Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehto

Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mutta kenellekään ei palkähtänyt mieleenkään, ettei joku olisi joka pitelisi naruja kiinni.
Ennen Marxismia, oli jokainen tiedemieskin uskossa. Vasta tiede ja kommunismi lopulta toi hatarasti itseään tukevan "aivopierun", ateismin.
Mutta pian koittaa aika, jonka jälkeen ateismi on ikuisesti haudattu. Maailmassa ei kohta ole ainoatakaan atesistia. Ajatus lähtee siitä, että ihmiset löytävät tieteen kautta Jumalan. Ei suoraan, vaan poissulkevasti, näin ateismi ei olisi enää vaihtoehto.

Lehti: Pentagonin salaisen ufo-ohjelman ex-johtaja: "Ihmisille kerrotaan ydinpommeista, mutta ei siitä, että taivaallamme on jotakin tuntematonta"

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateismi on vanhempi juttu kuin kristinusko, marxismilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

      Onko profetiallesi jotain päivämäärää ja tarkkaa tietoa, mitä silloin tarkasti tapahtuu?

      • Ei valitettavasti ole mutta eipä ole sinullakaan ainoatakaan todistetta väittämällesi.


      • Nimeä mulle ateisti tai sellainen ryhmittymä vaikkapa 3500 vuoden takaa, niin minä kerron monta kreationismiin uskovaa ihmisryhmää tuolta ajalta, alkaen esim juutalaiset.


      • Voit osoittaa minulle ateistisen ihmisryhmän vaikkapa 1000 luvulta, jKr. jotta se olis helpompaa, vaan et osaa tehdä sitä. Mitä voimme siis päätellä, muuta kuin että osaat valehdella sujuvasti vailla minkäänlaisia vakuuksia.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Voit osoittaa minulle ateistisen ihmisryhmän vaikkapa 1000 luvulta, jKr. jotta se olis helpompaa, vaan et osaa tehdä sitä. Mitä voimme siis päätellä, muuta kuin että osaat valehdella sujuvasti vailla minkäänlaisia vakuuksia.

        Esimerkiksi kristinuskonharhaiset olivat tuolloin ateisteja muiden kuin oman epäjumalansa suhteen.

        Meillä 100% ateisteilla ei ole yhtään epäjumalaa, koska emme ole koskaan nähneet minkäänlaista todistetta mistään yliluonnollisesta saati sitten jumalasta.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Esimerkiksi kristinuskonharhaiset olivat tuolloin ateisteja muiden kuin oman epäjumalansa suhteen.

        Meillä 100% ateisteilla ei ole yhtään epäjumalaa, koska emme ole koskaan nähneet minkäänlaista todistetta mistään yliluonnollisesta saati sitten jumalasta.

        Haahaa, melkeen putosin penkiltä... vastaus oli ku Paavo Väyryseltä tai Matti Nykäseltä, olin tai en ollu ja jos olin, niin en kiellä enkä myönnä jne. Voi elämä teitä ku ootte jääny asemalle ja kauas ja pitkään. Monta junaa menny ja siinä te seisotte hämähäkin seittien keskellä, keskellä luurankoja, kuolemanpelossa, tuskaisissa välimallin valheissanne, pyörittelemässä fiktiivisiä ajatuksianne. Voi voi!


      • Anonyymi

        Jotenki tässä paljastuu henkinen paniikkitila... kohta loppuu aika ja mitä sitten, pakko keksiä nyt äkkiä jotain.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Voit osoittaa minulle ateistisen ihmisryhmän vaikkapa 1000 luvulta, jKr. jotta se olis helpompaa, vaan et osaa tehdä sitä. Mitä voimme siis päätellä, muuta kuin että osaat valehdella sujuvasti vailla minkäänlaisia vakuuksia.

