Yksi helluntailainen EU-parlamenttiin

Ennakolta oletin, että jos joku helluntailainen pääsee EU-parlamenttiin, olisi se Sari Essayah.
Toisin kuitenkin kävi, helluntailaisten keskittäessä äänensä Teuvo Hakkaraiselle.
En ymmärrä, miksi helluntailaiset äänestävät Kremlin edustajaa

Hakkarainen on koko aikuisikänsä kohuissa ryvettynyt ja osa niistä vielä tuoreita.
Mitä hyvää kielitaidoton muutoinkaan EU:ssa saisi aikaan.
Ylen ohjelmassa vieraana ollessaan hänestä sai käsityksen, ettei hän edes tiedä mikä on EU-parlamentti ja komissaarit?

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten voisi tietää, ketä helluntailaiset äänestivät ? Sari on kyllä niin osaava ja ansioitunut sekä esiintyy niin fiksusti, ei mollaa vastustajia, ei piikittele tenteissä, että hän jos joku olisi ansainnut tulla valituksi.

• Anonyymi

Sunnuntai vai sapatti kumpiko käy Sarille pyhäksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunnuntai vai sapatti kumpiko käy Sarille pyhäksi ?

Sunnuntaille kallistuu tietoa on.

• Anonyymi

Sari Essayah ei edes ollut vakavissaan ehdolla. Hän ei luvannut lähteä Brysseliin, vaikka olisi tullut valituksi. Laski sen varaan, että KD päätyisi hallitukseen.

Todennäköisesti myös viihtyy KD:n puheenjohtajana, eikä kaipaa Brysselin edestakaisin matkustelua. Parlamenttihan istuu vuoroin Bryselissä ja vuoroin Strasbourgissa. Ja sen lisäksi pitää vielä reissata jatkuvasti Helsingin ja Brysselin väliä.

• Hakkarainen parhain hulluntalainen...

• Minunkin mielestä hän on parhaimpia helluntailaisia.
        Joskus tehnyt oikeita töitäkin.

• Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

Minunkin mielestä hän on parhaimpia helluntailaisia.
        Joskus tehnyt oikeita töitäkin.

Ei kylläpeku on parempi ainakin omasta mielestään.

ainahan hän pekuttaa itseään kuten nytkin.

• Anonyymi

Hakkarainen on aikoja sitten erotettu helluntaiseurakunnasta. Niin on erotettu se Tynkkynenkin.

• Helluntailaisen opin mukaan heidän Jeesuksen ruumiistaan ei ketään voi toiset ihmiset erottaa.

Wikipediassa lukeekin:
        "Uskonnolliselta vakaumukseltaan Hakkarainen on helluntailainen, tosin hänet on erotettu helluntaiseurakunnasta käytöksensä ja julkisuuskuvansa vuoksi."

Omasta helluntailaisuudestaan ei voi ketään erottaa.

Tämän palstan aktiivisin (jo edesmennyt) helluntailainen kirjoittaja Mohikaani27 oli myös erotettu helluntaiseurakunnastaan.

• Anonyymi

Hakkarainen erosi itse, ei erotettu.

• Anonyymi

AINAKIN MEILLÄ PÄIN jos pyytää kirjallisesti eroa helluntaiseurakunnasta merkitään erotetuksi. Yhdistyslakia siis rikotaan.

• Anonyymi

Olisi hyvä tiedostaa että jkaiselle tulee aikanaan se viimeinen päivä tässä elämässä.

sitten tulee tekojen arviointi ja tuomio.

kannattaisko sitä miettiä hiukan jo vaikka nyt näinä aikoina minkälaisen elämäntyön mostan lopputilin tiskille.

minä ainakin mietin joka päivä sitä asiaa joka on varmasti tuleva jokaiselle.

• Anonyymi

Jotkut näyttävät olevan sitä mieltä' että elämän voi käyttää vaikkapa helluntaita mollaten ilman että siitä koituu mitään loppulaskuun!

