puheluista.
- Anonyymi
NSA.sta päevää,,,,kattopa mitä puhut tai lähetämme droonin sun taloosi...heippa:)
- Anonyymi
Jätä pöhelin kotio.
Mulle tulee noita kyselyjä vaikka maksan käteisellä. Jos ottaa bonukset asikaskortilla, ihan sama oli se kortti K tai S niin kyselyjä joskus tulee. Jos ei niistä tykkää niin kannattaa opetella viestin poistaminen puhelimesta, ei niihin tarvitse vastata. Joskus vastaan mutta varsin usein poistan viestin vastaamatta. Vastaaminen on jokaisen omassa vallassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662418Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842102Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452047Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191828Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1841488Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2081384Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261225En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91012- 801001