Joonan toukokussa 2019 näkemä näky Suomen tuomiosta

Joonan toukokuussa 2019 näkemä näky Suomen tuomiosta

Näin merkillisen näyn tänä aamuna. Minulle näytettiin kahta mustiin pukeutunutta miestä ja Suomen karttaa. Miehet kertoivat, että he ovat mitanneet Euroopan maat. Viimeisenä on Suomi nimensä Finland mukaan.

Kun kysyin, mitä se tarkoittaa, niin paikalle tuli keskiaikaisesti pukeutunut sotilas, jonka kädessä oli isokokoinen miekka. Sotilas katsoi minua ja ojensi samalla sirppiä, josta valui veri. Sanoin, etten huolisi tuota sirppiä. Siihen sotilas: ”Se ei ole sinun, vaan Venäjältä tullut sirppi, joka käy Suomen viljapeltoihin ja sen maaperään. Maa on tullut saastutetuksi ja kansojen tuomiot alkavat.”

Samassa kaksi tuomion enkeliä pitivät neuvottelua, kunnes Herran sotajoukkojen enkeli ilmestyi ja sanoi: ”Vielä pidätän vähän aikaa.” Ja hän kielsi näitä enkeleitä lähtemästä liikkeelle. ”Öljyyn ette saa koskea ettekä viiniin ettekä ehtoollisleipään.”

Kun tiedustelin, mitä tällä tarkoitetaan, vastattiin: ”Siihen aika on rajattu. Myös herätyksen aika, joka on lyhyt.”

Sitten näin mustan hevosen. jonka selässä oli tuo keskiaikaisesti puettu sotilas, joka nosti miekan ylös ja alkoi huutaa: ”Maa, maa, maa, Suomenmaa, tämä miekka lyödään upoksiin asti.”

”Ei vielä”, kielsi enkeli. ”Kaikella on aikansa, mutta pian.” Järkytyin enkä kyennyt sanomaan mitään.

Näky muuttui oudosti. Siinä oli suomalaisia ministereitä ja poliitikkoja. Miehillä oli hameet ja naisilla puvut. He söivät ja joivat jotakin, mikä sai heidät humaltumaan kuin olisivat sekaisin ja huumaantuneita. Jokaisella oli käärmeen kieli ja he konttasivat kohta lattialla kuin eläimet.

Samassa saliin astui mies joka huusi: ”Missä on Jumalan mies? Missä on Jumalan mies?” Hän huusi tuskaansa toistaen: ”Missä on Jumalan mies, joka tekee tästä hulluudesta lopun?”

Sitten sali purskahti nauruun ja joku sanoi: ”Juopukaamme, juopukaamme, juo sinäkin ja juopukoon Jumalan miehesikin. Tuo se tänne, niin raiskaamme Jumalan miehen ja naisetkin, jos sellaisia enää on.”

Minulta meni voimat tämän näyn jälkeen. Järkyttävää.

Jouko Pihon kommentti:

Vahvistan, että tämä näky on Jumalasta. Jumalattomuuden ja siveettömyyden takia tuomiot ovat tulossa kansojen ja myös Suomen kohdalle. Aika ei ole ihan vielä, mutta pian.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäläiset ovat ainoita jotka tutkivat "Schumannin resonanssia" joka voi aiheuttaa kuoleman ihan kenelle vaan, joten sanoisin että aika on.

      • Anonyymi

        "Schumannin resonanssia"
        Onko tämä nyt noin 70 vaiheilla?

        Mitkä aivojen osat ovat samalla taajuudella?


      • Anonyymi

        Schumannin resonanssi on ollut nyt toista päivää hiljaa,
        olennaista onkin se että kun tuo on voimakkaammillaan niin ihmisen keho ei kestä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Schumannin resonanssi on ollut nyt toista päivää hiljaa,
        olennaista onkin se että kun tuo on voimakkaammillaan niin ihmisen keho ei kestä sitä.

        Meinaatko, 'keho', eli ruumis, fyysisesti?
        vai aivojen joku osa-alue?

        totta on että, esim "kova ja luja", basso, vaikuttaa, samoin kuin korkeat aallot,
        Mitä TIEDÄT, miten tämä vaikuttaa ja mihin?

        Itse olen lukenut että se vaikuttaa, esim keskittymis kykyyn, pitkämielisyyteen ja tämänkaltiaseen.

        eli kadulla, pinna-palaam heti ja kukaan ei jaksa kaupan jonossa odottaa.

        koulussa, työssä ja muuassa ei jaksa keskittyä ja seurata, opetusta tahi tehdä työtä, "oikein".
        eli siisn jollain lailla, psyykeen, sieluun vaikuttaa.

        esim uniin. tahi sen laatuu.
        jos on heikko laatuista unta on ärtynyt ja väsynyt.

        en tiedä sillä täsät on vähän suomeksi.


      • Anonyymi

        "Näinä jaksoina saatamme kohdata myös uusia puolia itsestämme, joka vaatii myös itsetuntemusta ja tällainen puoli on ihmiskunnan henkisen kehityksen tiellä hyvinkin arvokasta. Koska mitä enemmän ihmiset oppivat tuntemaan oman todellisen itsensä, niin sitä tasapainoisemmaksi muuttuu koko planeetan ja Äiti maan energiat."

        Uusi maailman uskonto?

        "Näinä muutoksen suurina aikoina meditointi on yhä useammalle ihmiselle tärkeä osa elämää, koska sillä voi juuri tasapainoittaa näitä aivojemme värähtelytaajuuksia tuohon mielelle tasapainoisempaan tilaan."

        Kuten lääkkeet ja musiikki, niin tämäkin voi, vaikuttaa niin että ihminen on rauhallinen vaikka vieressä oleva talo palaa tahi taivaalta tippuu kiviä ihmisten niskaan!

        Lääkeet, eli lääketehtaat, lääkärit ovat Jumalan, "määritelmän" mukaan:
        Noitia ja velhoja!
        Velhot tekevät loitsuja ja noidat sitten sekoittavat kattiloitaan joissa liemiään keittävät, esim, lsd!

        Apotek, on eräs kreikkalainen nimi, noidille!

        No, Jumala on antanut, meille suojan myös tähän ja mitä tahansa ihmiset tekevät.

        Jumala on meidän Kilpemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Schumannin resonanssi on ollut nyt toista päivää hiljaa,
        olennaista onkin se että kun tuo on voimakkaammillaan niin ihmisen keho ei kestä sitä.

        Schumannin resonanssin aiheuttama radiotaajuinen signaali on niin heikko, että se vaatii herkän vastaanottimen, jotta se saataisiin edes esiin. Sillä ei ole mitään biologisia vaikutuksia ihmisiin.

        "Uusi maailman uskonto?"
        Taitaa olla jo aika vanha. Täyttä NA-hömppää se kuitenkin on.


      • Anonyymi

        Kunpa saisi jonkun lääkärin kommentoimaan kuinka paljon sydänfilmien ottajat on lisääntyneet.


    • Anonyymi

      Onko tämänkin profetian ainoa sanoma, aika ei ole vielä mutta pian! Tätä mä en ole koskaan käsittänyt profetioiden tulkeissa. He pelkäävät että aika on tullut ja huomauttavat että aika ei ole vielä mutta pian. Huomenna sama ja ensi vuonna sama, aikaa ei tule koskaan, jos näitä on uskominen.

      Profetiassa on oltava sanoma, jota ei ennen ole kuultu ja sillä tavalla, joka herättäisi ihmisiä. Tässä nyt ei ollut mitään uutta... ei edes se, että aika ei ole vielä tullut.

      En taas oikeen tiedä mitä näihin sanois. Eikö kukaan mieti sitä, että Jumala on kaikkivoipa viisaus, joka ei turhia viestejä anniskele.

      • Anonyymi

        Jospa nyt joku nainen eli Äiti, kertoisi mitä tämä on.
        Synnytys tuskien alku!

        Nainen, älä ole ääneti!
        nyt anna teille, äidit luvan puhua ja jopa käsken: Puhu!

        Mitä arvelette, huokausia on ja sitten välillä kipua joka yltyy ja yltyy.
        lisää huokauksia ja taas kipua, kunnes:
        tulee lapsivesi.

        Nyt, ei kannata tulkita liian pitkälle tahi syvälle, mitä Herra, eri-vertauksissa sanoo.
        Miten on, miksi lapsi, eli vauva kohdussa, tietää ja päättää koska tulee maailmaan eli ulos ja syntyy?
        Joskus luin että, lapsi ja äitä "salaa" juttelee ja kun lapsen Pää on jo lähes liian iso niin että ei mahdu, ulos, niin just silloin lapsi ja äiti "päättää" että nyt.

        mitä Pää, voisi olla ja tarkoittaa, JOS menee tähän asti tulkinnassa?

        No sama se.

        NYT on Synnytys tuskat Suomi huutaa.

        Jes. 37:3
        Ja he sanoivat hänelle: "Näin sanoo Hiskia: 'Hädän, kurituksen ja häväistyksen päivä on tämä päivä, sillä lapset ovat tulleet kohdun suulle saakka, mutta ei ole voimaa synnyttää.

        Jes. 36:1
        1 Kuningas Hiskian neljäntenätoista hallitusvuotena hyökkäsi Sanherib, Assurin kuningas, kaikkien Juudan varustettujen kaupunkien kimppuun ja valloitti ne.

        4 Ja Rabsake sanoi heille: "Sanokaa Hiskialle: Näin sanoo suurkuningas, Assurin kuningas: 'Mitä on tuo luottamus, mikä sinulla on?
        5 Minä sanon: pelkkää huulten puhetta on moinen neuvo ja voima sodankäyntiin. Keneen sinä oikein luotat, kun kapinoit minua vastaan?

        Eu on ja pullistelee?
        kansat kapinoivat vastaan.
        1. Sam. 8:
        6 Mutta Samuel pahastui siitä, että he sanoivat: "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta". Ja Samuel rukoili Herraa.

        18 Silloin te huudatte Herraa kuninkaanne tähden, jonka olette itsellenne valinneet, mutta hän ei silloin teitä kuule."
        19 Mutta kansa ei tahtonut kuulla Samuelin puhetta, vaan sanoi: "Ei, kuningas meillä pitää olla.
        20 Mekin tahdomme olla niinkuin kaikki muut kansat: kuningas jakakoon meille oikeutta ja johtakoon meitä ja käyköön sotiamme."

        Meillä ei ole taistelu, lihaa vastaan vaan Ef 6:12 !

        kuka nyt pullistelee joka asissa?!

        Jes. 36:
        10 Olenko minä siis Herran sallimatta hyökännyt tähän maahan hävittämään sitä? Herra itse on sanonut minulle: 'Hyökkää tähän maahan ja hävitä se'."

        12 Mutta Rabsake vastasi: "Onko minun herrani lähettänyt minut puhumaan näitä sanoja sinun herrallesi ja sinulle? Eikö juuri niille miehille, jotka istuvat muurilla ja joutuvat teidän kanssanne syömään omaa likaansa ja juomaan omaa vettänsä?"

        Kansan TULEE SAADA Tietää mitä tapahtuu, petos ja valhe on joka paikassa!
        Johtajat kyllä tietävät mutta eivät kerro!

        Mikä Avuksi?
        1. Kun. 18:21
        Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.

        Tämä on MYÖS Herran Jeesuksen syy miksi maailmaan tuli:
        Päästämää vankit vapaaksi! pimeydestä ja vaöheesta ja petoksesta.

        16 Älkää kuulko Hiskiaa.' Sillä Assurin kuningas sanoo näin: 'Tehkää sovinto minun kanssani ja antautukaa minulle, niin saatte syödä kukin viinipuustanne ja viikunapuustanne ja juoda kukin kaivostanne,

        Sovinto, eu? kanssa, totelkaa tai saatte kokea kreikan kohtalon ja vielä pahempaa, eu? armeija tulee ja rangaisee teitä taho sitten nato?

        16 Älkää kuulko Hiskiaa.' Sillä Assurin kuningas sanoo näin: 'Tehkää sovinto minun kanssani ja antautukaa minulle, niin saatte syödä kukin viinipuustanne ja viikunapuustanne ja juoda kukin kaivostanne,

        Jes. 37:
        1 Kun kuningas Hiskia sen kuuli, repäisi hän vaatteensa, pukeutui säkkiin ja meni Herran temppeliin.

        Kääntymys Herran Puoleen!
        6 sanoi Jesaja heille: "Sanokaa näin herrallenne: 'Näin sanoo Herra: Älä pelkää niitä sanoja, jotka olet kuullut ja joilla Assurin kuninkaan poikaset ovat häväisseet minua.

        14 Kun Hiskia oli ottanut kirjeen sanansaattajilta ja lukenut sen, meni hän Herran temppeliin; ja Hiskia levitti sen Herran eteen.

        Esirukousta Jumalan edessä.

        17 Herra, kallista korvasi ja kuule; Herra, avaa silmäsi ja katso. Kuule kaikki Sanheribin sanat, jotka hän lähetti herjatakseen elävää Jumalaa.
        18 Se on totta, Herra, että Assurin kuninkaat ovat hävittäneet kaikki maat ja omankin maansa.

        20 Mutta pelasta nyt meidät, Herra, meidän Jumalamme, hänen käsistänsä, että kaikki maan valtakunnat tulisivat tietämään, että sinä, Herra, olet ainoa."

        21 Niin Jesaja, Aamoksen poika, lähetti Hiskialle tämän sanan: "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Koska sinä olet rukoillut minua avuksi Sanheribia, Assurin kuningasta, vastaan,

        23 Ketä olet herjannut ja häväissyt, ja ketä vastaan olet korottanut äänesi? Korkealle olet kohottanut silmäsi Israelin Pyhää vastaan.

        36 Niin Herran enkeli lähti ja löi Assurin leirissä sata kahdeksankymmentä viisi tuhatta miestä, ja kun noustiin aamulla varhain, niin katso, he olivat kaikki kuolleina ruumiina.

        Muistakaa minuam Herran edessä
        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima

        Älkää peljätkö!


    • Anonyymi

      Uusi eduskunta/hallituksessa on enemmän kuin ennen viherhöperöitä joten rukoilkaa armonaikaa.

      • Anonyymi

        Mitä se auttaa? Sama kun rukoilisi itselleen aikaa synnintekemiseen parannuksenteon sijasta. Kun maassamme on pahin mahdollinen hallitus, sen parempi siinä kohtaa sille, että loppu ilmestyskirjan pasuunat alkavat lakaista vitsauksia maan päälle. Niin se meni Egyptissäkin ja niin se meni Roomassa. MItä jumalattomampi maan johto, sitä osuvampi ajankohta tuomiolle.


      • Anonyymi

        Jospa löytysi 5 vanhurskasta eduskunnasta niin armada Jumala, ettei tuomiot vielä tulisi uskovien aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa löytysi 5 vanhurskasta eduskunnasta niin armada Jumala, ettei tuomiot vielä tulisi uskovien aikana.

        Mitä te tuomioissa pelkäätte? Ettekö olekaan Golgatan verellä pesty, kun pelkäätte tuomiolle joutumista? Minä haluan että Jeesus, langeta tuomiosi heti ja nyt tämän maan ylle, jotta se olis pian ohi, se mikä ilmestyskirjaan on kirjoitettu.


      • Anonyymi

        "Uusi eduskunta/hallituksessa on enemmän kuin ennen viherhöperöitä joten rukoilkaa armonaikaa. "

        Ei armoa, sanoo Herra!
        Jo aon aika!

        Joh. 11:50
        ettekä ajattele, että teille on parempi, että yksi ihminen kuolee kansan edestä, kuin että koko kansa hukkuu".

        Joh. 18:14
        Ja Kaifas oli se, joka neuvottelussa oli juutalaisille sanonut: "On hyödyllistä, että yksi ihminen kuolee kansan edestä."

        Ketkä olivat Eliaan aikana, kansan ja Jumalan vihollisia!

        Joten,
        Herra Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, ja Herra Jeesus.
        jo on aika, Jospa. notkistaisit taivaat ja astuisit alas, minun tyköni ja siitä iloitsen että saan nähdä sinut!

        Anna vaikka Miikael, suojakseni ja KATSO, minä menen ja tulen!
        Herra, älä enää viivy!
        Riennä minun tykäni ja koko kansa ,saa tietää että Jumala itse on Suomen kansan ja sen ihmisesten Jumala.
        Nouse Herra, ja hajaantukoon sinun vihollisesi.

        Kuule ja vastaa, vastaa nyt ja heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa löytysi 5 vanhurskasta eduskunnasta niin armada Jumala, ettei tuomiot vielä tulisi uskovien aikana.

        "Jospa löytysi 5 vanhurskasta eduskunnasta niin armada Jumala, ettei tuomiot vielä tulisi uskovien aikana. "

        Itse en jaksa uskoa että edes viittä löytyy, mutta toivottavasti edes kaksi.
        Mutta oli viisi tahi kaksi, sama se.

        Tämä kansa, ansaitsee, Jumalan Kovan kurituksen.
        Kuten oli Eliaan aikana.
        Jokainen joka SYÖ iisebelin pyödästä, saavat iloita jos pääsevät siperiaa pakoon!
        se olkoon heill turva paikka.
        Suomesta ei heille sijaa löydy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uusi eduskunta/hallituksessa on enemmän kuin ennen viherhöperöitä joten rukoilkaa armonaikaa. "

        Ei armoa, sanoo Herra!
        Jo aon aika!

        Joh. 11:50
        ettekä ajattele, että teille on parempi, että yksi ihminen kuolee kansan edestä, kuin että koko kansa hukkuu".

        Joh. 18:14
        Ja Kaifas oli se, joka neuvottelussa oli juutalaisille sanonut: "On hyödyllistä, että yksi ihminen kuolee kansan edestä."

        Ketkä olivat Eliaan aikana, kansan ja Jumalan vihollisia!