Epäilen asian olevan toisin, eikä siihen vaikuta se että helluntaissakin on yksilöitä, joiden elämä ei tuota kunniaa ainkaan Jumalalle.

• "helluntaissakin on yksilöitä, joiden elämä ei tuota kunniaa ainkaan Jumalalle. "

Suomen helluntailaisten tekemät rikosmäärät ovat ihan varmasti suhteessa vähintään kymmenkestaisia muuhun väestöön verrattuna.

Helluntailaisilla on joiltain aloilta suurimmat rikokset, kuten pyramidihuijauksissa ja lahjonnassa.

Helluntailaisilla on jo paljon lähtökohtaisesti rikos-, päihde-ja huumetaustaisia, helluntailaisia värvätään suoraan vankiloista je heillä on mukana myös väestöryhmiä, joilla on erittäis suuri rikosalttius.

• Anonyymi

"Jotkut näyttävät olevan sitä mieltä' että elämän voi käyttää vaikkapa helluntaita mollaten ilman että siitä koituu mitään loppulaskuun!"

Jumpeli. Hellurei uhkailee Helvetillä 🔥🔥🔥 meitä, jotka emme tunnusta helluntaiuskontoa!

Minun "loppulaskussani" lukee: "Ainakin pyrki ehdottomaan totuuteen, huijareita ja valheprofeettoja kumartelematta."
        .

• Anonyymi

Mitä enemmän katselee uutisia ja lukee vaikka tästä palvelusta kommentteja sitä enemmän itsemurha ajatukset alkaa pyöriä mielessä. On todella väärin että, sellaiset nyt hallituksen todennäköisesti muodostavat ihmiset joita ei ole itse ollut valtaan äänestämässä suunnittelee sellaisia päätöksiä mitä suunnittelevat. Ei ole mitään mielenkiintoa olla mukana sellaisessa yhteiskunnassa jossa ajetaan tollaista kaavailtua kurjuutta kansalle. Tämä hallitus vain jatkaa edellisen linjalla ei ole mitään eroa edelliseen muuta kuin eri nimet jatkaa samaa työtä. Outoa ajattelua että, tehdään miten huonoja päätöksiä tahansa kaikki pitäisi kiltisti hyväksyä kuten Suomessa on tapana ollut. Jos useampi lopettaisi elämänsä sillä voisi viestittää yksilötasolla en halua olla osana yhteiskuntaa jossa tehdään sellaista politiikkaa kuin tässä maassa tehdään. Eikö tosiaan kukaan muu koe samanlaisia ajatuksia?

• Sinun murheesi ovat täysin mitättömiä.

Itse ja useimmat käsittelee yhdessä päivässä suuren määrän paljon isompia murheita ja ovat tottuneet siihen, eivätkä ajattele itsemurhia.

Nyt on Suomessa elinolosuhteet paljon paremmat kuin koskaan ennen ja pienemmällä osaamisella pääsee eteenpäin.
        Pitäisi vaan keksiä keino ettei helppo elämä tee lisää teitä uusavuttomia.

• Anonyymi

"Eikö tosiaan kukaan muu koe samanlaisia ajatuksia?"

Ei koe. Ja niiden, joita tavallinen elämä masentaa, pitäisi hakea apua. Masennuksen silmälasien läpi kaikki näyttää ylivoimaiselta, uhkaavalta ja turhalta.

Asiat ovat Suomessa tosiasiassa paremmin kuin koskaan minun elinaikanani. Se ei tarkoita, etteikö myös uudistuksia tarvita, että pysytään kelkassa mukana. Eihän yhteiskunta ole koskaan valmis. Aina on joku asia, johon pitäisi puuttua. Ruokahalu myös kasvaa syödessä. Vaatimustaso on nykyään aivan erilainen kuin esim. 60-70 luvuilla.

• Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

Sinun murheesi ovat täysin mitättömiä.

