Onko kenelläkään kokemusta enkeleistä? Tai miten ne ovat teille näyttäytyneet? Olen alkanut pohtimaan elämääni ja uskon että enkelini ovat isovanhempani. Tavallaan kuulen ja nään heidät pääni sisällä antamassa neuvoja, tunnen hyvää oloa kun ns. nään heidät pääni sisällä ja hymyilevät lempeästi. Muistan joskus nuorena näin selvästi vilauksessa katon nurkassa valkoisen ison "pilven" joka katosi silmän räpäyksessä ja Isoäitini oli kuollut muutamia hetkiä ennen.
Miten uskotte uudesti syntymiseen? Uskotteko että elämä jatkuu uutena henkilönä tai eläimellä tms..? Vai vaivutaanko ikiuneen ja tiedottomuuteen. Itse uskon että elämä ei voi päättyä niin että yhtäkkiä olemme vain olematta. Muistan selkeästi kun 4 vuotiaana heräsin ja en muistanut enään oikeastaan mitään mitä edellisinä päivinä tai vuosina tapahtunut muistot sitä ennen vain katosivat.. taisin hetken jopa pohtia omaa niemäni joten siitä on tullut ajatus että näin käy varmasti kun kuolee ja syntyy uudelleen.. mutta muistaako pienenä lapsena edellisestä elämästä..
Enkeli, kuolema
8
80
Vastaukset
- Anonyymi
"AI mustasta enkelistä, joka vei päivänsankarin, jo käärme-humidorihin?"
Miltä lapsesta mahtaa siellä teidän ohjelmattomasta, ohjelmattomassa lasten hoidossa?
Nainen: Mä tuota luulin, että näitä saa kristilliskeskeisesti, esittää ja hoitaa.
Enkeli, vesipaasto-malli
on väärä väkivalta-teko uhka, pysty-suora joka on tosi, sairas, asentohuimaus
ja rotu-käsite, sukupuolinuolemattomuudesta sen psykopaattisin, tekoina.
Naisen sukupuolen halventamisesta, muna-sarja häpäisten kuvitelmasta
että käy työssä, eläinrääkkäyksestä näin rakentaen.
Pakkotyön ja surun-tuntemusten täyttymys
Mies. Anteeksi kauheasti, mä olen vahingossa käsittänyt näitä mun omaan etuun, tavoitteluksi, että se rotuna perustuisi, siten.
Rotuna esittämisestä, me ei tuota ymmärretty.
Te halusitte taas asua samanlaista ryhmää.
Asua oma sana.
Mies: M**Ä v***a kun mulla on vain tämä, oma sana rotu.
Ei se tuota rahaa.
Nainen: oo hiljaa!
Att translata språket är också inte pengar.
Hysteerikko-nainen :- No kun ei me oltukaan sitä!
"Jå pappa, där var du vara, i auto, tidigare springen. Det är inte betala systemet i banken."
Till för att bor är inte dom. Det är inte fågeln. Kvinnorna bor med hjälp transvertical ställan livsmodern det är inte för rasbarkhallusination, eller att de kan notiseras area, eller förevisar människan även eller hämtar hjälpen till att de kan använda människan, eller även hängat med människan.
Vastattu: Ja sehän on ihmis-viha.
Se on plasmaa kohtaan vihaa, esiintymisestä fysiologinen ja oikeutettu
ei esteettisesti steriili.
Mihin teillä oli turvakoti?
Nainen: Ei mihinkään tärkiään enään. - Anonyymi
Olen jo yli 12 tuntia ollut hereillä.
Mies asuinkumppani: Ei me saadakaan. - Anonyymi
Oliko teillä tällainen rotua tutkien oma sana sairaala?
Ei he ole mihinkään mennyt omasta sanastanne.
Sen sukupuolinuolemattomasta, ilmaisemisestanne. - Anonyymi
Että olisi taas sellainen seurailu ja rappuraiskaaja asento väärinpäin.
Kts. Päivämäärä ja aika
Jopa turvakodin tukema.
Että se olisi väärä tapa se hope-ry kokemattomuus.
Sen harjoittaminen, harjoittaminen yhdessä eristämiseen, esittämiseen perhe.
1.Det transveras jå så inte med parsa soldaren, sparris-soldar, eller moverande inte.
När är inte från beror människan, och humanen och kroppan. det uppe
Hej pappa, vilket jå det yrke var.?
Nå men hej pappa, var det var från frågan?
Inte beror första.
Hur säger i texten? - Anonyymi
Jeesus luuli olevansa jumalan poika, ei noissa mitään ihmeellistä ole.
Evoluutio luo kaikkea paskaa ja aika ajoin sieltä nousee joku. - Anonyymi
Eroa mistä tahansa uskonnosta
Lähettämällä lomake
https://maistraatti.fi/Documents/Lomakkeet/Kotikunta- ja väestötiedot/VRK 1.70 fien.pdf
tai
sähköisesti
https://maistraatti.fi/fi/Palvelut/kotikunta_ja_vaestotiedot/Uskonnolliseen-yhdyskuntaan-liittyminen-ja-eroaminen/ - Anonyymi
"Onko kenelläkään kokemusta enkeleistä?"
Ei ole.
" Tavallaan kuulen ja nään heidät pääni sisällä antamassa neuvoja"
Huolestuttavaa!
"Miten uskotte uudesti syntymiseen?"
Ei mitenkään.
"Itse uskon että elämä ei voi päättyä niin että yhtäkkiä olemme vain olematta."
Niin se kumminkin päättyy.- Anonyymi
On kokemusta, enkeleitä on olemassa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982