Kiitos Maarit Iharvaara

Anonyymi

Kiitos rohkeudestasi, tiedän mitä laitoksissa tapahtuu, kun omin silmin nähnyt. Väärä asenne hoitajilla sekä johdolla! Kaikki voima on keskitetty omaan puolustukseen, kun valituksia tulee.
Kun valittaa, koko armeija hyökkää omaisten päälle, pomot yhdessä hoitajien kanssa.
Se on likaista peliä, koska koko totuuden julki tuleminen nostattaisi ennen näkemttömän kohun.

5

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heikosti menee Suomessa,koska vain yksi hoitaja uskaltaa noudattaa lakia ilmoitusvelvollisuudesta!

    • Anonyymi

      Jos valittaa hoidosta, niin siitä vasta ongelmat alkavat. Järjestelmä iskee valtavalla voimalla takaisin, sosiaaliviraston tantat, laitoksen esimiehet ja valjastetaan työsuojelu osoittamaan, että omainen on syyllinen itse.
      Mikään taho Suomessa ei auta kaltoinkohdeltua vanhusta eikä omaisia, jotka etsivät apua tilanteeseen kissojen ja koirien kanssa. Sukulaiset eivät usko, papit eivät välitä, järjestöjä ei voisi vähempää kiinnostaa. Kaikki kokeiltu aikoinaan ja yksin jääty omaisen kanssa.

      • Anonyymi

        Helsingin kaupunki kiistää ongelmat. "Mitään törkeätä kaltoinkohtelua emme voineet osoittaa" sanoo palvelualueen johtaja. Miten törkeää kohtelun olisi pitänyt olla jotta vanhusten huono kohtelu olisi ollut heidän mielestään asiatonta. Maarit teki suurella sydämellä töitä monta vuotta ja nosti rohkeasti esiin huonot kohtelut. Omituista on, että hän sai "potkut"siitä syystä, että hän on ottanut henkilökunnalle kuuluvia työtehtäviä itselleen ja hänellä oli esimerkiksi omat avaimet. Todella epämääräisiä perusteluja. Olisikohan niin ,että tämä Maarit ottanut tehtäviä jotka hoitajat olisivat jättäneet tekemättä ja eikö osaston avaimet ole hänelle luovuttanut käyttöön osastosta vastaava hoitaja. ?Ottiko Vuoden kiveläläinen avaimet itselleen ilman lupaa? Olen itse nähnyt Kivelässä näitä esimerkkejä joista Maarit kertoo ja ovat mielestäni luokiteltavissa törkeiksi ilman mitään kaupungin ja aluehallintoviraston määritelmiä. Tiedän eläkeläisen joka myös tekee tai on tehnyt viime vuosina Kivelässä suurella sydämellä työtä työsuhteessa . Hänkin on saanut kuulla tekevänsä työnsä "väärin"koska haluaa vanhusten hoidon olevan laadukasta.


    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus attendon kanssa-yksin jäät,kukaan ei välitä.

    • Anonyymi

      Murhakartanotoiminta siis jatkuu....jälleen yksi vahva syy olla tekemättä koskaan lapsia suomeen etteivät joudu kokemaan samaa helvettiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe