Loputon voimatason nousu?

Anonyymi

Aina joskus törmään em. väitteeseen. Jokunen päivä sitten jopa SM tason bikinifittness tyttö heitti väitteen, että oikealla treenillä voimat kasvavat jopa 90-vuotisella.
Kyllä kai siihen liittyy joitakin reunaehtoja.
Minulla tehot vain laskevat.

8

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh! 130kg voimanostajana voisin olla tämän tytön kanssa vähän eri mieltä...

    • Anonyymi

      Tuskin tarkoitti urheilijan parantavan tuloksiaan koko ikänsä. Tuloksia voi ylläpitää. Rapistumista pystyy hidastamaan. Liikkumaton voi parantaa voimatasojaan minkä ikäisenä vain.

      • Anonyymi

        Olemme käyneet samalla salilla vuosikaudet ja kysäisin tytöltä josko hän hieman neuvoisi minua treenien suhteen koska olen itse urautunut ja voimataso, ja varsinkin teho laskee.

        Lihasta katoaa hiljalleen ja läskiä tulee lisää mutta kokonaispaino laskee. Läski on kevyttä ja sen % kohoaa.


    • Anonyymi

      Naturaalina pystyy kovia tuloksia tekemään vielä yli kuuskymppisenäkin mutta roinaajilla tulee yleensä se roinamaksimi vastaan 35-40 vuotiaana. Suomenkin bodyskenessä monta esimerkkiä tuosta roinamaksimista.

      • Anonyymi

        Ei ihan noinkaan riippuu treeneistä ja dopingkuureista.
        Minä lopetin dopingin 5 vuotta sitten ja vieläkin nousee painot ja lihas tottelee.


      • Anonyymi

        Minäkin ole ottanut elämäni aikana useita doupinginkuureja.
        Olo on mahtava ja voimatasot kovat ikään nähden, aina ollutkin.
        Ihailua tulee paljon juuri vähä rasvaisen, lihaksikkaan ja suonikkaan kropan takia.
        Aina kun on kuuri päällä niin sama sukupuoli alkaa kiinnostaa, näin käy aina kaikille roinaajille.
        Minua aina oikein alkaa kutkuttamaan ja takalistoa tykyttämään kun kuuri alkaa, koska tiedän kuinka irstasta menoa alkaa salilla olemaan. Nostelu on kuin esileikki, se tehdään äkkiä alta pois että päästää sitten itse asiaan. Monta tuntia kestävä jatkuva kiimainen jyystö, täyteläisenä ja loppuun kairattuna voi sitten raahustaa kotiin "palautusjuomaa" valuvana. Ai että.
        Vm43


    • Anonyymi

      Nii jos treenaa tosta 20vuotiaasta 10-15v kovaa nii eiköhän ne maksimit löydy ennen 40v synttäreitä
      Ei se kroppakaan kestä rääkkiä loputtomiin vaa paikat kuluu ja ku maksimeilla mennään vuosikaudet ni loukkaantumis riski kasvaa ja alkaa tulla varovaisemmaksi
      Muutenhan meillä ois kaikissa lajeissa ikä ukot kärjessä jos kehitys ei ikinä lakkais :D

      • Anonyymi

        Jos haluaa kehittyä ja vielä pitkään niin kovaa treenaus ei ole se juttu vaan fiksusti treenaus.
        Itseasiassa kehitys vaatii kokonaisvaltaista panostusta. Se kuinka paljon millekin osa alueelle laittaa painoarvoa riippuu tietysti tavoitteesta ja muista elämän "aika rosvoista".
        Ns. kovaa treenaus ei saisi olla kuin max 30% laji treenistä.
        Tavoitteellinen treeni ei ole sama kuin kova treeni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe