Vasemmistohallitus pistää raiskarit kuriin!

Anonyymi

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse asiassa vasemmistohallitus laittaa ihan tavalliset suomalaismiehet vaaraan joka kerran, kun he harjoittavat seksiä vieraan naisen kanssa. Raiskaus perustuu jatkossa suostumuksen puuttumiseen, joten kuka tahansa lutka voi alkaa väittämään ettei antanut suostumusta, mikäli miehellä ei ole siitä todisteita.

• Anonyymi

Eiköhän tämäkin avaus pian katoa kuin ne monet joissa kehuttiin Rinteen demarihallituksen tiukentuvia maahanmuuttolinjauksia. Täällä ei vaan saa kertoa mitään positiivista muista kuin kokoomuksesta ja EK:sta.

• Anonyymi

Vassarit marssii raiskareiden kanssa onko ne nyt pettäny äänestäjät?

• Anonyymi

Vasemmistolaiset kärhämöineet anarkiseen tyyliin huudellen 'natseja v..tuun' milloin missäkin, häiriköineet rumpujen päristelyllä muistotilaisuuksissa - haloo, mistä nyt tuulee? Kuriin laittamassa, heitä, joita ovat konsertein, avustuksin, valehteluin jeesailleet?

• Anonyymi

Miesten sukupuolinen kanssakäyminen naisten kanssa on aina lähtökohtaisesti raiskaus, ellei mies pysty todistamaan viattomuuttaan luotettavien edistyksellisten naistodistajien avulla.

• Anonyymi

Hitto ne olikin itse natseja miten kävikin näin.

• Anonyymi

Antifaa ja muita hörhöjä on viilattu kunnolla linssiin.

• Anonyymi

Minulla on tapana kiihottaa miestäni kiusoittelemalla, etten anna. Siinä saa vonkua vähän aikaa ja kierrokset vaan nousee. Onkohan tämäkin kohta kiellettyä niin kuin sananvapaus ja erilaiset mielipiteet? Sekä kurtturuusut ja bensan käyttö.

• Anonyymi

Mitäes persut sanotte Hakkaraiselle tästä?

• Anonyymi

Uuden hallituksen trollit vauhdissa.

Uusi hallitus, RAISKAA HEIKOIMMASSA ASEMASSA OLEVILLE, TEKEMÄNSÄ VAALILUPAUKSET, 1000€/KK MINIMIELÄKKEISTÄ.

SEN LUPAUKSEN JOS PETTÄVÄT, EMME TULE KOSKAAN ÄÄNESTÄMÄÄN.

VANHUKSISTA, VAMMAISISTA JA PITKÄAIKAISSAIRAISTA, aikovat tehdä veroparatiisisoten panttivankeja, kela-sossu-hoitaja-virkamies-hoivapalvelu-veroparatiisiARMEIJOILLE.

Se on vastoin Suomen perustuslakia, sairaus- ja kansaneläkeläisten IHMIS-KANSALAIS-POTILAIDEN-ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUKSIA.

Aino-Kaisa Pekosen veroparatiisisote-osakkeiden takiako, me äänestimme ?

Nyt Vasemmisto, ne eläkelupaukset tiskiin, tai tulemme vaatimaan, teidän erottamistanne.

• Anonyymi

Vasemmistohallitus on nöyrtynyt RKP:n ja vaalihäviäjä Keskustan kynnyskysymysten toteuttamiseen.
      RKP sai jopa ylimääräisen ministerisalkun kaiken muun lisäksi.

• Ei Ruotsissa eikä UK:ssa ole ollut ongelmia! Siellä on nussittu vanhaan malliin. No problems!

Älkää persut valittako. Menkää suihkuun, haisette!

• Anonyymi

Pitää pyytää muijalta aina kirjallinen lupa, jos meinaa sitä nussia. Parempi varmaan vetää käteen tai käydä huorissa, ihan varmuuden vuoksi. Vaihtelu virkistää sanotaan.

• Anonyymi

Mahtaa persiuja nyt vatuttaa, kun eivät itse saaneet mitään aikaan viime hallituksessa ja tämä hallitus hoitaa hommat kerralla kuntoon.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6184
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3063
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2223
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1808
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50