Itse ja useimmat käsittelee yhdessä päivässä suuren määrän paljon isompia murheita ja ovat tottuneet siihen, eivätkä ajattele itsemurhia.

Nyt on Suomessa elinolosuhteet paljon paremmat kuin koskaan ennen ja pienemmällä osaamisella pääsee eteenpäin.

Siinähän se on ei mitkään keskustelut tai lääkitykset poista huonoja päätöksiä.Ei se ole tavallista elämää, että hyväksyy kaikki heikennykset.

• Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

Sinun murheesi ovat täysin mitättömiä.

Tutki ystävä aitoja arvoja lue raamattua. Jeremiaa, Valitusvirret 5 luku, tutki Saulus Tarsolaisen tekstejä. Pe.Ku ei se free meissön valojen riittien miehet jotka mammonasta ovat myyneet isänmaan Suomi-Filandian. Sama mädätys vallannut helluntailaisuus palstan mikä on vallalla maailman menoa palstalla. Rinteen Sipilän saatanallisen isästä perkeleestä olevan agendan tukijoita.

• Anonyymi

Pe.ku leikkii selvänäkijää. Kyllä ne hellareiden äänet ovat menneet useammin Lauralle kuon Teuvolle.

• Minun ääneni meni Teuvolle.

• Anonyymi

Hakkaraisella ei ollut paljon virkaa eduskunnassa. Vielä vähemmän hänestä on hyötyä Eu-parlamentissa. Hänellä ei ole tarpeeksi kielitaitoa eikä kansainvälisessä käytäväpolitikoinnissa tarvittavaa sosiaalista lahjakkuutta.

EU-juridiikan kieli on vaativaa jopa akateemisille, jotka puhuvat työkielenä useampaa kieltä. Ja sitä pitää pystyä myös tuottamaan, ei vain lukemaan. Simultaanitulkkaus on vain istunnoissa, suurin osa työstä tehdään muualla ilman tulkkeja.
        Suomenkieliset käännökset papereista ehtivät vasta jälkijunassa.

• Anonyymi

Minä olen perSu, enkä siltikään ymmärrä Hakkaraista äänestäneitä. Huhtasaarta kannatin hengessäni ja arvasin hänen joka tapauksessa menevän läpi. Itse ääneni annoin Asylille, silkasta kannatuksesta, vaikka arvasin, ettei Junes vielä läpi mene. 4064 ääntä, ohi 7 puolueen ja kahden perSun on kuitenkin saavutus henkilöltä jota media boikotoi, paitsi negatiivisten asioiden kohdalta.

"Asyl tekee kaiken oikein." 🐩🌹
      Kuuntele ja katso netissä Monokulttuuri FM, keskiviikkoisin klo 19.

Mutta, niin symppis kuin Teukka kosteine (krapulaisine) silmineen muutoin onkin, miten ihmeessä hellureit lähettävät kielitaidottoman miehen EU:hun Suomea edustamaan?

Junes puhuu useita kieliä, hänen toinen kotikielensä on ranska, juuri passeli EU-ryhmiin!
      ~

• Anonyymi

Luulen, että kansa protestiksi päättäjille, heidän tekojen ja aivoitusten takia, äänestivät "hakkaraista", ettei sinne pääse joku muu puolueen meppi!
        Eli kyse tuosta äänivyörystä on protestia.

Ja jokainen, joka taas halusi äänestää sellaista, joka pohjaltaan on pätevä - ja teki valintaa, niin uskon, että he äänestivät taas jotain muuta tuonne EU- parlamenttiin.

ts. katselen asiaa tuoltapohjin. Siis kansa haluaa näpäyttää päättäjiä tarkoitushakuisesti, että se näpäytys saisi näkyvyyttä.
        Siihen uskoisin, että Hakkarainen oli oiva kohde, ja siinä näpäytys saa näkyvyyden.

• Anonyymi

Kyllä tämä hallituskausi alka aivan toisessa tunnelmassa kuin edellinen .Nämähän kuulosti ihan ihmisiltä. Todella on annettava kunnia A. Rinteelle, joka toipilaanakin on
      säilyttänyt kuuluisan neuvottelutaitonsa . Autuaita ovat rauhantekijät.

• Anonyymi

Eikös suurin osa odota että olisi heittänyt veivinsä. Niin oltaisiin voitua juhlia sitä kun joidenkin suuri johtaja mutta toisille kuten uskovaisille pelkkä diktaattori olisi poissa. En rukoile en edes huokaile sellaisten hallitusten puolesta jotka ovat saatanan käytössä kuten Rinteen kombinaatio on eikä edellinen ollut yhtenään sen parempi. Kannattaa muuten Arto Laurin youtube kanava.

• Anonyymi

Eipä Hakkarainen ymmärtänyt sitäkään,ettei Thaimaalaiset marjanpoimijat ole pakolaisia,vaan ovat täällä turisti tai työ viisumilla.

• Anonyymi

Kristityn tulee joka päivä rukoillsa esivallan puolesta.

• Mielestäni kirjoittajilla on asennevamma ja loukkaava tapa kirjoittaa toisista ihmisistä. Kun ja koska Hakkarainen on eronnut ko. kirkostaan, niin on typerää alkaa kirjoittajien päättömästi liittää hänet entiseen seurakuntaansa.
      Eli kirjoittajat väitteillään ottavat kirjoituksistaan pohjan pois, kun he valhetellen puhuvat palstalla. Eli te tavallaan menetätte kasvonne väitteillä.
      Oletteko tätä miettineet?

Aivan sama, kun sukulais- kirkkomies liittää minua aina luterilaisiin, koska kuulema olen lapsena kastettu.
      Hän tällöin liittää minua sinne, mihin en ole omastatahdostani liitetty.

Enkä edes helluntalaisuteen, tai muuhunkaan kirkkokuntaan kuulu, heidän jäsenrekisterikirjanpitojen suhteen.

Miettikääs jankkaajat, siis tyhjänpuhujat sitä, kun elettiin Jeesuksen aikaista elämää. Siellä on kirjoituksiin muistiinmerkitty tapahtuma, jossa moni opetuslapsi loukkaantui Jeesukseen ja läksivät POIS.
      Jeesus kysyi lähimmiltään, että haluatteko tekin mennä? Ymmärrättekö?
      Siis kun lähtee jostain pois, jopa Jeesuksen opetuslapseudesta - se on eroamista.
      Liitossahan, avioliitossakin on tahto - että tahtooko olla yhdessä. Se ei ole pakkoliittoa.
      Sama se on seurakuntiinkin nähden.

Ei kannata omaa ahdasta persoonallisuutta hehkuttaa, että eronnutta, tai onko erotettu - niin hän ikäänkuin olisi edelleen liittosuhteessa johonkin.

Toivon, että otatte vaarin keskustelussa tässä kohdin, että kirjoituksissa pysyisi joku arvo, arvo siihen, mistä puhutaan.
      Jos puhuu muuta, kuin mikä on totuus, niin silloinhan kirjoittaja on itse valhettelija ja väärän valheherran palveluksessa, eli perkeleen palvelija.

Olkoon puheenne "on, on, tahi ei, ei"!

Jos Hakkarainen on eronnut helluntaista - niin hän ei ole helluntalainen. Eli hän on erimielinen ja siihen Sana antaa kullekin lupansa.
      Tämä elämä on tavallaan vapaehtoinen seurakuntiinkin kuulumisen suhteen.
      Siinä joko ollaan tahi ei olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      12
      4719
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4231
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      232
      3480
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      105
      3045
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      34
      2586
    6. 24
      1931
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      6
      1759
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      88
      1634
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      222
      1603
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      66
      1520
    Aihe