        Joten,
        Herra Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, ja Herra Jeesus.
        jo on aika, Jospa. notkistaisit taivaat ja astuisit alas, minun tyköni ja siitä iloitsen että saan nähdä sinut!

        Anna vaikka Miikael, suojakseni ja KATSO, minä menen ja tulen!
        Herra, älä enää viivy!
        Riennä minun tykäni ja koko kansa ,saa tietää että Jumala itse on Suomen kansan ja sen ihmisesten Jumala.
        Nouse Herra, ja hajaantukoon sinun vihollisesi.

        Kuule ja vastaa, vastaa nyt ja heti!

        Ja katso Mikael tuli, samoin kuin Metatron ja arkkienkeleistä usea ja he ovat yhtä mieltä.
        Jeesusta ei lahdata enää uudestaan, ei siitä mitään hyötyä ole.
        Vaan sota käydään informaatio ja energia sotana.
        Ja katso energia tuli:)
        Planeetat, aurinko, kuu ja äiti maa tekee yhteistyötä.


    • Anonyymi

      No profeetat olivat aikoinaan merkittäviä poliittisen vallan käyttäjien - onneksi nykyään ei enää uskota moiseen humpuukiin.

      • Anonyymi

        Olit ilmeisesti näkemässä, koska tiedät noin paljon? Kummallista sikäli, koska emme tarkalleen tunne edes omaa 1918 poliittista historiaamme, kuka siellä oikein piti valtaa ja missä painopisteessä kaikki kulki. Sisällisoodassamme joka sentään on suht lähellä, ihan omassa maassamme.


      • Anonyymi

        Niin uskovaisillehan tuo on tuttua - tietämättömyys korvataan omalla mielikuvituksella jota ne kutsuvat profetioiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin uskovaisillehan tuo on tuttua - tietämättömyys korvataan omalla mielikuvituksella jota ne kutsuvat profetioiksi.

        Uskovaisille on varsin tuttua, että ateisteille valhe on vain yksi hyödyllinen työkalu elämässä. Se ei edelleenkään poista kysymystä, olitko paikalla, koska osaat noin kertoa faktana asioita?


    • Anonyymi

      1 Veisuunjohtajalle; kielisoittimilla; matalassa äänialassa; Daavidin virsi.(6:2) Herra, älä rankaise minua vihassasi, älä kiivastuksessasi minua kurita.
      2 (6:3) Herra, armahda minua, sillä minä olen näännyksissä; paranna minut, Herra, sillä minun luuni ovat peljästyneet,
      3 (6:4) ja minun sieluni on kovin peljästynyt. Voi, Herra, kuinka kauan?
      4 (6:5) Käänny, Herra, vapahda minun sieluni, pelasta minut armosi tähden.
      5 (6:6) Sillä kuolemassa ei sinua muisteta; kuka ylistää sinua tuonelassa?
      6 (6:7) Minä olen uupunut huokaamisesta; joka yö minä itken vuoteeni vesille ja kastelen leposijani kyyneleilläni.
      7 (6:8) Minun silmäni ovat huienneet surusta, vanhenneet kaikkien vastustajaini tähden.
      8 (6:9) Väistykää minusta, kaikki väärintekijät, sillä Herra kuulee minun itkuni äänen.
      9 (6:10) Herra kuulee minun anomiseni, Herra ottaa minun rukoukseni vastaan.
      10 (6:11) Kaikki minun viholliseni joutuvat häpeään ja suuren pelon valtaan; äkisti he joutuvat häpeään, kääntyvät pois.

      5 (5:6) Ylvästelijät eivät kestä sinun silmiesi edessä; sinä vihaat kaikkia väärintekijöitä.
      6 (5:7) Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

      7 (5:8) Mutta minä saan sinun suuresta armostasi tulla sinun huoneeseesi, saan kumartaa sinun pyhään temppeliisi päin sinun pelvossasi.
      8 (5:9) Herra, johdata minua vanhurskaudessasi minun vihamiesteni tähden, tasoita tiesi minun eteeni.
      9 (5:10) Sillä heidän suussaan ei ole luotettavaa sanaa, heidän sisimpänsä on turmiota täynnä, heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he liukkaasti liehakoivat.
      10 (5:11) Tuomitse, Jumala, heidät syyllisiksi, rauetkoon heidän hankkeensa. Kukista heidät heidän rikostensa paljouden tähden, sillä he niskoittelevat sinua vastaan.

      3 (4:4) Tietäkää: ihmeellinen on Herra hurskastansa kohtaan, Herra kuulee, kun minä häntä huudan.

    • Anonyymi

      nolla poistoa :)

    • Anonyymi
    • Nyt on maailmassa se luopumuksen aika ja miten se menee missäkin maassa sen saamme katsella nähdä todeta .Suomi tämä maa ,joka on perustettu käsi raamatulla on todella luisunut ja luisunut ja saatanallisia päätöksiä sorvaa taas sama porukka ,mutta se porukka edustaa osaa suomalaisista ja lopputulos on se ,että sitä saa ,mitä kansa tilaa.
      Kuinka kauan jatkuu maamme yltäkylläisyys ja rauha ?? sen tiedän ,että sitä kasvua ja suurta nousua ei tule enää suomeen ja syy on se ,että on tehty eduskunnassa vihreiden ..sdp n ..ruotsaisten ..vasemmiston ,johdolla näitä jumalattomia lakeja ja maksunaika on ....suosittelen tätä kansaa ottamaan jälleen suvivirren ja mies ja nais avioliitot takaisin ja mies on mies ja nainen on nainen .....näillä pääsee alkuun jos se mahdollista jollain osaalueella .

    • Anonyymi

      Nykyinen rappeutunut, jumalaton & moraaliton Euro”Suomi” ei jatkoon. Kuritus on tuleva idästä. (Herätyksestä en tiedä, koska en oo rohveetta...!)

    • Anonyymi

      Eli Putin investoi miekkamiehiin ydinaseiden sijaan ja suunnittelee hyökkäystä viljapelloillemme?

