Mulla (kuten suurella osalla suomalaisia) on huomattavan korkea otsa ja korkealla oleva hiusraja. Hiusrajan siirto kirurgisesti alaspäin on kuulemma mahdollista, mutta nyt olen saanut kahdelta plastiikkakirurgilta täysin päinvastaisen näkymyksen: toisen mielestä ei kannata, koska arvet jäävät näkyviin, ja toisen mielestä leikkaus on tehokas hoito tähän (esteettiseen) ongelmaan ja arvet jäävät piiloon hiusten alle. Molemmat ovat alan huippuosaavia Suomenssa ja löytyvät kv plastiikkakirurgiyhdistyksen sivuilta.
Elikkä nyt kysyisin onko jollakulla oma kokemus hiusrajan siirrosta (nimenomaan alaspäin). En siis tarkoita otsan tai kulmakarvojen kohotusta.
Hiusrajan madallus, kokemuksia?
2
1280
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla arpi tuli välittömästi hiusrajan eteen. Riippuu siis kampauksesta onko se näkyvissä. Itse saatan kammata hiukset kokonaan ylös otsalta eikä arpi osu edes omaan silmääni, vaikka se näkyvissä onkin, koska se on niin vaalea ja hyvin parantunut. Kuitenkin otettava huomioon, että osa arvesta on tehty siksak-viiltona, eli arpi ei ole suora ja arpipinta-alaa on siksi enemmän. Lisäksi hiusrajan muoto hiukan muuttui. Keskiosaan tuli sellainen vähän kuin kolmio, mutta normaalin rajoissa sekin. Leikannut KL.
- Anonyymi
Kiitos kun jaoit kokemuksesi. Oliko toimenpide hankala? Kuinka monta senttiä hiusraja siirrettiin? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Kuka leikkasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438