Tämä on 67 kerta tänä vuonna, kun tämä rollalla vetelevä jäi kiinni. Puhallutus tuotti 2 promillen tuloksen, rolla oli viritetty ja kuskin verestä löytyi myös kannadista ja penzolääkettä.
89 vuotias rollaattorijuoppo
7
52
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi näitä ei viedä paalaamoon, attendo tahi esperi autttaa kyllä.
- Anonyymi
Attendo ❤
- Anonyymi
Olet tainnut liikaa katsella lapsilta kiellettyjä elokuvia, muista että se on luvatonta ja voi aiheuttaa viimeisenkin järjen hitusen menetyksen.
- Anonyymi
Jos tuo olisikin totta niin pitäis tarjota pulla kahvit rollaattori kuskille kun on vielä niin voimissaan, olisi näköjään sitä ikä luokkaa että on vapaa ehtoisena ollut jo rintamalla alaikäisenä Suomea puolustamassa, ne oli vähän eri tyyppejä kuin sinä pulla mössö lökähousu vetelys joka höyryissäsi kirjoittelet jonni joutavaa pastaa.
Oliko myös ylinopeutta, jos oli niin sitten kyllä häkki heilahtaa.
- Anonyymi
Rajua menoa!
- Anonyymi
Kannadis palaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735