Flashmob - paita pois!

Tällainen osui silmiini, ja miehenä olen syvästi hämmentynyt.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006135407.html

Kuka kumma on kieltänyt naisia ottamasta paidan pois? Mielestäni ainakin on ihan ok, jos naiset haluavat olla julkisilla paikoilla ilman paitaa ja rintsikoita, mutta olen huolissani että mielipiteeni tuomitaan irtailuksi (koska olen mies). Mutta toisenlainen mielipide taas tuomitaan naisten oikeuksien rajoittamiseksi, joten olen syvän hämmentynyt. Mitä mieltä tästä pitäisi olla, auttakaa?

Minkä aallon feminismiä tämä paidan riisuminen edustaa? Toiseen aaltoon asti olen suht kärryillä, kolmannen aallon kohdalla tipahdan vähän kyydistä joten oletan että tämä on neljättä aaltoa, koska tämä tuntuu täysin "ufo-jutulta".

Täytyy nyt kirjoittaa tänne, yritin hesariin kirjoittaa mutta ei taaskaan mennyt läpi sensuurista.

6

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se mennyt kummallisesti. Tissejä on kiva vilkuillla, mutta nykyään voidaan tulkita ahdisteluksi. Toisaalta naiset haluaa, että ovat houkuttelevan näköisiä, mutta valikoimat tarkkaan, kuka saa katsoa, kenen katse tulkitaan ahdisteluksi, kenen ihaiiluksi. En ymmärrä oikein missä mennään. Vlkuilen aurinkolasien kautta, koska joka tapauksessa katseeni vaistomaisesti viivähtää tisseissä. En halua kuitenkaan linnaan.

• Anonyymi

Hyvin se tuntuu sopivan nykyiseenkin aaltoon, jossa feministit jostain kumman syystä käyttävät "pilluminati"-paitoja sekä pillulätsiä, maalaavat vartalonsa kuukautisverellään ja paistavat myös siitä kuukautisverestään lettuja ja syövät niitä.

Postmodernismia feminismiä par excellence.

• Anonyymi

Oli kyllä niin rumia persjalkaisia, berliininmakkaran näköisiä etten olisi halunnut lähemmin vilkaistakaan.

• Anonyymi

Eipä tuo mitään paha saanut aikaiseksi kuin korkeintaan omalle aatteelle. En itse halua lähteä haukkumaan kuitenkaan kenenkään ulkonäköä, monasti feministeillä on selkeästi issueita nimenomaan tämän asian kanssa, mikä on pelkästään surullista. Naiseus on surullisen sidottu kauneuteen ja jos siinä epäonnistuu, on usein mielenterveys kovilla. Surullista, niin kovin julma sekä surullinen on luonto ja tämä maailmamme.

• Anonyymi

Luin mediasta aiheesta otsikon, jossa sanottiin naisten paljastaneen rintansa RANNALLA!? Nyt en ymmärrä.

Eikö Suomessa muka uimarannalla saa naiset olla yläosattomissa? Vai tarkoitettiinko jotain muuta "rantaa" kuin uimarantaa?

• Anonyymi

Ovat vihdoinkin tajunneet mitä heillä on maailmalle tarjota :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5710
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5465
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5067
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      31
      3021
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2521
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2498
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2190
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1920
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1661
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1622
    Aihe