Ihmetyttää joidenkin vilkun tapa käyttää vilkkua

Anonyymi

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Totta tuo. Itse ainakin osaan vilkuttaa, liikenneympyräänkin tullessani aina vilkku vasemmalle.

• Anonyymi

Vilkun käyttö on aivan turhaa. Kyllä sen muut sitten huomaa minne olen kääntynyt, ei sen kertomiseen mitään vilkkuja tarvita. Vilkun käyttö vain hidastaa etenemistäni, olenhan uraohjus ja pikkasen parempi kuski muutenkin, autostani puhumattakaan.

- Mersun Mies -

• Anonyymi

Sarkasmi on taitolaji. Jotkut osaavat ja toiset eivät. Ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarkasmi on taitolaji. Jotkut osaavat ja toiset eivät. Ei jatkoon.

Ja kaikki eivät ymmärrä. Vai mitä?

• Anonyymi

"35 §
      Suuntamerkki

Ajoneuvon kuljettajan, joka aikoo lähteä liikkeelle tien reunasta, kääntyä risteyksessä tai tiellä taikka vaihtaa ajokaistaa tai muuten siirtää ajoneuvoa sivusuunnassa, on muiden varoittamiseksi annettava merkki suunnanosoittimella tai, jollei ajoneuvossa ole sellaista, muulla näkyvällä tavalla.

Merkki on annettava hyvissä ajoin ennen aiottua toimenpidettä, ja sen on oltava hyvin näkyvä ja ymmärrettävä. Merkinanto ei vapauta kuljettajaa velvollisuudesta varmistua siitä, ettei aiottu toimenpide aiheuta vaaraa tai tarpeetonta estettä."

Tuossa pykälässä on tarvittava informaatio. Jotkut vaan ovat niin tyhmiä tai asennevammaisia, etteivät noudata lakia.

• Odotan usein kolmion takana turhaan, kun luulen että väistettävä ajoneuvo
      ajaa suoraan, koska ei näytä vilkkua.
      Kas, se kääntyykin!
      No minulla ei ole kiire, koska olen työni tehnyt, mutta vilkun käyttämättä jättäminen hidastaa muuta liikennettä.

• Tiedän yhden risteyksen, jossa kaksi kaistaa menee suoraan ja lisäksi vasemmanpuoleiselta pääsee vasemmalle ja oikeanpuoleiselta oikealle. Mutta yleensä oikeaa kaistaa ei ajeta suoraan...

Siinä aina välillä kolisee, kun joku olettaa sen oikealla ajavan kääntyvän... Vilkkua ei toki näytä, mutta harva muutenkaan.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Tiedän yhden risteyksen, jossa kaksi kaistaa menee suoraan ja lisäksi vasemmanpuoleiselta pääsee vasemmalle ja oikeanpuoleiselta oikealle. Mutta yleensä oikeaa kaistaa ei ajeta suoraan...

Siinä aina välillä kolisee, kun joku olettaa sen oikealla ajavan kääntyvän... Vilkkua ei toki näytä, mutta harva muutenkaan.

Mutta jos oikeanpuoleiselta kääntyy oikealle, niin silloinhan menee myös suoraan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1636
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1288
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      186
      1043
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      1016
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      77
      995
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      945
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      58
      855
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      206
      834
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      803
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      112
      798
    Aihe