Maken terveiset Ranskasta :)

Eli joo sitä ollaan Ranskan Le Mansissa nauttimassa punaviiniä ja juustoja sekä valmistautumassa legendaariseen kisaan, joka ajetaan 15-16. kesäkuuta. Meidän tiimissä ajaa minä, Bicky Jr. sekä itse Bicky Royal mies joka muuten on poikansa OIKEA faija.

Luotamme jälleen Chevroletin kalustoon ja haluaisin tässä vaiheessa sanoa erityiskiitoksen pääsponsorillemme P234 Genuine Volvo Parts:lle, joka osaltaan mahdollistaa osallistumisen kisaan.

Alla muutama Mulsannen suoralla otettu promo-kuva autostamme:
https://aijaa.com/DPxped
https://aijaa.com/CV8g8k
https://aijaa.com/Od3RTH

Varmaan lähiaikoina tulee myös videoita Youtubeen, mutta nyt en valitettavasti pystynyt niitä lisäämään, sillä Youtube-sovellus piti päivittää ja puhelimeni tallennustila oli vähissä.

Tänä vuonna on hyvä flow päällä, kun talvella voitin Daytona 500 -Nascar-kilpailun ja toukokuussa Indianapolis 500 -kisan. Toivotaan että hyvä vire jatkuu 😊

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovin on peris alkaneet kiertää samaa rataa juttusi. Etkö keksi mitään uutta?

    • Anonyymi

      Eikä oo kehittyneet periksen fotoshoppaus taidotkaan. Tietokone animaatioiden uskottava käsittely vaatis ammattilaisen taidot.

    • Anonyymi

      Hyvä flow joo, varmaan kahdeksas vuosi menossa bicky-make spämmin parissa;)

    • Mitenkä ihmeessä mut jälleen vedettiin mukaan tähän keskusteluun ja vielä puhutaan kaiken maailman photoshoppaamisesta ja spämmäämisestä 🙄

      Enhän mä kuitenkaan liity aiheeseen muuten kuin että teen sponsoriyhteistyötä Maken tiimin kanssa :)

      • Anonyymi

        Ehkä siksi että vain ne enää jaksavat näihin spämmeihisi jotain vastata, jotka ihmettelevät miten lapsellinen voi aikamies olla, olkoonkin että asuu äitinsä kanssa edelleen :)

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi että vain ne enää jaksavat näihin spämmeihisi jotain vastata, jotka ihmettelevät miten lapsellinen voi aikamies olla, olkoonkin että asuu äitinsä kanssa edelleen :)

        xL

        Perikselle tulee vielä kivat kolmekymppiset äidin ja kymmenen mielikuvitusystävän kanssa:)


    • Anonyymi

      Oivoi sentään. Ny olis aika jo mennä nukkumaan.

    • Juu. Mä kuulin ranskansuomalaisilta, et heillä on vähän vitsinä lyhenne WTF on Welcome To France.

      Siellä on kummallisia käytäntöjä.

    • Koitetaan pitää keskustelun taso asiallisena jooko 🙂

      On se kumma että mut vedetään aina mukaan jos esim. Make kirjoittaa jotain.

      Ihan vain ajatuksen tasolla pohdin että jos vaikkapa Toni Vilander olisi laatinut aloituksen että osallistuu Le Mans kilpailuun, niin varmaan siinäkin viestiketjussa oltaisiin kyseenalaistettu hänen identiteettinsä ja jauhettu että peris sitä peris tätä. 🙄

      • En mä ole pitkään aikaan jaksanut trollata palstalla. Joskus jotain suomityttö24v -hahmon jyystärikarju-fantasioita olen suoltanut tänne, mutta siihen se onkin jäänyt.

        Eikä DarkFear liity aiheeseen senkään vertaa kuin minä, mutta mahdollisesti osallistuu keskusteluun kaikinpuolin asiallisesti ja tasokkaasti.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En mä ole pitkään aikaan jaksanut trollata palstalla. Joskus jotain suomityttö24v -hahmon jyystärikarju-fantasioita olen suoltanut tänne, mutta siihen se onkin jäänyt.

        Eikä DarkFear liity aiheeseen senkään vertaa kuin minä, mutta mahdollisesti osallistuu keskusteluun kaikinpuolin asiallisesti ja tasokkaasti.

        Pistä make, bicky ja muut kulahtaneet hahmosi samaan roskikseen suomitytön kanssa :-)


      • peris234 kirjoitti:

        En mä ole pitkään aikaan jaksanut trollata palstalla. Joskus jotain suomityttö24v -hahmon jyystärikarju-fantasioita olen suoltanut tänne, mutta siihen se onkin jäänyt.

        Eikä DarkFear liity aiheeseen senkään vertaa kuin minä, mutta mahdollisesti osallistuu keskusteluun kaikinpuolin asiallisesti ja tasokkaasti.

