Flashmob - paita pois!

Tällainen osui silmiini, ja miehenä olen syvästi hämmentynyt.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006135407.html

Kuka kumma on kieltänyt naisia ottamasta paidan pois? Mielestäni ainakin on ihan ok, jos naiset haluavat olla julkisilla paikoilla ilman paitaa ja rintsikoita, mutta olen huolissani että mielipiteeni tuomitaan irtailuksi (koska olen mies). Mutta toisenlainen mielipide taas tuomitaan naisten oikeuksien rajoittamiseksi, joten olen syvän hämmentynyt. Mitä mieltä tästä pitäisi olla, auttakaa?

Minkä aallon feminismiä tämä paidan riisuminen edustaa? Toiseen aaltoon asti olen suht kärryillä, kolmannen aallon kohdalla tipahdan vähän kyydistä joten oletan että tämä on neljättä aaltoa, koska tämä tuntuu täysin "ufo-jutulta".

Täytyy nyt kirjoittaa tänne, yritin hesariin kirjoittaa mutta ei taaskaan mennyt läpi sensuurista.

6

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se mennyt kummallisesti. Tissejä on kiva vilkuillla, mutta nykyään voidaan tulkita ahdisteluksi. Toisaalta naiset haluaa, että ovat houkuttelevan näköisiä, mutta valikoimat tarkkaan, kuka saa katsoa, kenen katse tulkitaan ahdisteluksi, kenen ihaiiluksi. En ymmärrä oikein missä mennään. Vlkuilen aurinkolasien kautta, koska joka tapauksessa katseeni vaistomaisesti viivähtää tisseissä. En halua kuitenkaan linnaan.

• Anonyymi

Hyvin se tuntuu sopivan nykyiseenkin aaltoon, jossa feministit jostain kumman syystä käyttävät "pilluminati"-paitoja sekä pillulätsiä, maalaavat vartalonsa kuukautisverellään ja paistavat myös siitä kuukautisverestään lettuja ja syövät niitä.

Postmodernismia feminismiä par excellence.

• Anonyymi

Oli kyllä niin rumia persjalkaisia, berliininmakkaran näköisiä etten olisi halunnut lähemmin vilkaistakaan.

• Anonyymi

Eipä tuo mitään paha saanut aikaiseksi kuin korkeintaan omalle aatteelle. En itse halua lähteä haukkumaan kuitenkaan kenenkään ulkonäköä, monasti feministeillä on selkeästi issueita nimenomaan tämän asian kanssa, mikä on pelkästään surullista. Naiseus on surullisen sidottu kauneuteen ja jos siinä epäonnistuu, on usein mielenterveys kovilla. Surullista, niin kovin julma sekä surullinen on luonto ja tämä maailmamme.

• Anonyymi

Luin mediasta aiheesta otsikon, jossa sanottiin naisten paljastaneen rintansa RANNALLA!? Nyt en ymmärrä.

Eikö Suomessa muka uimarannalla saa naiset olla yläosattomissa? Vai tarkoitettiinko jotain muuta "rantaa" kuin uimarantaa?

• Anonyymi

Ovat vihdoinkin tajunneet mitä heillä on maailmalle tarjota :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      27
      4146
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4017
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      58
      3614
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      22
      3463
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3437
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3301
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2866
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2785
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      20
      2544
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2274
    Aihe