Loputon voimatason nousu?

Anonyymi

Aina joskus törmään em. väitteeseen. Jokunen päivä sitten jopa SM tason bikinifittness tyttö heitti väitteen, että oikealla treenillä voimat kasvavat jopa 90-vuotisella.
Kyllä kai siihen liittyy joitakin reunaehtoja.
Minulla tehot vain laskevat.

8

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh! 130kg voimanostajana voisin olla tämän tytön kanssa vähän eri mieltä...

• Anonyymi

Tuskin tarkoitti urheilijan parantavan tuloksiaan koko ikänsä. Tuloksia voi ylläpitää. Rapistumista pystyy hidastamaan. Liikkumaton voi parantaa voimatasojaan minkä ikäisenä vain.

• Anonyymi

Olemme käyneet samalla salilla vuosikaudet ja kysäisin tytöltä josko hän hieman neuvoisi minua treenien suhteen koska olen itse urautunut ja voimataso, ja varsinkin teho laskee.

Lihasta katoaa hiljalleen ja läskiä tulee lisää mutta kokonaispaino laskee. Läski on kevyttä ja sen % kohoaa.

• Anonyymi

Naturaalina pystyy kovia tuloksia tekemään vielä yli kuuskymppisenäkin mutta roinaajilla tulee yleensä se roinamaksimi vastaan 35-40 vuotiaana. Suomenkin bodyskenessä monta esimerkkiä tuosta roinamaksimista.

• Anonyymi

Ei ihan noinkaan riippuu treeneistä ja dopingkuureista.
        Minä lopetin dopingin 5 vuotta sitten ja vieläkin nousee painot ja lihas tottelee.

• Anonyymi

Minäkin ole ottanut elämäni aikana useita doupinginkuureja.
        Olo on mahtava ja voimatasot kovat ikään nähden, aina ollutkin.
        Ihailua tulee paljon juuri vähä rasvaisen, lihaksikkaan ja suonikkaan kropan takia.
        Aina kun on kuuri päällä niin sama sukupuoli alkaa kiinnostaa, näin käy aina kaikille roinaajille.
        Minua aina oikein alkaa kutkuttamaan ja takalistoa tykyttämään kun kuuri alkaa, koska tiedän kuinka irstasta menoa alkaa salilla olemaan. Nostelu on kuin esileikki, se tehdään äkkiä alta pois että päästää sitten itse asiaan. Monta tuntia kestävä jatkuva kiimainen jyystö, täyteläisenä ja loppuun kairattuna voi sitten raahustaa kotiin "palautusjuomaa" valuvana. Ai että.
        Vm43

• Anonyymi

Nii jos treenaa tosta 20vuotiaasta 10-15v kovaa nii eiköhän ne maksimit löydy ennen 40v synttäreitä
      Ei se kroppakaan kestä rääkkiä loputtomiin vaa paikat kuluu ja ku maksimeilla mennään vuosikaudet ni loukkaantumis riski kasvaa ja alkaa tulla varovaisemmaksi
      Muutenhan meillä ois kaikissa lajeissa ikä ukot kärjessä jos kehitys ei ikinä lakkais :D

• Anonyymi

Jos haluaa kehittyä ja vielä pitkään niin kovaa treenaus ei ole se juttu vaan fiksusti treenaus.
        Itseasiassa kehitys vaatii kokonaisvaltaista panostusta. Se kuinka paljon millekin osa alueelle laittaa painoarvoa riippuu tietysti tavoitteesta ja muista elämän "aika rosvoista".
        Ns. kovaa treenaus ei saisi olla kuin max 30% laji treenistä.
        Tavoitteellinen treeni ei ole sama kuin kova treeni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      260
      5246
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4251
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4151
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3647
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3640
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3435
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      30
      2798
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2546
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2427
    Aihe