Suomenkristityt.foorumimme keskustelualusta

Anonyymi

Tervehdys
Onko kenelläkään tietoa kyseisestä foorumista?
Rekkasin sinne. Ylläpidolta pitäisi tulla vahvistussäpö mutta mitään ei kuulu.
Olen PS1441
Haluaisin osallistua syvällisiinkin keskusteluihin Pyhästä Raamatusta.
Olen ex-evlut. En hyväksy miehimyskulttuuria enkä naispappeutta.
Raamattu on Jumalan sanaa.
Olen lukenut Raamattua jo neljännesvuosisadan.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitkäniemi on oikea osoite sinun kaltaisille.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä tervetuloa osassa luki, että olet tervetullut, eli sinut on sinne, sillä tunnuksellasi rekisteröity.

      Sinne vain keskustelemaan. Onhan siellä jo sen verran että jostain voi aloitaa, tai laittaa uusia Raamatun UT mukaisia aloituksia tai siitä kysymyksiä.

      Terv. (Herätyys)

      • Anonyymi

        Kiitoksia. Niinpä tosiaan on ilmestynyt.


    • Sinne on pesiytynyt jotkut suoli24 sekopäisimmistä hihhuleista. Luultavasti karanneet jostain mielenterveyslaitoksesta.

      • Anonyymi

        Olet vain kateellinen, kun et itse ole onnistunut karkaamaan... :D


      • Anonyymi

        Niin, tästä pahan vallassa olevan, saatanaa tuomiokseen palvelevan Jumalattoman yhteiskunnan touhulasta. Siihen, kaikille hyväksi tavalliseen mukautuviksi / osallisuuteen...

        (Herättelevä)


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mikä ukkeli siellä mollaa uskossa olevia viisaita? Käy nukkumaan ja näe kauniita unia mr. Morden.

    • Anonyymi

      Niin että löyteneekö täältä Oikeasta, kaikille hyväksi Raammatun UT muksesta Kristillisyydestä edes oikeasti kiinnostuneita. Vaikka on paikka jossa on mahdollisuus asiallisesti ja rakentavasti keskustelemisiin / tutustumisiin muihin Raamatun UT mukaista Kristillisyyttä, Krist. yheyttä ja yhteistyötä Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi Hänen, apostolisia seurakuntiaan rakentamaan pääsyä, kaipaaviin.

      Tuolla. http://www.suomenkristityt.foorumimme.com se on alkamssa.

      Ettei PAHA pääsisi perimään. Niin kuin monien kohdilla joka päivä käy. Tiedotus välineethän niistä, PAHAN perimistä, vain joistakin, päivittäin, kautta maailman uutisoi!!

      • Anonyymi

        Kiitos väsymättömästä työstäsi Herätyys.
        Pitkäjänteinen työsi on ilo myöskin minun sydämmelleni.
        Palkan maksaa kuitenkin Herramme Jeesus Kristus.
        Olen itsekin perin huolestunut, että on kahden käden sormissa laskettavissa todelliset uskovaiset näilläkin palstoilla.
        Ehkä monet lukevat mutta eivät halua kirjoittaa, koska "älä heitä helmiä sioille" etteivät pilkkaajat vallan riehaannu pilkassaan?
        Toivon ja rukoilen, että uskovia olisi paljon enemmän.




        Erittäin mukava nähdä, että meillä on sama kaiku askelissa.
        Ei turhaan mainita Raamatussa 33/38 paikassa Luuk 18:8:
        "Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?""

        Kiitos Veljeni. Pysy uskossa lujana. Saatana hyökkää joka suunnasta tietäen aikansa olevan lyhyt. Me näemme Taivaassa.

        Jeesus Kristus suojelkoon sinua ja vahvistakoon uskoasi. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos väsymättömästä työstäsi Herätyys.
        Pitkäjänteinen työsi on ilo myöskin minun sydämmelleni.
        Palkan maksaa kuitenkin Herramme Jeesus Kristus.
        Olen itsekin perin huolestunut, että on kahden käden sormissa laskettavissa todelliset uskovaiset näilläkin palstoilla.
        Ehkä monet lukevat mutta eivät halua kirjoittaa, koska "älä heitä helmiä sioille" etteivät pilkkaajat vallan riehaannu pilkassaan?
        Toivon ja rukoilen, että uskovia olisi paljon enemmän.




        Erittäin mukava nähdä, että meillä on sama kaiku askelissa.
        Ei turhaan mainita Raamatussa 33/38 paikassa Luuk 18:8:
        "Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?""

        Kiitos Veljeni. Pysy uskossa lujana. Saatana hyökkää joka suunnasta tietäen aikansa olevan lyhyt. Me näemme Taivaassa.

        Jeesus Kristus suojelkoon sinua ja vahvistakoon uskoasi. Amen.

        Kiitos kiitos. Kristus Jeesus olkoon Herramme. ("Hedelmistäänhän puun tunnistaa")

        Joita hedelmiä sanatkin on, on joko kaikilta osin Raamatun UT mukaisia ja siihen perustuvia / puolesta puhuvia, tai sen vastaisia. Tai mitään hedelmää tuottamattomia, jonkalaisen hedelmäpuun Herra Jeesus kirosi / tuomitsi kuihtumaan.

        kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen suuntaa, ja sillä eteenpäin, kohti täydellisyyttä vievää jo alkuun tienviitoitusta löytyy tuolta...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com josta on hyvä jatkaa.

        (Herätyys)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe