Päivän evankeliumitekstistä:
"...ja tulee sekin aika, jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä, luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle. Näin he tekevät, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua. "
http://notes.evl.fi/Evkirja.nsf/ppFI?OpenPage&id=0056#Ivsk3
كُلُّ مَنْ يَقْتُلُكُمْ أَنَّهُ يُقَدِّمُ خِدْمَةً لِلهِ.
On varmaan hyvä tietää, että tuossa puhutaan Allahin palvonnasta, kuten arabiankielinen teksti kertookin.
Jos vertaa kristittyjen vainoja ateistisissa maissa, niin niissä ei täyttänyt tämä Raamatun ennustus, koska tekijät eivät palvoneet Allahia.
Miten reagoit tähän ilmoitukseen? Pyritkö väittämään vastaan, vähättelemään, vai ymmärrätkö, mitä aikaa elämme nyt?
Sekin aika on tullut!
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Epäjumala on epäjumala vaikka hänen palvojansa väittäisivät häntä ainoaksi oikeaksi jumalaksi kyykkäämällä tai polvistumalla rukoukseen kaikkina päivän hetkinä.
Jos oikea jumala olisi olemassa, ei hänen tarvitsisi käyttää maan matosia tahtonsa ilmaisemiseen, joten jokaikinen jumalan tahdosta valehteleva maan matonen on epäjumalaa palvova iljetys.- Anonyymi
Näyttää siltä, että Trinityläiset ovat ne, jotka tulevat tappamaan niitä, jotka eivät hyväksy kolminaisuusoppia, vaan pysyvät uskollisina Jeesuksen opetukselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984