Molemmat katsoimme toisiamme eilen, mutta kuljimme eri suuntaan, asutko kadun päässä ja vapaa?
Tumma nainen ja kultainen noutaja
10
112
Vastaukset
- Anonyymi
"tumma""nainen" tanssi, kuin liekit kohtalon, tummanainen, tansii,,,, jatkanko??ei kiutos mee kottiis siitä ja unoha, muit.. tummanainen tanssiiii,,,,
- Anonyymi
Missään nimessä ei kannata paikkakuntaa laittaa etsintäkuulutukseen.
- Anonyymi
Mikä paikkakunta?
- Anonyymi
Hmm... katseeni kyllä kohtasi vaaleaan mieheen vantaalla joskus.
- Anonyymi
Missä tämä tapahtui?
- Anonyymi
Vantaalla, martinlaaksossa.
Oliko sinulla tummat hiukset? Tällä kyseisellä miehellä jonka näin martinlaaksossa oli ensihoitajan vaatteet päällä... ai niin ja tänä tapahtui kaupassa. Olisi kiva uskoa että SE on sä.. kun oli niin hyvännäköinen :)
- Anonyymi
Miksi hiljennyit Ap?
- Anonyymi
Ehkä kyseinen henkilö jota etsi löytyi, toivottavasti. 🙂
- Anonyymi
Ai löysitkö hänet vai?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202852
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1872619Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1431547Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2471327- 1061170
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs381003Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46977Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32884- 135879
- 43774