      • Anonyymi

        Ei kenenkään ihmisen tekosia, vaan Äiti maan.
        Googlaa "Schumannin resonanssi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenenkään ihmisen tekosia, vaan Äiti maan.
        Googlaa "Schumannin resonanssi"

        HAARP -täydellinen ase
        https://fi.wikipedia.org/wiki/HAARP

        https://totuusbloki.wordpress.com/2013/11/18/haarp-taydellinen-ase/

        "Tutkimusjärjestelmän ydin on Ionospheric Research Instrument (IRI) -lähetin, jolla voidaan lähettää 2,8–10 MHz taajuusalueella.[1] Lisäksi tutkimusaseman käytössä on suuri määrä mittalaitteita diagnoosien tekemiseen. "

        "Vastaanvanlaisia, teholtaan ja ominaisuuksiltaan poikkeavia ionosfäärin lämmittimiä on useita ympäri maailmaa: esimerkiksi HIPAS Alaskassa, EISCAT Tromssassa, Norjassa, Sodankylässä, Suomessa sekä Sura Venäjällä. "

        Koitappas mennä, Sodankylään ja havaitset että. "tavallinen" ilmastotutka VAATII sotaväen vartioitia!

        ja putkaa pääsee!

        Euroopan parlamentin Ulko- ja turvallisuusasiain sekä puolustuspolitiikan valiokunnan mietintö 14.1.1999 toteaa HAARP:sta mm. seuraavaa:

        ”toteaa, että olemassaolevista sopimuksista huolimatta sotilaallisessa tutkimuksessa jatketaan ympäristön manipulointia sotilaallisessa tarkoituksesta, ja että esimerkkinä voidaan mainita Alaskassa toimiva HAARP-järjestelmä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAARP -täydellinen ase
        https://fi.wikipedia.org/wiki/HAARP

        https://totuusbloki.wordpress.com/2013/11/18/haarp-taydellinen-ase/

        "Tutkimusjärjestelmän ydin on Ionospheric Research Instrument (IRI) -lähetin, jolla voidaan lähettää 2,8–10 MHz taajuusalueella.[1] Lisäksi tutkimusaseman käytössä on suuri määrä mittalaitteita diagnoosien tekemiseen. "

        "Vastaanvanlaisia, teholtaan ja ominaisuuksiltaan poikkeavia ionosfäärin lämmittimiä on useita ympäri maailmaa: esimerkiksi HIPAS Alaskassa, EISCAT Tromssassa, Norjassa, Sodankylässä, Suomessa sekä Sura Venäjällä. "

        Koitappas mennä, Sodankylään ja havaitset että. "tavallinen" ilmastotutka VAATII sotaväen vartioitia!

        ja putkaa pääsee!

        Euroopan parlamentin Ulko- ja turvallisuusasiain sekä puolustuspolitiikan valiokunnan mietintö 14.1.1999 toteaa HAARP:sta mm. seuraavaa:

        ”toteaa, että olemassaolevista sopimuksista huolimatta sotilaallisessa tutkimuksessa jatketaan ympäristön manipulointia sotilaallisessa tarkoituksesta, ja että esimerkkinä voidaan mainita Alaskassa toimiva HAARP-järjestelmä…

        HAARP on sotilaallinen siinä mielessä, että se mahdollistaa pitkän matkan VHF ja UHF yhteydet, juuri silloin kuin sellaisia tarvitaan. Muuta sotilaallista käyttöä sillä ei ole.
        Onko sinulla mitään näyttöä, että Sodankylän EISCAT:lla on sotilasvartio? Olen itse ammattisotilas, enkä ole ikinä kuullut moisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAARP on sotilaallinen siinä mielessä, että se mahdollistaa pitkän matkan VHF ja UHF yhteydet, juuri silloin kuin sellaisia tarvitaan. Muuta sotilaallista käyttöä sillä ei ole.
        Onko sinulla mitään näyttöä, että Sodankylän EISCAT:lla on sotilasvartio? Olen itse ammattisotilas, enkä ole ikinä kuullut moisesta.

        " Myös Jääkäriprikaati hyödyntää arktisia olosuhteita tutkiessaan ja kehittäessään pohjoisille alueille sopivia sotilasvarusteita, organisaatioita, taktiikkaa ja menetelmiä - yleensäkin ihmisen selviytymistä kylmässä ilmastossa."

        Ompa heikko selitys armeijalta!

        "ammattisotilas"
        Toki voit kertoa, missä lajissa ja millä aseilla, missä pidät majapaikaassi, eli armeijassa.

        Kerran keskustelin erään ammattisotilaan kanssa ja kaskummaa, keskustule lopui kuin seinää kun tuli tosi-asia esille.

        joten toki USKALLAT keskustella, ammattisotilas ?

        Nyt:
        "Muuta sotilaallista käyttöä sillä ei ole."
        ammattisotilas? hah hah ja ha

        " HAARPia, EISCATia ja muita vastaavia järjestelmiä tutkittaessa on hyvä pitää mielessä, että nuo järjestelmät ovat EU:n parlamentin mukaan asejärjestelmiä.

        Yhdysvaltojen ilmavoimien dokumentit paljastivat, että armeija oli kehittänyt järjestelmän joka pulssimaisella säteilyllä manipuloi ja häiritsi ihmisten ajatteluprosessia suurilla alueilla.

        Kun kyse on sotilaallisesta teknologiasta, on selvää että eri maiden armeijat sekä tiedustelupalvelut tekevät kaikkensa pitääkseen teknologian salassa ja levittääkseen siitä väärää tietoa, mutta eri dokumentteihin perehtymällä alkaa "HAARPien" kyvyt selvitä. "

        https://www.europarl.europa.eu/portal/fi

        EU:n kommentit HAARPiin
        Euroopan parlamentin mietinnössä vuonna 1999 todetaan asiasta näin:

        HAARPia voidaan käyttää moniin tarkoituksiin. Ilmakehän sähköisiä ominaisuuksia manipuloimalla voidaan hallita valtavia voimia. Jos järjestelmää hyödynnetään sotilaskäyttöön tarkoitettuna aseena, seuraukset voivat olla tuhoisia viholliselle. HAARPin avulla voidaan välittää miljoonia kertoja enemmän energiaa tietylle alueelle kuin millään muulla perinteisellä keinolla. .... HAARPin vakavista seurauksista on mainittava vielä ionosfääriin syntyvät aukot, jotka aiheutuvat sinne lähetettävistä voimakkaista radioaalloista.

        Mietintö päättyy toteamukseen:

        "11. Pitää Alaskassa toimivaa, ionosfääriä manipuloivaa amerikkalaista HAARP-järjestelmää, joka on vain osa elektromagneettisen aseistuksen kehittämistä ja käyttöä sekä sisäisessä että ulkoisessa turvallisuuskäytössä, esimerkkinä kaikkein vakavimmasta nousevasta sotilaallisesta uhasta, joka kohdistuu maailman ympäristöön ja ihmisten terveyteen, koska sillä pyritään sotilaallisessa tarkoituksessa puuttumaan erittäin herkän ja tärkeän biosfäärin kerroksen toimintaan, vaikka kaikki sen seuraukset eivät ole selvillä, ja kehottaa komissiota, neuvostoa ja jäsenvaltioita painostamaan Yhdysvaltojen hallitusta, Venäjää ja kaikkia muita edellä mainittuun toimintaan osallistuvia valtioita lopettamaan hankkeensa ja laatimaan kansainvälisen sopimuksen, jolla tällaisten aseiden käyttö kielletään;" [2]


        Onko aseesta epäselvyyttä, ammattisotilas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Myös Jääkäriprikaati hyödyntää arktisia olosuhteita tutkiessaan ja kehittäessään pohjoisille alueille sopivia sotilasvarusteita, organisaatioita, taktiikkaa ja menetelmiä - yleensäkin ihmisen selviytymistä kylmässä ilmastossa."

        Ompa heikko selitys armeijalta!

        "ammattisotilas"
        Toki voit kertoa, missä lajissa ja millä aseilla, missä pidät majapaikaassi, eli armeijassa.

        Kerran keskustelin erään ammattisotilaan kanssa ja kaskummaa, keskustule lopui kuin seinää kun tuli tosi-asia esille.

        joten toki USKALLAT keskustella, ammattisotilas ?

        Nyt:
        "Muuta sotilaallista käyttöä sillä ei ole."
        ammattisotilas? hah hah ja ha

        " HAARPia, EISCATia ja muita vastaavia järjestelmiä tutkittaessa on hyvä pitää mielessä, että nuo järjestelmät ovat EU:n parlamentin mukaan asejärjestelmiä.

        Yhdysvaltojen ilmavoimien dokumentit paljastivat, että armeija oli kehittänyt järjestelmän joka pulssimaisella säteilyllä manipuloi ja häiritsi ihmisten ajatteluprosessia suurilla alueilla.

        Kun kyse on sotilaallisesta teknologiasta, on selvää että eri maiden armeijat sekä tiedustelupalvelut tekevät kaikkensa pitääkseen teknologian salassa ja levittääkseen siitä väärää tietoa, mutta eri dokumentteihin perehtymällä alkaa "HAARPien" kyvyt selvitä. "

        https://www.europarl.europa.eu/portal/fi

        EU:n kommentit HAARPiin
        Euroopan parlamentin mietinnössä vuonna 1999 todetaan asiasta näin:

        HAARPia voidaan käyttää moniin tarkoituksiin. Ilmakehän sähköisiä ominaisuuksia manipuloimalla voidaan hallita valtavia voimia. Jos järjestelmää hyödynnetään sotilaskäyttöön tarkoitettuna aseena, seuraukset voivat olla tuhoisia viholliselle. HAARPin avulla voidaan välittää miljoonia kertoja enemmän energiaa tietylle alueelle kuin millään muulla perinteisellä keinolla. .... HAARPin vakavista seurauksista on mainittava vielä ionosfääriin syntyvät aukot, jotka aiheutuvat sinne lähetettävistä voimakkaista radioaalloista.

        Mietintö päättyy toteamukseen:

        "11. Pitää Alaskassa toimivaa, ionosfääriä manipuloivaa amerikkalaista HAARP-järjestelmää, joka on vain osa elektromagneettisen aseistuksen kehittämistä ja käyttöä sekä sisäisessä että ulkoisessa turvallisuuskäytössä, esimerkkinä kaikkein vakavimmasta nousevasta sotilaallisesta uhasta, joka kohdistuu maailman ympäristöön ja ihmisten terveyteen, koska sillä pyritään sotilaallisessa tarkoituksessa puuttumaan erittäin herkän ja tärkeän biosfäärin kerroksen toimintaan, vaikka kaikki sen seuraukset eivät ole selvillä, ja kehottaa komissiota, neuvostoa ja jäsenvaltioita painostamaan Yhdysvaltojen hallitusta, Venäjää ja kaikkia muita edellä mainittuun toimintaan osallistuvia valtioita lopettamaan hankkeensa ja laatimaan kansainvälisen sopimuksen, jolla tällaisten aseiden käyttö kielletään;" [2]


        Onko aseesta epäselvyyttä, ammattisotilas?

        "Elektronisen sodankäynnin keskus (ELSOK, puolustusvoimien sisällä Elektronisen Sodankäynnin Keskus) on Viestirykmenttiin kuuluva vuoden 2007 alussa toimintansa aloittanut pataljoona, johon kuuluu kaksi Elso-komppaniaa sekä tutkimus- ja kehitysyksiköt."

        en nyt löytänyt sitä tietoa mitä olen lukenut, mutta juuri Sodankylässä on muutama ososto, tämän asian tiimoilta, ei villahousujen.

        "Viisi uutta HAARP-tyyppistä järjestelmää rakenteilla! Todellinen syy siihen, miksi Norja lopettaa FM-radion!"

        https://www.dutchsinse.com/4202015-five-new-haarp-type-arrays-being-built-norway-shutting-down-fm-radio-the-real-reason-why/

        Norja ei lopeta FM-taajuuden käyttöä, sille taajuudelle tulee vain toinen käyttö!

        FM kuuluu VHF (Very High Frequency) taajuuteen. Norjassa on EISCAT , eurooppalainen VHF-versio HAARPista.

        On huomionarvoista, että Norja jatkaa EISCAT 3D:n rakentamista, ja se valmistuu vuonna 2017. He rakentavat viiisi eri versiota HAARP-tyyppisestä järjestelmästä. Ne tulevat toimimaan yhdessä ja käyttämään VHF-taajuutta! "

        https://eiscat3d.se/sites/default/files/E3D_ProjectStatus_January_2015.pdf

        Joten, jos totuus kiinnostaa, loppumaton määrä tietoa on saatavilla.

        Diditaali radio tulevat tämä tilalle, ouuhh, nyt on jo Suomessa suurissa kaupunkeissa kaadettu puita, että g5 saa tilaa eli toimii!

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006117755.html
        Helsinki aikoo kaataa Mäkelänkadun lehmuskujalta yli sata vanhaa puuta

        Ympäri euroopaa puita kaadettaan!
        joten tälle, g5:lle ja haar laitteelle tehdää tilaa!

        Sodankylä Tähtelä 14.9.2013. Eiscat lautasantenni.
        https://www.youtube.com/watch?v=8Gyr7jfOS9A

        Nyt kun nämä viisi lautasta, kohdistetaan yhtee pisteesee, tule vielä isompi ase. laite kuin haarp!

        Joten mitä sanoo ammittisotilas?

        "Sodankylän satelliittidatakeskus tarjoaa satelliittiaineistoja, tuotteita ja infrastruktuuria myös yritystoimijoiden käyttöön Public-Private-Partnership -pohjalta."

        ketä nämä partnerit ovat ei löydy!

        https://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT REPORT A4-1999-0005 0 DOC XML V0//FI#_part7_ref23

        HAARP - ilmastoa pilaava asejärjestelmä

        EU sanoo tämän!

        Joten ammattisotilas lukee listää, jos uskaltaa!


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tuolla Putin jutulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Elektronisen sodankäynnin keskus (ELSOK, puolustusvoimien sisällä Elektronisen Sodankäynnin Keskus) on Viestirykmenttiin kuuluva vuoden 2007 alussa toimintansa aloittanut pataljoona, johon kuuluu kaksi Elso-komppaniaa sekä tutkimus- ja kehitysyksiköt."

        en nyt löytänyt sitä tietoa mitä olen lukenut, mutta juuri Sodankylässä on muutama ososto, tämän asian tiimoilta, ei villahousujen.

        "Viisi uutta HAARP-tyyppistä järjestelmää rakenteilla! Todellinen syy siihen, miksi Norja lopettaa FM-radion!"

        https://www.dutchsinse.com/4202015-five-new-haarp-type-arrays-being-built-norway-shutting-down-fm-radio-the-real-reason-why/

        Norja ei lopeta FM-taajuuden käyttöä, sille taajuudelle tulee vain toinen käyttö!

        FM kuuluu VHF (Very High Frequency) taajuuteen. Norjassa on EISCAT , eurooppalainen VHF-versio HAARPista.

        On huomionarvoista, että Norja jatkaa EISCAT 3D:n rakentamista, ja se valmistuu vuonna 2017. He rakentavat viiisi eri versiota HAARP-tyyppisestä järjestelmästä. Ne tulevat toimimaan yhdessä ja käyttämään VHF-taajuutta! "

        https://eiscat3d.se/sites/default/files/E3D_ProjectStatus_January_2015.pdf

        Joten, jos totuus kiinnostaa, loppumaton määrä tietoa on saatavilla.

        Diditaali radio tulevat tämä tilalle, ouuhh, nyt on jo Suomessa suurissa kaupunkeissa kaadettu puita, että g5 saa tilaa eli toimii!

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006117755.html
        Helsinki aikoo kaataa Mäkelänkadun lehmuskujalta yli sata vanhaa puuta

        Ympäri euroopaa puita kaadettaan!
        joten tälle, g5:lle ja haar laitteelle tehdää tilaa!

        Sodankylä Tähtelä 14.9.2013. Eiscat lautasantenni.
        https://www.youtube.com/watch?v=8Gyr7jfOS9A

        Nyt kun nämä viisi lautasta, kohdistetaan yhtee pisteesee, tule vielä isompi ase. laite kuin haarp!

        Joten mitä sanoo ammittisotilas?

        "Sodankylän satelliittidatakeskus tarjoaa satelliittiaineistoja, tuotteita ja infrastruktuuria myös yritystoimijoiden käyttöön Public-Private-Partnership -pohjalta."

        ketä nämä partnerit ovat ei löydy!

        https://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT REPORT A4-1999-0005 0 DOC XML V0//FI#_part7_ref23

        HAARP - ilmastoa pilaava asejärjestelmä

        EU sanoo tämän!

        Joten ammattisotilas lukee listää, jos uskaltaa!

        HAARP ei ole asejärjestelmä, jos ei normaalista poikkeavaa tiedonsiirtojärjestelmää lueta asejärjestelmäksi.
        EISCAT taas perustuu samaan periaatteeseen, mutta se on ilmatieteellinen tutkimusjärjestelmä.
        Tähtelässä on geofysiikan observatorio ja Lapin ilmatieteellinen tutkimuskeskus, jossa EISCAT:n avulla tutkitaan ionosfääriä ja plasmasfääriä.
        ELSO-komppanioita ei ole Pohjois-Suomessa. Niitä ei ole kuin reservissä.

        "Onko aseesta epäselvyyttä, ammattisotilas? "

        On. Paljonkin.
        Haluaisin nähdä linkin EU:n alkuperäiseen lausuntoon. Tuon sanamuodot näyttävät aivan liikaa salaliittohörhöjen pajasta tulleilta. HAARP:lla ei pysty mitenkään aikaansaamaan voimakkaita laaja-alaisia vaikutuksia. Mikään toteutettavissa oleva RF teho ei voi niin paljoa muuttaa ionosfääriä, joka saa ionisaation aikaan saavaa Aurigon säteilytehoa yli 1300 W / m^2. Laskehan siitä, paljonko vaikka neliökilometrin alueen haarpittaminen vaatisi tehoja vaikka vain 10 %:n luonnollisen säteilyn ylittämiseen .
        Voin kertoa. Se vaatisi 130 miljoonaa wattia. Ei taitaisi lähettimien antennit kestää.