        1000jkr oli vaarallista olla julkiateisti, olisi joutunut polttoroviolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haahaa, melkeen putosin penkiltä... vastaus oli ku Paavo Väyryseltä tai Matti Nykäseltä, olin tai en ollu ja jos olin, niin en kiellä enkä myönnä jne. Voi elämä teitä ku ootte jääny asemalle ja kauas ja pitkään. Monta junaa menny ja siinä te seisotte hämähäkin seittien keskellä, keskellä luurankoja, kuolemanpelossa, tuskaisissa välimallin valheissanne, pyörittelemässä fiktiivisiä ajatuksianne. Voi voi!

        Ateisti ei pelkää kuolemaa lainkaan, ehkä sen lähestymiseen liittyviä kipuja, mutta ei kuolemaa.

        Teillä jumalharhaisilla sensijaan on todellakin syytä pelätä kuolemaa, koska veikkasitte ihmisen luomaa epäjumalaa vastoin kaikkia tutkimustuloksia.

        Olette siis kusessa, jos oikea jumala on olemassa. Meille ateisteille lopputulos on aina hyvä, olipa oikea jumala olemassa tai ei, emmehän syyllistyneet epäjumalan palvelemiseen.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ateisti ei pelkää kuolemaa lainkaan, ehkä sen lähestymiseen liittyviä kipuja, mutta ei kuolemaa.

        Teillä jumalharhaisilla sensijaan on todellakin syytä pelätä kuolemaa, koska veikkasitte ihmisen luomaa epäjumalaa vastoin kaikkia tutkimustuloksia.

        Olette siis kusessa, jos oikea jumala on olemassa. Meille ateisteille lopputulos on aina hyvä, olipa oikea jumala olemassa tai ei, emmehän syyllistyneet epäjumalan palvelemiseen.

        he.ma vetää jatkuvasti huikeita näyttöjä, miten noin rautaisessa umpiossa ihminen pystyy olemaan ja elämään. Se on suoraan sanoen suoritus, johon ei moni pysty.


    • Anonyymi

      Tiede itse on jo löytänyt syyn sille, että ateismi on roskaa. On vaan ajan kysymys, koska sen on pakko julkistaa tämä käsitys ja myöntää, että tuhannet tunnustetut väitöstyöt ja kirjat ovat silkkaa roskaa ja puppua. Kokonaisia opinsuuntia katoaa pois omaan umpikujaansa.

      • Anonyymi

        Kaikki lähtee pienestä tunnustuksesta leviämään... Mutta kauheaa siinä on se, että se toinen vaihtoehto, joka on totuus, se asettaa meidät kaikki vastuuseen ja se ei miellytä ihmisiä.


    • Anonyymi

      Persuismin ja hihhulismin liitto on kuumana kihisevä soppa....

    • Anonyymi

      Tiede joutuu aikanaan myöntämään että kreationismi on totuus, se on hieman samanlainen kokonaisuus kuin maiden parlamentit, ylä- ja alahuoneet ja hallitukset ja sen sellaiset, ministeriöt ja muut tuomarivirastot. Ottaa aikaa, ennen kuin pienet purot tuottavat saman viestilinjan suuremmiksi virroiksi ja lopulta koko systeemi joutuu sen tosiasian myöntämään.
      Tänä päivänä monet yliopistot ja tutkijat ovat kovan paineen alla, koska evoluutio on kärsimässä kreationismille 100-0 tappiota. Yhä enemmän tiedemiehiä ja muita tutkijoita tulee uskoon, vain siksi että he ovat havainneet tämän saman asian.

      • Anonyymi

        Viimeiset ko. asian tunnustajat ovat niitä innokkaita Tiede lehden tilaajia ja uskovien palstoilla trollaajia. Siis näitä täällä! He ovat viimeiset härkäpäiset ateistit lajissaan, jota eivät anna periksi, vaikka koko muu maailma jo tietää.


    • Anonyymi

      ateismi on uskonto uskontojen joukossa. huuhaata kaikki. ihminen on vaan isopäinen apina. sinäkin olet vaikka kovasti yrität muuta väittää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe