Elikkäs... Otin eilen e-pillerin kello 20.00. Oksensin noin kello 23. Sitten yöllä noin kello yksi harrastin seksiä ja mies laukesi sisälleni... Onko suuri mahdollisuus tulla raskaaksi? Pilleri jonka saatoin oksentaa pois oli liuskan ensimmäinen pilleri, ja olen käyttänyt e-pillereitä yhteensä kuukauden ajan. Pillereiden merkki on Rubira.
E-pillerin oksentaminen
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lisäyksenä edelliseen, ennen eilistä en ollut harrastanut seksiä 3 viikkoon!
- Anonyymi
Koska oksensit niin voit olla raskaana.Tekemällä testin aikanaan niin asia selviää.
- Anonyymi
Jooh... ja tota kannattaisko mun tässä vaiheessa mennä ostamaan jälkiehkäisypilleri, kun jostain luin että viiden päivän sisällä voi ottaa. Tai haittaako mitään jos ottaa e-pillereiden kanssa? Ja jos se pilleri kuitenkin ehtikin imeytymään ennen kuin sen oksensin, niin sekoittaako jotenkin liikaa elimistöä jos sen jälkiehkäisyn ottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh... ja tota kannattaisko mun tässä vaiheessa mennä ostamaan jälkiehkäisypilleri, kun jostain luin että viiden päivän sisällä voi ottaa. Tai haittaako mitään jos ottaa e-pillereiden kanssa? Ja jos se pilleri kuitenkin ehtikin imeytymään ennen kuin sen oksensin, niin sekoittaako jotenkin liikaa elimistöä jos sen jälkiehkäisyn ottaa?
jos oot raskaana niin aina voi tehdä abortin jos jälkiehkäisypillerin otto mietityttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6103136Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu962611Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141332- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213