    • Anonyymi

      Joona I. profetia toteutunee kun Venäjä tekee seuraavan entisen Neuvostol. alueen miehitystä jolloin Suomen on liityttävä Natoon.

    • Täytyy olla huumoria tuo Joonan "näky". Jospa sen näkikin Niilo.

      • Anonyymi

        mitä nauramista siinä oli?


    • Anonyymi

      Miten on,
      Synntystuskat, onko se MYÖS resonassia?
      joka kovenee kovenemistaan.

      Se vähä mitä olen lukenut niin ne tuskat ja kivut tulevat aaltoina eli pulseina, kuten meren aallot.
      ja tahti eli taajuus tihenee loppua kohti.

    • Anonyymi

      1 poisto !
      ja lisää kahvia.

      • POISTETTU --- Jumalan TAHDOSTA - ja - TOIMESTA . . . ;)

        SYY POISTOON . . .

        LINKKI --- YouTube --- VIDEOON - ja - VÄITE ---> "voideltu julistaja"

        JUMALAN TOTUUS ---> IHMISEN VOITELEMA . . . EI Jumalan . . . !


      • Raamatun VÄÄRISTELY VIESTI --- POISTETTU 4.6 - klo 20
        KYSEINEN --- Facebook - ryhmä --- SYYLLISTYY RIKKOMUKSEEN !

        POISTETTU --- Jumalan TAHDOSTA - ja - TOIMESTA . . . ;)

        SYY POISTOON . . .

        Raamatun AVULLA --- MÄÄRITELTY --- Lopun AJAN aikatauluarvio
        ja ANNETTU --- Lopun Ajan tapahtumille --- päivämääriä - ja - vuosilukuja

        POISTETUN --- kaksoiskopio - 4.6.2019 19:07 --- YHÄ LUETTAVISSA . . .
        ---> Kuka antaa Tukholman profetian jatkon? <--- keskustelun lopussa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10672101/kuka-antaa-tukholman-profetian-jatkon

        . . .

        JUMALAN TOTUUS ---> Jumala MÄÄRÄÄ . . . EI pieni IHMINEN . . . !

        Jumala --- EI OLE SITONUT --- Lopun Ajan TAPAHTUMIA . . .

        SIIS --- Lopun Ajan tapahtumille --- EI OLE ENNALTA MÄÄRÄTTYJÄ päivämääriä - ja - vuosilukuja . . .

        JUMALA MÄÄRÄÄ - MISSÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TAPAHTUU !

        JOTEN myöskään RAAMATTU . . . EI MÄÄRÄÄ . . . ;)

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !


    • Anonyymi

      Profetia eli harha. Entäpä sitten. Pelkkää viihdearvoa, kertoo paljon kertojastaan, ei muusta.

      • Anonyymi

        Parempia kanavoinnit ja profetiat on, jos Jeesus tulisi nyt niin lynkkaisitte hänet puolessa tunnissa.


    • Anonyymi

      Meren rannasta päätellen aloittaakohan tuleva Naton tukikohta Porista?

      • Anonyymi

        Ilmavoimien suurimmpaan keskittymään Tikkakoskelle ollaan hankkimassa käytöstä poistettavaa USA:n lentotukialusta. Se lotkautetaan Luonetjärveen ja koko Suomen hävittäjäkalusto voi operoida kyseisen aluksen kannelta. Myös koko ilmavoimien henkilökunta mahtuu aluksen tiloihin.

        Tämän rohvetian kuulin jo joitain vuosia sitten.


      • Tämä on hyvä!! lentotukialuksen kansi on aika korkealla maasta niin varmaakin varmemmassa tempauksessa vähän lyhyempi matka taivaisiin niin nopiampaa pääsee herran haltuun!


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        Tämä on hyvä!! lentotukialuksen kansi on aika korkealla maasta niin varmaakin varmemmassa tempauksessa vähän lyhyempi matka taivaisiin niin nopiampaa pääsee herran haltuun!

        Luettuani tuon, näin näyn. Jumalan miehet pitivät käsiäsi tulen yllä rangaistuksena Herran pilkkaamisesta. Taaempana seisoi Suomen hallituksen jäseniä kädet sivuilla kuin hautajaisissa toimettoman ja syyllisen näköisinä pää kumarassa kuin omaa tuomiotaan odottaen tai todistamassa tapahtumaa, ja he antoivat tapahtumalle hiljaisen tukensa.


    • Anonyymi

      "Näky muuttui oudosti. Siinä oli suomalaisia ministereitä ja poliitikkoja. Miehillä oli hameet ja naisilla puvut. He söivät ja joivat jotakin, mikä sai heidät humaltumaan. Jokaisella oli käärmeen kieli ja he konttasivat kohta lattialla kuin eläimet."
      (Vert. nykykäsityksiin sukupuolen vaihdoksista, josta on tehty suoranainen uskonto)

      Suomi on itsenäistetty käärmeen vuonna ilman kansanäänestystä. Venäjä ja Lenin oli ensimmäinen, joka sen tunnusti. Kun krimiläiset vaativat Kruchevin tekoa mitätöitäväksi (lahjoitti Krimin Ukrainalle), heitä ei kuultu, ei edes 1991 NL:n kaaduttua. Kun Venäjä lopulta vapautti Krimin, mikä oli kansainvälinen reaktio? Pidetäänkö Suomen itsenäisyysjulistusta ilman kansanäänestystä laillisena? Kun Krimiläiset saivat jopa äänestääkin, homma tuomittiin kansainvälisesti.
      Suomessa olisi kansalla paljon kysyttävää tästä, sekä käärmeestä, lohikäärmeestä, pariluvuista ja Suomen kartasta. Jotenkin viittaa siihen, että tuolla on porukka, joka pitää Jeesusta paholaisena.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe