Kannattaisiko juosta

Anonyymi

Meneekö gainzit jos alkaa juoksemaan? Sain cooperin testissä 1200 metriä mikä oli koko koulun huonoin. Nyt vaan bodaan ja muuta liikuntaa en harrasta.

15

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tuo on totta, mitä kyllä epäilen, niin noin kehnolla aerobisella kunnolla et pysty tekemään mitään voimatreeniä tehokkaasti.

      • Anonyymi

        No kyllä sitä vaan nostellaan. Sitä paitsi bodaan enkä voimaile. Että siinä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä sitä vaan nostellaan. Sitä paitsi bodaan enkä voimaile. Että siinä sulle.

        Minä tiedän mitä tiedän. Sinä saat uskoa mitä haluat!
        Jos kykenet vähäiseenkään loogiseen ajatteluun niin toteat väistämättä uskosi perustuvan laiskuuteen.
        Mikä tahansa tehokas treeni, siis oikeasti tehokas eikä pelkästään subjektiivisen tehokas ( tuntuu rankalta ) vaatii riittävää aerobista kuntoa.
        Tuo cooperin tuloksesi ei vakuuta jatkossa!

        Ken elää, häm näkee ja kokee.


    • kannattaisi keskittyä kokonaisvaltaiseen kehon hyvinvointiin eikä pelkästään lihaskuntoon. entäpä crossfit

      • Anonyymi

        Tuolla cooperin tuloksella ko. henkilö läkähtyy crossfitissa jo katsoessaan.
        C on monipuolisia valmiuksia vaativaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla cooperin tuloksella ko. henkilö läkähtyy crossfitissa jo katsoessaan.
        C on monipuolisia valmiuksia vaativaa.

        no ehkäpä kannattaisi aloittaa kävely ja sitten hölkkäily, ja sitten juoksu, pikku hiljaa lisää juoksukuntoa


    • Anonyymi

      Juoksukunnolla ei tee mitään nykypäivänä.
      Bodaus on todella hyvää yleisliikuntaa missä kehittyy kropan kaikki osa alueet.
      Lihaksikas ja vähä rasvainen keho saa myös huomiota, eli naiset tykkää kun mies näyttää mieheltä.
      Pallomahoja ja ripakinttuja riittää muutenkin aivan liikaa.

      • Anonyymi

        Itse olen 130kg ja kävelen enemmän kuin 1200m 12min... kyllähän treenaamisessakin hyvästä aerobisesta kunnosta on hyötyä... rasvaton painoni on n.100kg ja kyllä minulla on myös pallomaha. Mutta ei se ole kyllä vielä ollut mikään este saada naista...


    • Anonyymi

      Savolaine ei paljo aerobista tehny ja oli maailman parhaita. Makasi sohvalla ja liikkui vain syömään, vessaan ja salille. Olisiko savolainen ollut vieläkin parempi jos olisi harjoitellut johonkin cooperiin? Ei tod.

    • Anonyymi

      Voimaharjoittelu ehkäisee tauteja paremmin kuin aerobinen, toki parasta jos tekee molempia.

      • Anonyymi

        Hiv tuli vaikka bodaan. Tai sitten se tuli juuri siksi.


    • Anonyymi

      Laiskan yhdistelmä.
      Aloitin täysin rapakuntoisena salilla ja koska minulla oli ollut yksi sydäri niin pelkäsin hieman sen kuormittumista.
      Rauhallisesti pienillä vastuksilla 10:n sarjoja. Pumpun vuoksi seurasin sykettä kellosta ja aloitin uuden sarjan kun pulssi oli laskenut välille 110 -120.
      Puolessa vuodessa leposyke laski noin 85 > noin 65:een.
      Ilmeisesti tuolla rytmityksellä tuli samalla hoidetuksi myös aerobista kuntoa.
      Kävin 5:n- päivänä viikossa. Kertakäynnin suoritusosuus oli noin 1,5h.
      Syötätti, paino ei laskenut mutta vyötärö oheni.

      Kokemukseni perusteella uskon, että salitreenillä voi olla myös aerobista vaikutusta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Itse teen jalkakyykkyä 25 toiston sarjoja 5 kertaa. Palautusajat noin 1minuutti. Etukyykkyä 15 toistoa 4kertaa, sama palautusaika sarjojen välissä. Askelkyykky 30 kertaa kummallekin jalalle 4 kertaa, palautusaika 2minuuttia.
        Kyllä ihan varmasti aerobinenkin kunto kohoaa.


      • Anonyymi

        Juoksukuntoon sillä ei kuitenkaan ole vaikutusta. Ehkä alkuun jos ei ole lainkaan harrastanut muuta kuin kuntosalia.
        Olen kilpaillut juoksussa 5 vuotiaasta asti. Nyt nelikymppisenä juoksen aikuiskisoissa. Pitkää tai pikaa. Pari maratoniakin käyty.
        Kuntosali on osa harjoittelua.


      • Anonyymi

        Mistäs sinä sen tietäisit? Jos olet noinkin paljon juossut niin ethän silloin voi tietää kuntosalin vaikutusta juoksukuntoon.
        On harhaa luulla että juoksukunto kehittyy vain juoksemalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe