Kun raiskaavat siis lapsia täällä ?
Jammu-setä aikoinaan oli tapaus ja siitä kirjoittivat kaikki lehdet viikkotolkulla.
Nyt on ulkomailta vastaanotettu aivokääpiökulttuurien lapsiraiskaajia.
Mitä niille tehdään ?
Saavat pikku linnatuomion ja sitten taas notkuvat katujen kulmilla vapaana niinkö ei olisi mitään tapahtunut. Mitä pitäisi tehdä noille ?
Mitäs näille ulkomaalaisille Jammu-sedille tehdään ?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jammu pidettiin erityksessä eikä sitä vapautettu,koska se olisi linnan ulkopuolella tapettu siitä oli tappokäsky.
- Anonyymi
Ja sen tiesi myös poliisit.
- Anonyymi
Heistä leivotaan vuoden pakolaisia, Risto Reippaita ja mallioppilaita..
Rehellisyys ja hyvä moraali eivät ole nykyään suosiossa, vaan rikollisia suositaan.. Virkavalta salaa rikollisten tekemiä rikoksia.
Uhrit jäävät vaille huomiota ja suojaa.
Jopa kirkko hyväksyy moraalittomuuden valitsemalla kirkon virkoihin rikoksista epäiltyjä henkilöitä. Kirkko myös suojelee rikollisia ja hyväksyy heidän tekemänsä rikokset.- Anonyymi
Ja niistä tulee myös vaaliehdokkaita demarien ja vassareiden riveihin.
- Anonyymi
pohjanmaan häjyt nämä kylän miehet heinäseipäillä eikö lävistäneet, ainaki elokuvas
se on vaa ongelma ku nämä ulkomaan ukot saman näköisiä jokainen ja kymmeniä tuhansia .. hehe .. erota sieltä se neula heinäsuovasta, 99,99 pros. tyytyy käsiveikkoiluun- Anonyymi
Eikös se o just tää pohojammaa se lestojen mesta, josta löytyy ihan kivasti niitä jammuja ihan omastakin takaa? Eli teittil on sit vissiin noi heinäseipäät vähän ruosteessa, kun ne ei näytä oikeen toimivan? :)
- Anonyymi
Ei niille saa mitään tehdä!
Itseasiassa: Parhaillaan ollaan valmistelemassa lakia, ettei nyky-Jammujen tekosista saa enää edes PUHUA!
*hys hys!* - Anonyymi
Näzimä palkkaa nuo hesaan töihin huomattavalla palkalla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937