niin onko itse muuttunut vai onko palsta muuttunut mutta jokin uupuu ja tylsää
onko palstasta tullut tylsä
21
<50
Vastaukset
Täällä räiskyy vähemmän ja kaikki on kavereita keskenään. Siinä "vika" 🤔?
Mjoo
On
Virikkeiden vähäisyys aiheuttaa väistämättä aivoissa omatoimista leimahtelua, jota kutsutaan etiöimiseksi.
(hihitystä)- Anonyymi
joo täällä saisi olla naisista kuvia ja tisseistä pimpeistä pepuista reisistä ym kuvia ja juttuja mielellään kuvia niin palstasta tulisi mielenkiintoisempi jos olis naisten kuvia
Anonyymi kirjoitti:
joo täällä saisi olla naisista kuvia ja tisseistä pimpeistä pepuista reisistä ym kuvia ja juttuja mielellään kuvia niin palstasta tulisi mielenkiintoisempi jos olis naisten kuvia
Menetettiin Peppis :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvia löydät itsekin? Sitä paitsi seksipalstat on erikseen. Painu sinne.
- Anonyymi
Kaksi telaketjufeministiä pystyy tuhoamaan aivan minkä tahansa jonka kohteekseen ottavatkaan.
- Anonyymi
Palsta on aina ollut vähän tylsä, jutuista päätellen liian vanhaa porukkaa meikäläiselle. Mutta muilla palstoilla ei oikein keskustella sitten taas mitään.
- Anonyymi
Elikkä, kaksi telaketjufeministiä kykenee tuhoamaan ihan minkä tahansa minkä kohteekseensa ottavat.
Mjoo
En tiedä sen suurempaa panssaritaisteluista kuin sen että suoritin "asevelvollisuuteni" Parolan panssarijoukoissa.
Eli siis peltiä päällä.
Toinen ja erittäin tärkeä seikka on se että oikeastaan halusin erikoisjoukkoihin, mutta en soveltunut (omaa heikkouttani) niihin tehtäviin, joissa olisin voinut olla minä.
On vain luotettava muihin. He tietävät.
(hihitystä)
- Anonyymi
Palstalaiset ovat tylsiä ja sen takia eivät saa kumppania. Palstalaiset eivät juo viinaa eivätkä käy yökerhoissa joten ovat onnettomia sinkkuja
T: Viinamies - Anonyymi
Palstalaiset ovat siirtyneet kesätoimintaan ja käytännön kokeiluihin. Niin kuin sinkkujen pitääkin.
- Anonyymi
Pahinta on vuosia jatkuvat samat jutut kuten ätmien valitukset naisettomuudesta ja periksen ja darkkiksen liljalaakso-trollaukset. Jotain uutta pitäisi keksiä kaikin puolin.
Palsta on varmaan ennallaan, mutta ihmisillä on erilaisia fiiliksiä ja ne heijastuu kommunikoinnissa milloin mitenkin. Ehkä sulla on vaan itselläs nyt tylsä vaihde päällä? Pitäs tehdä jotain muuta, kun palstailla? :)
- Anonyymi
Jaa vaikka skypettää nossemurun kanssa? :)
Anonyymi kirjoitti:
Jaa vaikka skypettää nossemurun kanssa? :)
Nossemuru on nyt ruohonleikkurin kahvassa. :)
Näkyy harppovan tuolla meitin takapihalla, on mitä niittää sateen jälkeen.
Kaikki nauttii kesästä?
- Anonyymi
Niin se on. Väki on ulkosalla raikkaissa tuulissa ja kesäriennoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on. Väki on ulkosalla raikkaissa tuulissa ja kesäriennoissa.
Samat nimimerkithän täällä näyttäisi edelleen olevan, kukaan ole muualla kuin palstalla?
- Anonyymi
Oletko sama kuin valtakunta nimimerkki? Samaa näköä.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sama kuin valtakunta nimimerkki? Samaa näköä.
Ei... täysin eri ihminen. 😂
Enkä usko että meissä on samaa näköä. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814