Aina joskus törmään em. väitteeseen. Jokunen päivä sitten jopa SM tason bikinifittness tyttö heitti väitteen, että oikealla treenillä voimat kasvavat jopa 90-vuotisella.
Kyllä kai siihen liittyy joitakin reunaehtoja.
Minulla tehot vain laskevat.
Loputon voimatason nousu?
8
141
Vastaukset
- Anonyymi
Noh! 130kg voimanostajana voisin olla tämän tytön kanssa vähän eri mieltä...
- Anonyymi
Tuskin tarkoitti urheilijan parantavan tuloksiaan koko ikänsä. Tuloksia voi ylläpitää. Rapistumista pystyy hidastamaan. Liikkumaton voi parantaa voimatasojaan minkä ikäisenä vain.
- Anonyymi
Olemme käyneet samalla salilla vuosikaudet ja kysäisin tytöltä josko hän hieman neuvoisi minua treenien suhteen koska olen itse urautunut ja voimataso, ja varsinkin teho laskee.
Lihasta katoaa hiljalleen ja läskiä tulee lisää mutta kokonaispaino laskee. Läski on kevyttä ja sen % kohoaa.
- Anonyymi
Naturaalina pystyy kovia tuloksia tekemään vielä yli kuuskymppisenäkin mutta roinaajilla tulee yleensä se roinamaksimi vastaan 35-40 vuotiaana. Suomenkin bodyskenessä monta esimerkkiä tuosta roinamaksimista.
- Anonyymi
Ei ihan noinkaan riippuu treeneistä ja dopingkuureista.
Minä lopetin dopingin 5 vuotta sitten ja vieläkin nousee painot ja lihas tottelee. - Anonyymi
Minäkin ole ottanut elämäni aikana useita doupinginkuureja.
Olo on mahtava ja voimatasot kovat ikään nähden, aina ollutkin.
Ihailua tulee paljon juuri vähä rasvaisen, lihaksikkaan ja suonikkaan kropan takia.
Aina kun on kuuri päällä niin sama sukupuoli alkaa kiinnostaa, näin käy aina kaikille roinaajille.
Minua aina oikein alkaa kutkuttamaan ja takalistoa tykyttämään kun kuuri alkaa, koska tiedän kuinka irstasta menoa alkaa salilla olemaan. Nostelu on kuin esileikki, se tehdään äkkiä alta pois että päästää sitten itse asiaan. Monta tuntia kestävä jatkuva kiimainen jyystö, täyteläisenä ja loppuun kairattuna voi sitten raahustaa kotiin "palautusjuomaa" valuvana. Ai että.
Vm43
- Anonyymi
Nii jos treenaa tosta 20vuotiaasta 10-15v kovaa nii eiköhän ne maksimit löydy ennen 40v synttäreitä
Ei se kroppakaan kestä rääkkiä loputtomiin vaa paikat kuluu ja ku maksimeilla mennään vuosikaudet ni loukkaantumis riski kasvaa ja alkaa tulla varovaisemmaksi
Muutenhan meillä ois kaikissa lajeissa ikä ukot kärjessä jos kehitys ei ikinä lakkais :D- Anonyymi
Jos haluaa kehittyä ja vielä pitkään niin kovaa treenaus ei ole se juttu vaan fiksusti treenaus.
Itseasiassa kehitys vaatii kokonaisvaltaista panostusta. Se kuinka paljon millekin osa alueelle laittaa painoarvoa riippuu tietysti tavoitteesta ja muista elämän "aika rosvoista".
Ns. kovaa treenaus ei saisi olla kuin max 30% laji treenistä.
Tavoitteellinen treeni ei ole sama kuin kova treeni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027