Mutta tämähän ei äärioikeistolle tai persuille käy, sehän rajoittaa heidän miehisiä oikeuksiaan?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7c44f741-c83b-45b7-a2e1-3b841040c808
Vasemmistohallitus pistää raiskarit kuriin!
14
55
Vastaukset
- Anonyymi
Itse asiassa vasemmistohallitus laittaa ihan tavalliset suomalaismiehet vaaraan joka kerran, kun he harjoittavat seksiä vieraan naisen kanssa. Raiskaus perustuu jatkossa suostumuksen puuttumiseen, joten kuka tahansa lutka voi alkaa väittämään ettei antanut suostumusta, mikäli miehellä ei ole siitä todisteita.
- Anonyymi
Eiköhän tämäkin avaus pian katoa kuin ne monet joissa kehuttiin Rinteen demarihallituksen tiukentuvia maahanmuuttolinjauksia. Täällä ei vaan saa kertoa mitään positiivista muista kuin kokoomuksesta ja EK:sta.
- Anonyymi
Vassarit marssii raiskareiden kanssa onko ne nyt pettäny äänestäjät?
- Anonyymi
Vasemmistolaiset kärhämöineet anarkiseen tyyliin huudellen 'natseja v..tuun' milloin missäkin, häiriköineet rumpujen päristelyllä muistotilaisuuksissa - haloo, mistä nyt tuulee? Kuriin laittamassa, heitä, joita ovat konsertein, avustuksin, valehteluin jeesailleet?
- Anonyymi
Miesten sukupuolinen kanssakäyminen naisten kanssa on aina lähtökohtaisesti raiskaus, ellei mies pysty todistamaan viattomuuttaan luotettavien edistyksellisten naistodistajien avulla.
- Anonyymi
Hitto ne olikin itse natseja miten kävikin näin.
- Anonyymi
Antifaa ja muita hörhöjä on viilattu kunnolla linssiin.
- Anonyymi
Minulla on tapana kiihottaa miestäni kiusoittelemalla, etten anna. Siinä saa vonkua vähän aikaa ja kierrokset vaan nousee. Onkohan tämäkin kohta kiellettyä niin kuin sananvapaus ja erilaiset mielipiteet? Sekä kurtturuusut ja bensan käyttö.
- Anonyymi
Mitäes persut sanotte Hakkaraiselle tästä?
- Anonyymi
Uuden hallituksen trollit vauhdissa.
Uusi hallitus, RAISKAA HEIKOIMMASSA ASEMASSA OLEVILLE, TEKEMÄNSÄ VAALILUPAUKSET, 1000€/KK MINIMIELÄKKEISTÄ.
SEN LUPAUKSEN JOS PETTÄVÄT, EMME TULE KOSKAAN ÄÄNESTÄMÄÄN.
VANHUKSISTA, VAMMAISISTA JA PITKÄAIKAISSAIRAISTA, aikovat tehdä veroparatiisisoten panttivankeja, kela-sossu-hoitaja-virkamies-hoivapalvelu-veroparatiisiARMEIJOILLE.
Se on vastoin Suomen perustuslakia, sairaus- ja kansaneläkeläisten IHMIS-KANSALAIS-POTILAIDEN-ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUKSIA.
Aino-Kaisa Pekosen veroparatiisisote-osakkeiden takiako, me äänestimme ?
Nyt Vasemmisto, ne eläkelupaukset tiskiin, tai tulemme vaatimaan, teidän erottamistanne. - Anonyymi
Vasemmistohallitus on nöyrtynyt RKP:n ja vaalihäviäjä Keskustan kynnyskysymysten toteuttamiseen.
RKP sai jopa ylimääräisen ministerisalkun kaiken muun lisäksi. Ei Ruotsissa eikä UK:ssa ole ollut ongelmia! Siellä on nussittu vanhaan malliin. No problems!
Älkää persut valittako. Menkää suihkuun, haisette!- Anonyymi
Pitää pyytää muijalta aina kirjallinen lupa, jos meinaa sitä nussia. Parempi varmaan vetää käteen tai käydä huorissa, ihan varmuuden vuoksi. Vaihtelu virkistää sanotaan.
- Anonyymi
Mahtaa persiuja nyt vatuttaa, kun eivät itse saaneet mitään aikaan viime hallituksessa ja tämä hallitus hoitaa hommat kerralla kuntoon.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666184Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131837
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91473