        En olisi kyllä edes uskonut niitä Suomityttö24veen kirjoituksia mitenkään sun kirjoittamiksi, kun olivat niin hyvin aidon oloisia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kummasti ne aina vaan palstalaiset sut vetävät tähän mukaan, jos täällä vaikka nyt Porarin Make sattuu jotain kirjoittamaan. Varmaan olisikin joo palstalaiset vetäneet sut heti mukaan aiheeseen, jos vaikka Toni Vilander tai Mika Häkkinen olisi täällä kertonut johonkin kisaan osallistuvansa.


      • peris234 kirjoitti:

        En mä ole pitkään aikaan jaksanut trollata palstalla. Joskus jotain suomityttö24v -hahmon jyystärikarju-fantasioita olen suoltanut tänne, mutta siihen se onkin jäänyt.

        Eikä DarkFear liity aiheeseen senkään vertaa kuin minä, mutta mahdollisesti osallistuu keskusteluun kaikinpuolin asiallisesti ja tasokkaasti.

        Olikin tällä kertaa näköjään eri tallin nimi Maken tiimillä, kun odotin sen olevan ehkä joku Penetrators tai Team Penis-niminen:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Logo oli myös hieman uudistunut, kun ei ollutkaan sitä perinteistä tutuksi tullutta tribal-tatuoitua penistä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Nyt sitä olikin salamakaluinen penetraattorien talli:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Eipä mulla ole ollut koskaan syytä kettuilla DarkFearille yhtään mitään sillä käsittääkseni hän muistuttaa kovasti jalkapalloilija Andrea Pirloa ja hieman myös Fernando Alonsoa.


      • peris234 kirjoitti:

        Eipä mulla ole ollut koskaan syytä kettuilla DarkFearille yhtään mitään sillä käsittääkseni hän muistuttaa kovasti jalkapalloilija Andrea Pirloa ja hieman myös Fernando Alonsoa.

        No niinpä just. Enemmänkin just ne elämästä syrjäytyneet työttömät ätmit ovat täällä just niitä, jotka ovat aina meille täällä vittuilemassa. Olenhan mä paljon Andera Pirlon ja myös Fernando Alonson näköinen.

        Kuulin että Turku ollut tänään Suomen lämpimin kaupunki, kun peräti 30 siellä mitattu. Onkohan Bicky Royal-mies ottanut siellä aurinkoa penikselle:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Vai olikos se Bickyn ryhmä just tänään siellä LeMansissa, mutta eiköhän sielläkin ihan lämmintä ole:)


      • Anonyymi

        Voin vahvistaa samannäköisyyden.

        T. Markku Näätä


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No niinpä just. Enemmänkin just ne elämästä syrjäytyneet työttömät ätmit ovat täällä just niitä, jotka ovat aina meille täällä vittuilemassa. Olenhan mä paljon Andera Pirlon ja myös Fernando Alonson näköinen.

        Kuulin että Turku ollut tänään Suomen lämpimin kaupunki, kun peräti 30 siellä mitattu. Onkohan Bicky Royal-mies ottanut siellä aurinkoa penikselle:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Vai olikos se Bickyn ryhmä just tänään siellä LeMansissa, mutta eiköhän sielläkin ihan lämmintä ole:)

        Darkkiksella on penikset vaan aina mielessä. Jopa satuolennon penis :)

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Darkkiksella on penikset vaan aina mielessä. Jopa satuolennon penis :)

        xL

        Oletpas sinä nyt tuhmalla päällä, soo soo. Ei tuollainen ole soveliasta käytöstä pienelle tytölle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On se kova tyyppi :-)


    • Etkö ole jo liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?

      • Anonyymi

        Onko tämä joku sovittu juttu että sinä tulet paikalle joka kerta kysymään saman kysymyksen?


    • Anonyymi

      Indyn voitti Simon Pagenaud ja Daytonan Denny Hamlin tänä vuonna.

      • Mistäköhän NATO-myönteisestä, valeuutisia suoltavasta roskamediasta olet moista lukenut? Marco Porari voitti Daytonan Toyota Camrylla jonka laatuun voi luottaa, ja Indyn Penis-Chevyllä sponsored by P234 Genuine Volvo parts.


    • Anonyymi

      Olipa taas autovaraosakauppiaan tarinatuokio.

      • Anonyymi

        Paattisen romurilla on aikaa.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin jatka Make samaan malliin 🤘Vähäverisistä tosikoista ei tarvitse piitata tuon taivaallista, antaa heidän länkytyksensä valua kuin veden hanhen selästä 😁

    • Anonyymi

      Hyvä että täällä on tällaisia tasokkaitakin ketjuja, kun palstan taso on muuten romahtanut. :)

      • Anonyymi

        Ihan feikkiprofiilien eliittiä :)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2339
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      1329
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      301
      861
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      72
      765
    Aihe